Орта мерзімді жоспар Ағылшын тілі 9 сынып

Орта мерзімді жоспар Ағылшын тілі 9 сынып

  • Пән мұғалімі: Батимова Гүлжайна
  • Пәні: Ағылшын
  • Сынып : 9 сынып
  • Сағат саны: 68, аптасына 2 сағат
  • Оқулық: «Ағылшын тілі – 9 » авторы: Т.Аяпова,З.Әбілдаева
  • Орта мерзімді жоспар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқулықтың оқу бағдарламасы негізінде жасалды.
 

Сабақ

тақырыптары

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

 

2.Оқытуда

қолданыла-

тын әдіс-

тәсілдер

 

 

3.Бүкіл

оқушылар

үйренгенін

қайдан

білесіз?

 

4.Оқып-

үйренудің

нәтижесі

 

5.Үйрену

мақсатын-

дағы баға-

ны қоса

бағалау

 

6.Бәрін қоса

есептегенде

(дарынды

балалар)

 

7.Негізгі

дерек

көздер

 

8.Сағат

саны

 

9.Күні

 

Unit 4

Step 1

Primary,

secondary

schools

 

 

 

 

 

 

 

 

Step 2

A typical school day

 

Англияның мектеп-

тері туралы мәлімет беру.Текстпен жұмыс жасау.Жалпы АҚШ тағы білім жүйесінің

түрлері туралы білімдерін нақтылау.

Тақырып бойынша зерттеушілік жұмыс жүргізуге дағдылан-

дыру.Бірлесіп жұмыс жасауға үйрету.

 

 

Британиядағы мектептердің сабақ кестесі туралы білімдерін нақтылау.

Сөздікпен жұмыс жасау. Жаңа сөздерді ауызекі тілде айта алу мен жаза алуға дағдыландыру.

Сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасау

белсенділігін арттыру

 

 

СТО страте

гиялары ,

диалогтік оқыту,

сыни ойлау,

шығармашы

лық жұмыс,

венн диаграмма-

сы

 

 

 

 

 

Топпен, жеке, жұппен жұмыс, «Уақыт шеңбері»,

«жұптас-ойлан- бөліс» стратегиясы,

Венн диаграммасы

 

 

 

Жеке

тапсырма-

лар,ББҮ

арқылы,

бағдаршам

арқылы

кері бай-

ланыс

жасау.

 

 

 

 

Деңгейлік тапсырмалар:Сөздерді толықтыру

Сөйлемдер

құрастыру

Мәтін бойынша сұрақтар қою.

Ролдік ойындар

 

Оқушылар Англия мектептері туралы мәліметтер алады.

Текстпен жұмыс жасайды.АҚШ тағы білім жүйесінің түрлері туралы білімдерін нақты-

лайды.Тақырып бойынша зерттеу-шілік жұмыс жүр-гізуге дағдыланады.

Бірлесіп жұмыс жасауға қалыпта-сады.

Британиядағы мектептердің сабақ кестесі туралы білімдерін нақты-лайды.Жаңа сөз-дерді ауызекі тілде айта алу мен жаза алуға дағдылана-ды.Сыни тұрғыдан

ой қорытындысын

жасайды.

 

Критерийлерді белгілеу, сұрақ-жауап, ынталанды-ру, өзін-өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап, ынталандыру, бағалау парағы, өзін-өзі бағалау, жұптарда өзара бағалау

 

 

 

Қалың,

жұқа

сұрақтар,

күрделілігі

жоғары

тапсырма-

лар.

 

 

 

 

 

Қалың,

жұқа

сұрақтар,

күрделілігі

жоғары

тапсырма-

лар.

 

Ағылшын тілі 9 сынып.

Т.АяповаЗ.Әбілдаева

Ғаламтор жүйесінен www.ourkids.ru

www.google.kz, сайттары бойынша мәліметтер

 

 

 

 

 

Step 3

School

problems

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Step 4

If I were a

millionaire

 

 

 

 

 

 

 

 

Step 5

Сhoosing

schools

 

 

 

 

 

 

Cандар мен сандық бөлшектердің аталуы,жыл атауларын ағылшын тілінді қатесіз айтуға дағдыландыру.

