Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем

Сабақтың тақырыбы:  Себеп  бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем

Сабақтың мақсаты.

1.Білімділік: Мезгіл   бағыныңқы сабақтас  туралы түсінік беру

2.Дамытушылық:  Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін  ажырата білуге  сөйлем мүшелеріне талдай алуға дағдыландыру

3.Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық ,тірек сызба

Сабақтың түрі:   жаңа      сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу

Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу

ІІ Үй тапсырмасын пысықтау

133- жаттығу

ІІІ. Жаңа сабақ.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

Себеп бағыныңқылы сабақтас

 

Себеп бағыныққылы сабақтас басыңқыдағы істің себебін көрсетеді.

 

Себеп бағыныңқының баяндауыштары есімшеге -дықтан, -діктен деген қосымшаның жалғануы арқылы (-ған+дықтан, -ген-діктен), есімшеден кейін соң шылауының тіркесуі арқылы -ған, -ген соң), көсемшеден (-ып, -іп, ~п және оның болымсыз түрінен)  жасалады.

 

Себеп бағыныңқының сұраулары: неліктен? не еткен   соң?   қайткенсоң? Бұл түн менің ең соңғы көрген дүнием болғандықтан, көп нәрселер әлі көз алдымда түрады (Ғ. М.).

ІV. Cабақты меңгерту

134-  жаттығу

135-жаттығу

  1. Сабақты қорытындылау

Шығармашылық жұмыс

VІ. Үйге тапсырма беру. 136 -жаттығу        

  VІІ. Бағалау.