Заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері (жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары)

508

Алматы облысы Алакөл ауданы Үшарал қаласы

«Талапкер орта мектебі МЖДШО бар» коммуналдық

мемлекеттік мекемесі

Заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері

( жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары)

күні 5.11.2015ж
Тақырыбы: Заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері
Жалпы мақсат:  Жас мамандарға заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері туралы  мәліметтер алуға жағдай жасау.
Жас мамандардың  көңіл – күйіне, сабақтағы іс — әрекетке, өз-өзіне  рефлексия жасай білуге үйрету.
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық  78  -бетҮлестірмелі нұсқаулық
 Оқу нәтижесі Жас мамандар заманауи білім берудің әдіс-тәсілдері туралы  мәліметтер алуға жағдай жасалады.
Жас мамандар  көңіл – күйіне, сабақтағы іс — әрекетке, өз-өзіне  рефлексия жасай білуге үйренеді.
Түйінді идеялар: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. Сабақтағы әдіс-тәсілдер байланыс, оның түрлері, әдістері.
Сабақта қолданылатын материалдар:  А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, бағалау парақтары.
Оқыту әдістері: АКТСыни тұрғыдан ойлауға үйретуДиалогтік оқыту, Топтық жұмыс
Дерек көздері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді оқыту жөніндегі нұсқаулықИнтербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері /А.Әлімов/Мұғалімге арналған нұсқаулық
Тапсырмалар:  топтық жұмыс, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма және қорғау, рефлексия.
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары
жас мамандарға арналған коучинг сессиясының жоспары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(3 минут) 

 

 

 

Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу.

 

 Сәлемдесу, қатысушыларды ортаға шақыру.
 Тренинг өткізу.
«Суретші»Сессияға қатысушы мұғалімдер Қатысушылардың екі адамнан жұптасуын сұрау.
Қатысушылар екі адамнан бір — біріне қарама — қарсы тұрады. Олар құшақтасақан күйі бірінің арқасына бірі ақ парақты қойып сурет салады. (Не салып жатқанын өздері көре алмайды) Енді осы суретті бір — біріне сыйға тартады.
«Миға шабуыл» (5 минут)(жеке,  топтық жұмыс)«Сөздік банкі» әдісі 

 

Жас мамандардың  коучингке эмоциялық тұрғыдан дайындығын байқау.
Екі банка беріледі. Бірінде «оң әсері», екіншісінде «кері әсері» деген сөздер болады. Берілген ойларды тиісті банкіге салады.
Жұмысты бірінің арқасынан бірі қағу арқылы бағалайды.
Коучинг сессиясына қатысушыларға-         Сабақта топтық жұмысты қолданамын-         Топтық жұмысты ұйымдастыра білемін-         Топтық жұмыстың тиімділігі көп

—         Сынып ішіндегі тәртіпке кері әсерін береді

—         Топтық жұмыс барысында кейбір оқушылар қамтылмай қалады

—         Сынып ішінен көшбасшысын анықтайды т.б

ойлар жазылған парақшалар беріледі.

Қатысушылар өз ойларын дәлелдей отырып, тиісті банкіге салады.

Жас маманның осы әдістен түйген ойы қандай екендігін түсіндіріп дәлелдей отырып айтады.

 Қызығушылығын ояту.«Бірлік болмай, тірлік болмас» бейнефильм(9 минут) Мұғалімдерге «Бірлік болмай, тірлік болмас» тақырыбында бейнефильм көрсетіледі. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг  «Мен қай вагондамын»

Қатысушы өз жұмысын қай вагонға орналастырғанына байланысты қорытынды шығарылады.

Жұмысты бағалау үшін  шапалақ ұру арқылы бір-біріне қошемет көрсетеді.

 Жас мамандарға бейнефильмді көріп болғаннан кейін парақшалар таратылады. Сол парақшаларға бейнефильмнен не түсінгендері туралы өз ойларын жазады.Жазып болған соң қолдарындағы парақшаларды тақтадағы кетіп бара жатқан пойыздың вагондарына салады.Жас маман неге сол қалтаға салғандығы туралы көрген бейнефильмнен алған  әсерімен бөліседі.
Топтық жұмыс  (9 минут) Постер, кластер құруСабақта топтық жұмыстың тиімділігі 

 

 

 

Топтар бір-бірінің жұмысына баға береді. «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды.

Топтар ақылдасып  сабақта топтық жұмыстың тиімділігі  жайлы пікірлеседі.Өз ойларын топпен бірге шешім қабылдай отырып постерге түсіреді және оны  топ алдында қорғайды.
Сергіту сәті(2 минут) Әуенге билеу ұсынылады. Тақтадан көрсетілген «Көңілді күн» биіне  билейді.
таныстырылым. (Слайдтар) (6 минут) Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы топтық жұмыстың тиімділіг жайлы, оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру. Мұғалімдер түртіп алады.Таныстырылым соңында жас маман ойымен бөліседі. 
Сұрақ-жауап(4 минут)  

«Бір сөзбен» әдісі

(3 мин)

 Топтық жұмысты   сабақта қолданудың тиімділігі неде?.Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік. Жас мамандар топтық жұмыстың тиімділігіне көздері жеткендері туралы ой қорытады. Топта талқылап,топтың  бір мүшесі жауап береді.
«Бір сөзбен» әдісі- Ұстаздар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық, *Қанағаттану, *Шабыт,
*Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.
• Сабақтағы іс — әрекетке кері байланыс.
Қорытынды кезең Рефлексия(4 минут)  Сабақ соңындағы кері — байланыс. «Тазалық» ойыны түрінде алу.
Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: шабадан, қоқыс жәшіг,  еттартқыш.Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
Қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді.