Сөйлем,сөйлемнің түрлері. Хабарлы сөйлем.
Тақырыбы: Сөйлем,сөйлемнің түрлері. Хабарлы сөйлем.
Жалпы мақсаты:Cөйлем түрлерін меңгерте отырып,оқушылардың сөздік қорын,ойлау қабілетін арттыру .
Түйінді идеясы:Сөйлем,сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін біледі. Хабарлы сөйлем туралы оқушылардың білімі толығады.Қойылған сұрақтарға жауап бере алады.
Мақсаты | Түрткі | Күтілетін нәтиже | ОҮБ | Критерий | Дескриптор
| |||
Білу | Сөйлем,сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерінен ақпарат алады, Хабарлы сөйлем жайлы түсінеді. | Тіл білімінің қанша салалары бар? Сөйлем дегеніміз не? | Тіл білімінің салаларын біледі. Сөйлем туралы түсінік алады. | Қалыптастырушы (смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді. (мұнда не білемін) | Сөйлем туралы білгендерін есте сақтайды. Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін ажырата білуі. | Сөйлем туралы білгендерін есте сақтай отырып,өзгенің ойымен бөлісе алады.Сөйлем айтылу мақсатына қарай түрлерін ажырата біледі. | ||
Түсіну | Сөйлем мен сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін сызба арқылы түсінеді. | Сөйлем нені білдіреді? Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді? Хабарлы сөйлем дегеніміз не? Хабарлы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгі қойылады? Хабарлы сөйлемнің интонациялық ерекшелігі қандай? | Сөйлем тиянақты ойды білдіретінің,және мақсатына қарайбөлінетінтүрлерін оның ішінде хабарлы сөйлемді біледі. | Қалыптастырушы (смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді | Тақырып бойынша өз ойын сыныптастарымен бөліседі. Тапсырманы тұжырым картасы арқылы жеткізу.
| Тақырып бойынша өз ойын сыныптастарымен бөлісіп, тапсырманы тұжырым картасы арқылы жеткізе алады. | ||
Қолдану | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін ажыратып, тыныс белгілерін дұрыс қоя біледі. | Берілген сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратып,тыныс белгісін қойып жазыңдар. | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай 4түрі бар екеніндігін және тыныс белгісін қоя біледі. | Қалыптастырушы (смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуін,хабарлы сөйлемді және тыныс белгісін қоя білу. | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөліну түрлерін біле отырып, хабарлы сөйлем іс-әрекеттің белгілі шақта жүзеге асатындығын, интонациялық ерекшелігін түсіне біледі | ||
Сергіту сәті
| «Қара жорға» биі
| |||||||
Талдау | Сөйлем түрлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыра білуге тиіс. |
сөйлем түрлеріне салыстырындар. | Сөйлем айтылумақсатына қарай түрлерін жаттығу орындау барысында еркін ажырата алады. | Қалыптастырушы (смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді | Сөйлем түрлеріне қарай және хабарлы сөйлемді ережеге сүйене отырып, топтастыра білу. | Сөйлем түрлеріне қарай және хабарлы сөйлемді ережеге сүйене отырып, топтастыра алады..
| ||
Жинақтау | Тақырып бойынша алынған білімдерін тірек сызбалар арқылы көрсете білуі. | Сөйлем түрлерін, хабарлы сөйлемніңерекшеліктерін тірек сызбалар арқылы көрсете біледі. | Қалыптастырушы (смайликтер арқылы) үйрендім, үйренгім келеді | Тірек сызбалармен жинақтап көрсете білу. | Оқушылар өз ойын жинақтап,тірек сызбалар арқылы көрсете біледі. | |||
Бағалау | Оқушының ойы,сабақтан алған әсерін білу. Тақырыптың мақсатын және сабақ критерийлерін айқындау және сол критерийге бағытталу керектігін ескеру. | Өмірде қолдана аламын ба?______ | Білімнің құндылығын анықтай алады, бағалайды. | Жиынтық үйрендім, үйренгім келеді (мұнда үйренгені мен үйренгісі келетіні) туралы жазу. | Үдеріске қойылған критерий бойынша жиынтық бағалау. Өтілген тақырып бойынша кері байланыс орнату. | Үдеріске қойылған критерий бойынша жиынтық бағалауды біліп, өтілген тақырып бойынша кері байланыс орната алады.
| ||