Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау 5 сынып

Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау

5 сынып

 

Р/с

Сабақтың тақырыбыОқып-үйренудің негізгі мақсаттары

 

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерАғылшын тілін үйренудегі  тіл тосқауылын жеңу 

Оқып-үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалауБарлығын қоса алғанда, бағалауНегізгі дерек көздер

 

1What is this?1.What is this? тақырыбы туралы мағұлмат беру.

2 Артикльді және сілтеу есімдігін  қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді   үйрену.

3.Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

·         1.«Ой қозғау» (сұрақ –жауап).

·         2.Топтық жұмыс (концептуалдық кесте,сызба)

·         3.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман)

·         4.АКТ (слайд)

·         5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Аудио, видео таспаларын тыңдату.Сөздік беру,сөйлемді немесе сөзді аударып беру.1.What is this? тақырыбы туралы ағылшын тілінде білетін болады.

2. Жаңа сөздерді оқып,белгілі артикльді  (а/аn) және сілтеу есімдігін (this, that) қолдана отырып сөйлем құрастыруды,түстердің ағылшын тілінде атауын  үйренеді.

3.Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады.

1.Мадақтау

2. Екі жұлдыз, бір ұсыныс

3.Пилот штурман арқылы бағалау

4.Бағдаршам әдісі арқылы бағалау

 

Ашық сұрақтар

 

 

Ағылшын тілі 5 сынып,

Алматы «Атамұра» 2010 оқулығы,

сөздіктер,  интернет

 

2Have you got a camera?1.Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру.

2.Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, «Сan» модальді етістігін  үйрену.

3. Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.

 

·         1.Миға шабуыл(сұрақ жауап)

·         2. Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте,сызба)

·          3.АКТ слайд

·         4. Жұптық жұмыс (кесте толтыру)

·          5. Жеке жұмыс

·         (эссе жазу)

·         Кері байланыс

Сөздік пен жұмыс,аудио, видео тыңдату.1.Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады.

2. 2.Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have,  No, I haven’t  болымды, болымсыз жауаптарды,және жаңа сөздерді,

Саn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді.

3.Топта

ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады.

1.Мадақтау

2 Екі жұлдыз бір ұсыныс

3.Дайын үлгі жауап бойынша бағалау

4.Бармақпен бағалау

Кеңейтілген тапсырма,

Блум таксономиясы

Оқулық, интерактивті тақта, маркер, түрлі түсті бояу компьютер.

 

3What is your mother like?1.What is your mother like? Тақырыбы  туралы мағұлмат беру.

2.Жаңа сөздерді және арнайы сұрақ қоюды,сын есімді үйрену.

3.Топтық қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.

·         1.Ой қозғау(ыстық орындық)

·         2. Топтық жұмыс(диалогті талқылау)

·          3. АКТ (слайд,видео роликтер көрсету)

·         4.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман)

·         5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

·         Кері байланыс

Аудио, видео таспаларын тыңдату.Сөздік пен жұмыс.1.Оқушылар what is your mother like? тақырыбы туралы білетін болады.

2. Сын есім сөздерін қолданып, What is…? сұрағы арқылы ата-анасы,туған –туыстары туралы сұрақ қоюды үйренеді.

3.Топта бір-бірінің пікірін тыңдайды,ынтымақтаса жұмыс жасайаалатын болады.

1.Мадақтау,

2.Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағлау.

3.Бағдаршам арқылы бағалау

Бірлескен топтық жұмысОқулық,интерактивті тақта,интернет,грамматикалық кесте.
4What time is it?1.Оқушыларға What time is it? тақырыбы аясында ақпарат беру.

2.Ағылшын тілінде уақыттың айтылуын,жазылуын және тақырыпқа сай жаңа сөздерді үйрену.

3.Топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу.

1.Миға шабуыл (сұрақ жауап)

·         2  Топтық жұмыс

·         ( кесте,сызба)

·         3.  АКТ (слайд,

видео ролик көрсету)

·         4.Жұптық жұмыс

·         (кеңейтілген тапсырма)

·         5.  Жеке жұмыс(ашық сұрақтар)

·         Рефлексия

Аудио жазбалар тыңдату, суреттерді бейнелеу, сөйлемді немесе сөзді аударып беру.1.Оқушылар What time is it? тақырыбы туралы білетін болады.

2. Ағылшын тілінде уақыттың айтылуын,жазылуын at,to.past,about, quarter предлогтарын қолдану арқылы үйренеді.

3.Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады.

1.Мадақтау,

2.Екі жұлдыз,бір ұсыныс

3Дайын үлгі жауап бойынша бағалау

4 .Смайликтер

5.Суммативті бағалау

Ашық сұрақтар,

Құзырлық тапсырма

 

Оқулық,интерактивті тақта,интернет,грамматикалық кесте