Мезгіл бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтың тақырыбы: Мезгіл бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтың мақсаты.
1.Білімділік: Мезгіл бағыныңқы сабақтас туралы түсінік беру
2.Дамытушылық: Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата білуге сөйлем мүшелеріне талдай алуға дағдыландыру
3.Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық ,тірек сызба
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу
Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу
ІІ Үй тапсырмасын пысықтау
131- жаттығу
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау
Мезгіл бағыныңқылы сабақтас
Мезгіл бағыныңқылы сабақтас басыңқыдағы істІң жүзеге асу я аспау мерзімін білдіреді.
Мезгіл бағыныңқының баяндауыштары -ша/ше жұрнақты есімшеден (-ған+ша, -ген+ше), жатыс жалғаулы есімшеден (-ған + да, -ген-\-де), есімшеге септеулік шылауларынын, (-ған, -ген, соң, кейін, сайын, бері, шейін), мезгіл мәнді көмекші сөздердің (-ған, -ген, кезде, шақта, уақытта) тіркесуі арқылы, көсемшеден (-ғалы, -гелі, -а, -е, -й) және етістіктің түбіріне -ысымен, -ісімен деген қосымшаның жалғануы арқылы жасалады.
Мезгіл бағыныңқы сабақтастың сұраулары: қашан? қашанға шейін? кашаннан бері? Мысалы: Соңғы аттылар Қүнанбай қасына жеткенде, балқьыған темірдей боп ұшқын атып жарқыраған үлкен күн алыстағы Арқат тауының иректелген жотасына міне бастап еді (М. Ә.).
ІV. Cабақты меңгерту
132- жаттығу
Өзіндік жұмыс
Сабақтас құрмалас сөйлемнің (Қарсылықты ,шартты мезгіл) түрлеріне мысал келтіру
- Сабақты қорытындылау
Шығармашылық жұмыс
VІ. Үйге тапсырма беру. 133 -жаттығу
VІІ. Бағалау.