Пернетақта. Пернелер тобы
| Апта: 8 Күні: 20.10.14 | Пәні Информатика | Мұғалім аты-жөні Өмірзақов Н.Т. | Астана қаласы №48 мектеп-лицей 7 «а,ә,б,в,г» — сыныптары | Оқу-ісінің меңгерушісі
________Мұқатова Ж.М. | ||||||
| Сабақтың тақырыбы: Пернетақта. Пернелер тобы. | ||||||||||
| Сілтеме: | · 7-сынып оқулығы; · 7-сынып электронды оқулығы; · Стендтер. | |||||||||
| Сабақтың мақсаты: | ||||||||||
| Білімділік мәні: | Пернетақта анықтамасын және қанша блокқа бөлінетінін білуі қажет. Функционалдық пернелердің қызметін ажырата білу керек. ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алуы тиіс. | |||||||||
| Дамытушылық мәні: | Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. | |||||||||
| Тәрбиелік мәні: | Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу. | |||||||||
| Нәтиже: | · Пернетақта анықтамасын және 4 блогын біледі; · Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады; · Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды; · Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді. | |||||||||
| Түйінді идеялар: | Пернетақтамен танысу Пернелер қызметтері Пернелер комбинациялары Функционалдық пернелер қызметтері | |||||||||
| Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | |||||||||
| Әдіс-тәсілдері: | СТО, АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту | |||||||||
| Пәнаралық байланыс: | Математика | |||||||||
| Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| · Сәлемдесу · Өздерін ретке келтіру · Топқа бөліну · Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру | |||||||||
| Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | ||||||||||
| · Дербес компьютер құрылғары және анықтамасы? · ДК құрылғыларының қызметін анықта? · ДК құрылғыларының элементтері? · ДК қолдану салалары? | ||||||||||
| Қызығушылықты ояту (2 мин.) | ||||||||||
| 7-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Пернетақта. Пернелер тобы» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған. | Оқушылар зейін қойып тыңдайды
| |||||||||
| Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | ||||||||||
| ББҮ (2 мин.) | ||||||||||
| ББҮ-ны толтыру | ББ бойынша флипчартта жазу | |||||||||
| Білемін? | Білгім келеді? | Үйрендім? | ||||||||
| Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Сыныпты топ басышысын есімін таңдау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. 7-сынып оқулығында «Пернетақта. Пернелер тобы» тақырыбын оқыту.
| Оқушылар белсене қатысады. Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Оқушылармен бірге табыс критерийлері анықталады. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды. Топтағы әрбір оқушы пернелер тобын бөліп алып оқиды. Оқушылар өздері оқыған перне туралы топқа түсіндіреді. Постер дайындау: пернелерге анықтама беріп, атқаратын қызметін жазады. | |||||||||
| Ой толғаныс (4 мин.) | ||||||||||
| Ақпарат тақырыбында 5 жолды өлең жазу | «Біз және ақпарат» өлең құрастырады | |||||||||
| Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | |||||||||
| Бағалау (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Бақылайды, бағалайды. Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды. | Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | |||||||||
| Үйге тапсырма (1 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Үйге 42-44 беттердегі «Пернетақта. Пернелер тобы» тақырыбын оқып келу. | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | |||||||||
| Рефлексия (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. | |||||||||
Компьютер құрылғылары және міндеттері
сәйкестендіру тесті
| № | Сұрақтар | № | Анықтамасы және түсініктемесі |
| 1. | Жүйелік қорап | a. | Мәтіндік және сызбалық ақпаратты бейнелеу |
| 2. | Монитор | b. | Компьютердің негізгі бөлімі |
| 3. | Пернетақта | c. | Компьютерде бейнеге түсіру |
| 4. | Тышқан | d. | Компьютердің дыбыстық жүйесі |
| 5. | Аналық тақша | e. | Компьютердің бүкіл жұмысын басқарады және программалардағы барлық комндаларды орындайды |
| 6. | Процессор | f. | Жүйелік блоктың құрылғылары өзара байланысып, ақпарат алмасу іске асады. |
| 7. | Жедел жад | g. | Бейнені монтирорға шығару, бейненің сапасын тәуелді және оындарды басқару |
| 8. | Қатты диск | h. | Компьютерлерді желі арқылы біріктіру және интернет желісіне қосылу |
| 9. | Видеокарта | i. | Қажет ақпаратты өзіне жылдам жазуға және одан оқуға мүмкіндік береді. |
| 10. | Дыбыстық карта | j. | Басқарушы ақпаратты енгізу құрылғысы |
| 11. | Желілік карта | k. | Ақпаратты ұзақ уақыт сақтау құрылғысы. |
| 12. | Принтер | l. | Компьютерлік ойындарды басқару |
| 13. | Сканер | m. | Мәтіндік және сызбалық ақпаратты компьютерге енгізу құрылғысы |
| 14. | Джойстик | n. | Ақпаратты қағаз бетіне басып шығару құрылғысы |
| 15. | Вебкамера | o. | Әріптік және сандық ақпаратты енгізу құрылғысы |