Абай Құнанбайұлы. Абайдың өмірі мен шығармашылығы. Абай поэзиясы.
Пән: қазақ әдебиеті | Күні:23.01.2015-9 «В» | |||||
Сабақтың тақырыбы | Абай Құнанбайұлы. Абайдың өмірі мен шығармашылығы. Абай поэзиясы. | |||||
Мақсаты
| Ұлы ақын Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылық жолы туралы білімдерін кеңейтіп, орыстың ұлы ақынымен салыстыра оқып үйрену. | |||||
Күтілетін нәтижелер
| А) Ақынның өмірі және шығармашылық жолымен танысады. В) Ақын туралы білімдерін кеңейтеді. С) Қазақтың ұлы ақыны мен орыстың ұлы ақынын салыстырады. | |||||
Керекті жабдықтар | Оқулық, жұмыс дәптері, флипчарт, маркерлер, АКТ. | |||||
Сабақ барысы: | ||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімәрекеті | Оқушы әрекеті | ||||
Кіріспе
| 1.Амандасу, түгелдеу. Психологиялық тренинг. «Комплименттер бұрқасыны» 2. Махамбет, Шоқан, Ыбырай, Абай шығармашылығы бойынша топқа бөлу. 3. Әр топтан бір оқушыдан үй тапсырмасын сұрау. | Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Бір-біріне комплимент айтады. 3 (4) топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасына жауап береді. | ||||
Тұсаукесер
| Ақ киімді денелі ақ сақалды, Соқыр, мылқау танымас тірі жанды. Үсті-басы ақ қырау, түсі суық, Басқан жері сықырлап келіп қалды.-қай жыл мезгілі суреттеліп тұр? Кімнің өлеңі? Абайды біз 5 сыныптан бері оқып келеміз. Қазір топпен Абай туралы не білетіндеріңізді БББ кестесінің білемін бөлігіне жазыңыз. | Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Оқушылар топпен БББ кестесінің білемін бөлігін толтырады. Әр топ жазғандарын оқиды. Қолпаштайды. | ||||
Негізгі бөлім
| Топтық жұмыс. «Қар үйіндісі» әдісі арқылы тақырыпты 3 (4) бөлікке бөліп оқып, келесі топтарға түсіндіру. Абай туралы презентация көрсету. 1-топ. Жалқы есімдер не дейді? Жалқы е. Ол не? Бұл кім? Ибраһим Шын есімі Ескендір поэма аты . . . 2-топ. «Топтастыру» әдісі 3-топ. Сандар сөйлейді. 1904 поэмасы бар 3 қайтыс болды. . . . 4-топ. Венн диаграммасы. Абай мен Пушкинді салыстыру.
«Әуелде бір суық мұз-ақыл зерек» өлеңдерін мәнерлеп оқып, не туралы екенін айту. | Оқушылар тақырыпты оқып, топта талқылап, бір-біріне түсіндіреді.
Топпен тапсырмаларды орындайды.
Бір оқушы оқып, қалғандары тыңдап, не жөнінде екенін айтады. | ||||
Қортынды
| БББ кестесінің 2,3-ші бөлігін толтыру. Яғни, білдім және білгім келеді бөліктерін толтыру. | БББ кестесінің екінші бөлігін толтырады. | ||||
Үйге тапсырма
| 176-190б оқу, түсінгенін айту. Өлеңінің біреуін жаттау. | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады. | ||||
Бағалау
| Бағдаршам арқылы бағалау. Кері байланыс. | Сабақты түсінген түсінбегендіктерін бағалайды. Кері байланыс парағын толтырады. | ||||