« Диалогтік оқытудың тиімділігі»

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №4 гимназия мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі
 Баймухамедова Алмагуль
Тақырыбы: «Диалогтік оқытудың тиімділігі» Коучинг жоспары

Коучинг тақырыбы« Диалогтік оқытудың тиімділігі»
МақсатыДиалогтік оқыту арқылы  бір-бірімен тығыз байланыста болып, бірі-бірін жақын білуге,  құметтеуге үйрету, ынтымақтастыққа ,  белсенділікке, достық сезімін нығайтуға баулу
Күтілетін нәтижеДиалогтік оқытуды және оның 3 түрін меңгеріп,сабақта тиімді пайдалану- оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;

— сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға;


— диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады

 

Сілтеме«МАН» екінші деңгей
Ресурстар/Керекті жабдықтар/

 

 

Қалам, фломастер, маркер, флипчарт,
уақытыІс шара түрімазмұныКоучтің іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекетіРесурстар
5минСергіту сәті«Аялдамадағы әңгіме»Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер.«Екі жолаушы» арасындағы сұхбатМұғалімдер екі шеңберге бөлінеді. Аялдамада бір-бірімен бетпе-бет жүздесіп сұхбаттасадыДиск (Поез жүрісін салатын дыбыс)
5минТоптастыруТопқа бөлу «Тәтті сый»  Кәмпиттер түсіне байланысты топқа бөлу. Топтық жұмыс туралы қысқаша нұсқау бередіТоп ережесін жасау, оны флипчартқа жазу.Видеоролик көру «Тотықұстардың әңгімесі»Флипчарт,АКТ видеоролик
5минҰжымдық жұмыс«Ойқозғау»Диалогтық оқыту әдісіДиалогтық оқыту модулі бойынша бағыт беріп, бақылайды.Видеоролик туралы ойларын ортаға салу. Диалог туралы білетіндерін айту Өз түсініктері бойынша ментальды карта жасайды, қорғайды.
5минАКТҚолданады түсіндіредіДеңгейлік оқыту бойынша презентация көрсету. Диалогтік оқытудың үш түрін, олардың айырмашыл ықтарын түсіндіру.Презентацияны мұқият тыңдап, ой түйіндейді.АКТ презентация
10минТоптық жұмысҮш топқа тапсырма беруБақылауКоучтің дайындаған мәтінін әр топ әңгіменің үш түрі бойынша өзінің ұстанымын образға еніп, рөлге бөлініп дәлелдейді. 1-топ Әңгіме-дебат бойынша пікірталасады2-топ «Төзімділік». диалогін  құрады

3-топ «Келісімге ұмтылу» диалогін  құрады

Флипчарт, фломастер,маркер, стикер
3минСергіту сәті«Жүректен-жүрекке» әдісіБағыт-бағдар бередіШеңбер құрады, бір-біріне жылы лебіз білдіреді.
5минӨздікжұмысСыныпта сұрақ қою үлгісі бойынша мағлұмат. Презентация арқылы таныст ырылымТөмен (жабық), жоғары (ашық)  сұрақтарды стикерге жазып, дайындайды. Презентация, Түрлі-түсті стикерлер 


 

2минБағалауКері байланысСтикерлер таратады. Кері байланыс туралы түсінік бередіМұғалімдер өз көзқарастарын стикерге  Екі жұлдыз, бір тілек жазады Стикерлер