Мектеп мәселелері туралы өз ойларын еркін ортаға салуға қалыптастыру. Жаңа сөздермен жасау арқылы тақырып бойынша алған білімдерін нақтылау.

 

Тақырып бойынша диалогты сөйлеуге

үйрету. Өзін-өзі

және бірін-бірі тәрбиелеуге  дағды-

ландыру.

Сөйлеу тілін дамыту

арқылы  сыни ойлауға қалыптастыру.

Англиядағы,Британия-дағы жеке және қоғам-

дық мектептер туралы

білімдерін нақтылау.

Қазақстан мен АҚШ-

тағы мектептерді салыстыра отырып өз ойларын  еркін жеткізу-ге,тақырып бойынша

сөйлеу тілін дамыта

отырып  сыни ойлауға қалыптастыру.

 

 

Топқа  жеміс-жидектер арқылы бөлу АКТ қолдану,  диалог әдісі: топпен, жұппен жұмыс,

«Сұрақтар шеңбері»

 

 

 

 

СТО страте-

гиялары ,

диалогтік оқыту,

сыни ойлау

 

 

 

 

Әңгімелесу

Жағдаятты талдау

Мәтінмен жұмыс

АКТ қолдану,

СТО страте

гиялары ,

диалогтік оқыту

 

Оқушыларға деңгейлік тапсырма беру.

Сөйлем құрастыру

Суреттегі сөздердің аудармасын табу сәйкес-

тендіру.Постер дайындау, үлестірмелі

қағаздармен

жұмыс жасау.

 

Жеке

тапсырма-

лар,ББҮ

арқылы,

бағдаршам

арқылы

кері бай-

ланыс

жасау.

Топтық

апсырмалар

Кестелер толтыру

Дәйек  сөздерді талдау

Жеке тапсырмалар (тест тапсырмалары, дейін не білемін, кейін не білдім т.б.)

 

Сандар мен сандық атаулар-ды,бөлшек сандарды ,жыл

атауларын  ағыл-шын тілін-де атауға дағдыланады.Мектеп

мәселелері туралы өз ойла-рын  еркін айтуға қалыртасады.

Жаңа сөздермен жұмыс жасай отырып тақырып бойынша алған білімдерін нақтылай-

ды.

Тақырып бойынша

еркін сөйлеуге үй-

ренеді.Өзін — өзі және бірін-бірі сыйлауға дағдыланады. Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді.

 

Англиядағы,Британия-дағы жеке және қоғам-

дық мектептер туралы

білімдерін нақтылай-ды.Қазақстан мен АҚШ-тағы мектептер-ді салыстыра отырып өз ойларын  еркін жеткізуге,тақырып бойынша сөйлеу тілін дамыта отырып , сыни ойлауға қалыптасады.

 

 

Өзін-өзі  бағалау, топтық бағалау,

формативті

бағалау

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау,формативті бағалау,

жиынтық

 

 

 

Критерийлерді белгілеу, сұрақ-жауап, ынталандыру, тест тапсырмалары, өзін-өзі бағалау, топтарда өзара бағалау

 

Қалың, жұқа сұрақтар, проблема-

лық, тап-

сырмалар

 

 

 

 

 

 

Қалың,

Жұқа

сұрақтар,

күрделілігі

жоғары

тапсырма-

лар.

 

 

 

Танымдық

тапсырмалар

жұқа сұрақтар

 

 

Ағылшын

тілі 9 сынып.

Т.Аяпова

З.Әбілдаева

Ғаламтор жүйесінен www.ourkids.ru

www.google.kz, сайттары бойынша мәліметтер

 

 

English-Russian

dictionary

M.I.Dubrovin

 

 

 

 

Мұғалімге арналған

нұсқаулық

 

Unit5

Step 1

Save the nature

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Step 2

The Earth(1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Step 3

The Earth(2)

 

 

 

 

 

Табиғат,қоршаған орта,

экология туралы ойларын өзара бөлісе отырып,сыни тұрғыдан

ой қорытындысын

жасауға дағдыландыру.

Модальді етістіктер туралы білімдерін

нақтылаg, “should”,

модальді етістіктері туралы түсініктерін қалыптастыру.Сөздік

қорларын кеңейту.

 

Қоршаған ортаны қорғау,етістік шақтарының граммати-

қалық құрылымы,

олардың қолданылуы туралы білімдерін нақтылауға,тақырып бойынша сөздік қорларын қалыптас-

тыра отырып,сыни тұрғыдан ой қорытын-

дысын жасауға, өзара пікір алысуға

дағдыландыру.

Әлемдік жылыну тура-

лы, әлемдік мәселелер

туралы өз ойларын

ағылшын тілінде айта

білуге, жаза білуге

қалыптастыру.

 

Топтық

жұмыс,жеке

жұмыс,АКТ

(слайд,сурет-

тер көрсету)

сыни ойлау

 

 

 

 

 

 

Түртіп алу әдісі

Диалогтік оқыту

Сыни тұрғыдан ойлау, миға шабуыл АКТ

(слайд,сурет-

тер көрсету)

 

Әңгімелесу

Жағдаятты талдау

Мәтінмен жұмыс

АКТ қолдану,

СТО страте

гиялары ,

диалогтік оқыту

 

Мұғалімнің көшбасшы-

лығы.Тренинг өткізу.

Психологиялық дайындық .

Топтық жұмыс(Әр оқушы өз пікірін орта-

ға салады

 

 

 

Жеке

тапсырмалар,

ББҮ арқылы,

бағдаршам

арқылы кері байланыс

жасау.

 

 

Оқушыларға деңгейлік тапсырма беру.

Сөйлем құрастыру

Суреттегі сөздердің аудармасын табу сәйкес-

тендіру

 

Табиғат,қоршаған орта,экология туралы ойларын өзара бөлісе отырып,сыни тұрғы-дан ой қорытынды-сын жасауға дағдыландыру.

Модальді етістіктер туралы білімдерін

нақтылаg, “should”,

модальді етістіктері туралы түсініктерін қалыптастыру.Сөздік

қорларын кеңейту.

Қоршаған ортаны қорғау,етістік шақта-рының граммати-

қалық құрылымы,

олардың қолданылуы туралы білімдерін нақтылауға,тақырып бойынша сөздік қорларын қалыптас-

тыра отырып,сыни тұрғыдан ой қорытын-

дысын жасауға, өзара пікір алысуға

дағдыланады.

Әлемдік жылыну тура

лы, әлемдік мәселелер

туралы өз ойларын

ағылшын тілінде айта

білуге, жаза білуге

қалыптасады.

 

Кері байланыс, рефлексия, мадақтау, жұптарда өзара бағалау

 

 

 

 

 

 

Формативті

және сумма-

тивті бағалау түрлерін пай-

далану,ынталан-дыру арқы-

лы балалар-

дың білімге деген құштар-

лығын арт-

тыру;

 

 

Критерийлерді белгілеу, сұрақ-жауап, ынталанды-ру, өзін-өзі бағалау

 

 

 

Қалың,

Жұқа

сұрақтар,

күрделілігі

жоғары

тапсырма-

лар.Тест арқылы.

 

 

 

 

Қалың,

жұқа сұрақтар,

проблема-лық тап-

сырмалар

 

 

 

 

 

Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы

 

 

Ағылшын

тілі 9 сынып.

Т.Аяпова

З.Әбілдаева

Ғаламтор жүйесінен www.ourkids.ru

www.google.kz, сайттары бойынша мәліметтер

 

 

English-Russian

dictionary

M.I.Dubrovin

 

 

 

 

Мұғалімге арналған

нұсқаулық