10 саны және цифры.Бір таңбалы және екі таңбалы сандар

139

Сабақтың тақырыбы: 10 саны және цифры.Бір таңбалы және екі таңбалы сандар

Сабақтың мақсаты:

 

а)сандар қатары турулы түсінік беру,оңға дейінгі

сандарды оңға және кері қарай ауызша және

жазбаша орындауды дамыту.

ә)Оқушылардың ой-өрістерін,есте сақтау қабілетте-

рін дамыту.

б)Шапшаңдыққа,әсемдікке,ұйымшылдыққа,әдептілікке

тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі:ойын сабақ.

Сабақтың көрнекілігі:интерактивтік тақта(слайд),жеке суреттер,

ойыншықтар,карточкалар.

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру

  1. Қызығушылықты ояту.

-тренинг

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?(балалар жауабы)

-қандай ай?

-қыс мезгілінде балалардың асыға күтетін қандай мерекесі

бар?

-Жаңа жыл мерекесінде ортаға не құрамыз?(балалар жауабы)

-Ендеше бүгін бізде ортаға жасыл шырша құрамыз.

 

II.Өткенді пысықтау.

Ауызша он құрамындағы сандарды қосу,азайтуды есептеу.

 

III.Жаңа сабақ.

  1. ой қозғау.

-Енді шыршаны безендірейік.

-Шыршаға он жалауша ілу.Жалаушадағы сандар жасырын тұрады,соны

өздері шығарып алады.

-жалауша ілінді.

Жалаушадағы сандарды аттап ашу.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10-сандар құрамы.

0 1 2 3 4  5 6 7 8 9-бір таңбалы сандар.

10-екі таңбалы сан.

Ережені қорытындылап айтқан балаға жұлдыз беріледі,ол жұлдызды шыршаның басына іледі.

 

  1. Оқулықпен жұмыс.

1- тапсырма.10-ға дейін толықтырып, өрнекті жазу.

Тапсырманы оқушылар орындап,шыршаға ойыншықтар іледі.

2- тапсырма.Дәптермен жұмыс.

-кесінділерді өлшеу және қосындысына,айырмасына тең кесінділер

сызу.

3- тапсырма.Тақтамен жұмыс.

-бос әйнекшелерге сандарды ретімен қою.

.1..         ..5.          .8..        ..9.

Сергіту сәті.

«Шырша әнін айту»

 

Шығармашылық тапсырма.

-Оқушыларға суреттер таратылады,сол суреттерге есеп құрастырып,өздері шығарады.

-балалар біздің әсем шыршамызға аяз аталар келуге асығуда,ендеше есептерімізді шығарып,ортаға аяз-атамызды шақырайық.

-тапсырмаларбы орындап,шыршаға аяз-аталарды орналастыру.

 

Логикалық тапсырмалар.

-теңсіздіктер құрастыру.

-бірдей карточканы тап.

Сергіту сәті.

 

Өз беттерімен жұмыс.

Жазу үлгі дәптерлеріне орындау.

1,2,4-тапсырмалар.(бірінші болған оқушыларды аяз-ата сыйлықтарымен марапаттау.)

 

IV.Бекіту.

 

  1. Сонымен бүгін не құрап шығардық?(оқушылар жауабы.)
  2. 1-ден 9-ға дейінгі сандарды қандай сандар деп атаймыз?

оқушылар жауабы:бір таңбалы сандар,10-екі таңбалы сан.

0-10-ға дейінгі сандарды сандар қатары дейміз.

 

V.Қорытынды.

-балалар осы шыршамызға келген аяз-аталардың сыйлықтары бар екен,сол сыйлықтарды сабаққа қатысқан оқушыларға үлестіремін.

-бағалау.