Сұраулы сөйлем
Тақырыбы: Сұраулы сөйлем
Жалпы мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы толық мәлімет алуы және сөздік қорын , сөйлеу дағдыларын жетілдіру.
Түйінді идеясы:Сұраулы сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.
№ | Мақсаты | Түрткі | Күтілетін нәтиже | ОҮБ | Критерии | Дескриптор
|
Білу | Сұраулы сөйлем туралы біледі. | Сұраулы сөйлем дегеніміз не? Сөйлемдердің қандай сұрақтары болады? | Сұраулы сөйлем және сөйлем интонациялық ерекшеліктерін білу. | Топтық бағалау. | Сұраулы сөйлем туралы және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін білу. | Сұраулы сөйлем туралы және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін біледі. |
Түсіну | Сұраулы сөйлемнің сұрақтары туралы біледі. | Жетек сұрақ дегеніміз не? Негізгі сұрақ дегеніміз не? Анықтауыш сұрақтар дегеніміз не? | Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтары болатындығын түсіне білді. | Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтау. | Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтай алады. | |
Қолдану | Сөйлем құрауда интерактивті тақтада көрсетілген Бейне жазбаларды қолдана біледі. | Сурет бойынша негізгі,жетекші, анықтауыш сұрақтарды қолдана отырып,сөйлем шағын әңгіме құрастыра аласың ба? | Сұраулы сөйлем сұрақтарын қолдана отырып, әігіме,сөйлем құрай алады. | Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай білу. | Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай алады. | |
Талдау | Хабарлы сөлеммен сұраулы сөйлемді салыстырып ерекшелігін ажырата біле алуы. | Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің қандай ерекшеліктері және ұқсастығы бар? | Жаттытғу жұмыстарын орындай отырып, хабарлы, сұраулы сөйлемнің ұқсастығы мен ерекшеліктерін ажырата біледі. | ВЕНН диаграммасы Хабарлы,сұраулы сөйлемді салыстыра білу. | ВЕНН диаграммасы Хабарлы,сұраулы сөйлемді салыстыра біледі | |
Сергіту сәті | «Жаса, Қазағым!» әніне билеу. | |||||
Жинақтау | Сұраулы сөйлемнің сұрақтарының ерекшелігін постер арқылы қорғай алуы. | Сұраулы сөйлемнің сұрақтары қандай? Олар қалай жасалады? (постермен қорғау) | Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын мысал келтіре отырып,жинақтап көрсете алады. | Тақырып бойынша алған білімдерін қорғай алуы. | Тақырып бойынша алған білімдерін қорғай алады.
| |
Бағалау | Бағалай алады. | 1.Сабақ маған ұнады,себебі:——- 2.Сабақ маған ұнамады,өйткені 3.Сабақтан үйренгенім——— | Бағалай алады.. | Өзін –өзі бағалау | Шынайы бағалай білу. | Кері байланыс жасай алады. |