Сын-қимыл бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтың тақырыбы: Сын-қимыл бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтың мақсаты.
1.Білімділік: Сын -қимыл бағыныңқы сабақтас туралы түсінік беру
2.Дамытушылық: Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата білуге сөйлем мүшелеріне талдай алуға дағдыландыру
3.Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық ,тірек сызба
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу
Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу
ІІ Үй тапсырмасын пысықтау
133- жаттығу
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау
Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас
Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас басыңқыдағы істің қалай жүзеге асқандығын, тәсілін білдіреді.
Қимыл-сын бағыныңқының баяндауыштары көсемшеден (-ып, -іп, -п, -а, -е, -й), болжалды келер шақ есімшенің болымсыз түріне шығыс септік жалғауының жалғануы арқылы (келмес + тен), есімшеге -дай, -дей жұрнағының жалғануы арқылы жасалады (-ған + дай, -ген+ дей).
Сұраулары: қалай? қалайша? қайтпестен? не етпестен?Қаулап өскен шөп үстінде қанаттары жалтылдап, қызылды-жасылды көбелек ұшып жүр (Т. Ахт.).
ІV. Cабақты меңгерту
140- жаттығу
141-жаттығу
- Сабақты қорытындылау
Шығармашылық жұмыс
VІ. Үйге тапсырма беру. 142 -жаттығу
VІІ. Бағалау.