Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтың тақырыбы: Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтың мақсаты.
1.Білімділік: Мезгіл бағыныңқы сабақтас туралы түсінік беру
2.Дамытушылық: Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата білуге сөйлем мүшелеріне талдай алуға дағдыландыру
3.Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық ,тірек сызба
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу
Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу
ІІ Үй тапсырмасын пысықтау
133- жаттығу
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Себеп бағыныққылы сабақтас басыңқыдағы істің себебін көрсетеді.
Себеп бағыныңқының баяндауыштары есімшеге -дықтан, -діктен деген қосымшаның жалғануы арқылы (-ған+дықтан, -ген-діктен), есімшеден кейін соң шылауының тіркесуі арқылы -ған, -ген соң), көсемшеден (-ып, -іп, ~п және оның болымсыз түрінен) жасалады.
Себеп бағыныңқының сұраулары: неліктен? не еткен соң? қайткенсоң? Бұл түн менің ең соңғы көрген дүнием болғандықтан, көп нәрселер әлі көз алдымда түрады (Ғ. М.).
ІV. Cабақты меңгерту
134- жаттығу
135-жаттығу
- Сабақты қорытындылау
Шығармашылық жұмыс
VІ. Үйге тапсырма беру. 136 -жаттығу
VІІ. Бағалау.