Жырдағы Қыз Жібек,Төлеген бейнесі
Үлгі сабақ
Пәні: Қазақ әдебиеті | Мұғалімі: Бердіғалиева Н.М. | 8сынып(орыс сыныбы) | ||
Сабақ тақырыбы | Жырдағы Қыз Жібек,Төлеген бейнесі | |||
Сілтеме | Қазақ әдебиеті, 8сынып, хрестоматия | |||
Жалпы мақсаттар | Тақырыпты тереңдей ашып, шапшаң ойлауға, ұтымды жауап беруге, салыстыра білуге, өзгенің жауабын бағалай білуге дағдыландыру. | |||
Оқыту нәтижесі | Сөздік қорын молайту, дүниетанымын кеңейту, сыни ойлай білуге дағдылануы. | |||
Негізгі идеялар
| Төлеген-асқақ, адал махабат иесі, сертіне берік батыр жігіт. | |||
Дереккөздер және жабдықтар | «Қыз Жібек» фильмінен үзінді, суреттер, сызбалар,т.б. | |||
Тапсырмалар | • «Ыстық орын» • Бейнекөрніс.Мәтінмен жұмыс. • Ойлан – топтас – талқыла. • «Кім тапқыр» | |||
Жүргізілетін жұмыс
| ||||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||
1 минут | Сынып оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сыныпты 3 топқа бөлу. | Мұғаліммен сәлемдеседі | ||
Үй тапсырмасын тексеру
| ||||
7 минут
| «Ыстық орын» 3 топтан жырдан үзінді жаттаған оқушылардан сұралады. | Оқушылар жаттаған үзінділерін мәнерлеп оқиды. | ||
3 минут
| Қызығушылықты ояту Бейне көрініс «Қыз Жібек» фильмінен көрініс тамашалау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. | Оқушылар бейнекөріністі тамашалайды. | ||
7 минут
10 минут
5 минут | Мәтінмен жұмыс «Кім жылдам?» І – топ: Бата туралы не білесіңдер? Теріс бата дегеніміз не? Жырда Төлегеннің әкесінен теріс бата алуы оның болашақ өміріне әсер етті деп ойлайсыңдар ма? ІІ – топ: Төлегеннің әкесін тыңдамай кетуі дұрыс па? Халқымыздың дәстүрі бойынша ұл әкенің айтқанын тыңдайды емес пе? Қазіргі заманда балалар ата – анасының айтқанына құлақ аса ма? ІІІ – топ: Жібек пен Төлегеннің арасындағы адам махаббат қазіргі заманда бар ма? Қазіргі заманда Жібектер бар ма? Мағынаны тану «Ойлан — топтас — талқыла» 1 топ Қыз Жібек бейнесі. 2 топ Төлеген мен Бекежанды салыстыру. 3 топ Төлеген бейнесі. Сергіту кезеңі. «Жер өңдеу» Ой – толғаныс. «Кім тапқыр?» І – топ: «Егер мен Бекежан болсам….» ІІ – топ:» Жібек пен Төлегеннен интервью алу». ІІІ – топ:. «Бата беру»
|
Топта бір-бірімен пікір алмасып қз ойларын ашық айтуға дағдыланады.
Әр топ кейіпкер бейнесін дайындап оны жан-жақты зерттеп сипаттайды. Балалар бойларын сергітеді.
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы постерге жазып, қабырғаға іліп талдап,қорғайды. | ||
3 минут | Бағалау. Рефлексия. • Балалар, сабақтан қандай әсер алдыңдар • Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді? | Сабақтан алған әсерлерін жазады және сабақты ағалайды. | ||
1 минут | Үйге тапсырма беру:«Мен қазақтың қыздарына қайран қаламын»Эссе жазу.. | |||