Практикалық жұмыс. ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алады

Апта:9

Күні: 27.10.14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н.Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

7 «а,ә,б,в,г» — сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

 

________Мұқатова Ж.М.

Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс.
Сілтеме:·         7-сынып оқулығы;

·         7-сынып электронды оқулығы;

·         Стендтер.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні:Функционалдық пернелердің қызметін біледі.

ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алады.

Дамытушылық мәні:Практикалық  дағдыларын   дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Тәрбиелік мәні:Өз бетімен жұмыс жасауда  ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық  қасиеттерін тәрбиелеу.
Нәтиже:·         Пернетақта анықтамасын және 4 блогын біледі;

·         Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;

·         Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;

·         Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.

Түйінді идеялар:Пернелер қызметтері

Пернелер комбинациялары

Функционалдық пернелер қызметтері

Сабақтың түрі:Практикалық сабақ
Әдіс-тәсілдері:СТО, АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Пәнаралық байланыс:Математика
Ұйымдастыру кезеңі  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
·         Сәлемдесу

·         Өздерін ретке келтіру

·         Топқа бөліну

·         Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

·         Пернетақта дегеніміз не?

·         Пернетақта неше бөлікке бөлінеді?

·         Басқару пернелерін қызметін атаңдар?

·         Функционалдық пернелер қызметі?

Қызығушылықты ояту  (2 мин.)
Пернетақтамен жұмыс істеу жаттығуларын орындауКомпьютерде жаттығулар орындайды

 

 

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.)

                                                                                             ББҮ  (2 мин.)
ББҮ-ны толтыруББ бойынша флипчартта жазу
Білемін?Білгім келеді?Үйрендім?
Сабақтың негізгі бөлімі  (20 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Сыныпты әрбір оқушыға мәтін парағын беру.

 

Оқушылар мәтінді компьютерде тереді.
Ой толғаныс  (4 мин.)
Пернетақдағы басқару пернелеріне 5 жолды өлең жазу5 жолды өлең құрастырады
Қорыту.  Күтілетін нәтиже (3 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)Сұрақтарға жауап береді.
Бағалау  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Үйге тапсырма   (1 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Үйге 42-44 беттердегі «Пернетақта. Пернелер тобы» тақырыбын оқып келу.Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Рефлексия  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну.Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады.