Есептер

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы Өткізген:Макарова Нургуль
Сынып 1 «ә»Күні:26.02.2014Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы:Есептер.
Сілтеме:Математика1 сынып 229-31бет

Интернет материалдары.Электрондық оқулық.

Жалпы мақсаттар: 

Есеп туралы білімдерін жетілдіру.Оқушылардың логикалық ойлау,есептеу қабілеттерін дамыту,тиянақты жауап беруге дағдыландыру.Шапшаңдыққа,жылдам ойлауға тәрбилеу.

Оқытудағы нәтижелері:Оқыту  үрдісіне енгізілген әдіс  тәсілдер арқылы білім сапасының артуына қол жеткіземін.


Берілетін  ақпарат аясында оқушылар сыни ойлай отырып,қажетті білім –білік

дағдысын  игереді.

Бірін бірі бағалай білуге,пікірін ашық,жүйелеп жеткізе білуге үйренеді.

Күтілетін нәтижеОқушы 1 ден-10 ға дейін, 10-нан 1 –ге дейін кері санап үйренеді.Есептер,кері есеп шығарып үйренеді.
Жаттығулар:«Алақан согу»

«Бірлесіп жұмыс істеу»

«Т-кестесі»стратегиясы


10-ға дейін санап жат.жасау.

 

Әдіс-тәсілдерЖұппен,топпен жұмыс,жеке АКТ, СТО, Дамыта оқыту,дарынды, талантты балалрмен жұмыс.
Дереккөздер                Оқулықпе жұмыс,қосымша мәліметтер
Сабақтың кезеңдеріУақытыМұғалімнің іс әрекетіОқушының іс әрекеті
ұйымдастыру1 мин1.       Психологиялық ахуал

Слайдтан көңілді өлеңді оқу

Оқушылар өлең жолын оқып бір бірлеріне тілектер айтады.
 2 минТопқа бөлу-оқушылар әр түрлі  фигураларды таңдайды.Оқушылар фигуралар бойынша 3 топқа бөлінеді.

Топтпр:

1 топ Үшбұрыш

2 топ Төртбұрыш

3 топ Бесбұрыш

Қызығушылықты ояту10 мин1-топ. 1-10 ҒА ДЕЙІН

САНА

 

 

2-топ. 10-1 ГЕ ДЕЙІН

 КЕРІ САНА

 

 

3-топ. 5 САНЫНЫҢ

ҚҰРАМЫН АТА

 

Әр топтан бір-бір оқушыдан айтып шығады.
Мағынаны тану15 мин1.       Мәні 5-ке тең қосындыларды жаз

Мәні 6-ға тең қосындыларды жаз

2.       Мәні 6-ға тең қосындыларды жаз

3.       Мәні 7-ге тең қосындыларды жаз

Дәптермен жұмыс.

Оқушылар топ бойынша тапсырмаларды орындап шығады.

 

 

Дәптерге берілген тапсырмаларды орындап шығады.

Сергіту сәті2 мин«Данс»биін билету.Оқушылар слайдтқа қарап би қимылдарын орындайды.
Ой-толғаныс10 мин 

 

Логикалық тапсырма:

•          Себетте 4 алма бар.

•          Оны 4 досыңа бір-бірден және себетте 1 алма қалатындай етіп бөліп бер.

 

•          1 кг темір ауырма?

•          1 кг мақта ауырма?

 

 

 

Түйінді ой табылады,оған пікір жазылады.

 

Топта  талқылайды.

 

 

 

 

 

Әр топ өздері таңдаған сұрақтары бойынша топта талқылап, қорғайды,

Нақты мысалдармен дәлелдейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия1 мин 

Бүгінгі сабақта ең маңыздысы  не болды?

 

Оқушылар стикерге сабақтың ұнаған сәттерін жазып, смайлктердің тұсына әкеліп қояды.
Бағалау

 

3 минОқушылар  түрлі түсті стикерлермен бағаланадыОқушылар әр түрлі стикерлермен бағаланады
Үйге тапсырма1 мин132 бет.4-тапсырмаОқушылар үй тапсырмасын жазып алады