Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар

43

Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: төртбұрыштар туралы анықтамаларды, теоремаларды, қасиеттерді меңгеру.

Дамытушылық: оқушылардың алған білімдерін қорытындылап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдысын дамыту.

Тәрбиелік: жүйелі түрде жұмыс істеу және ойлау қабілетін арттыру.

Сабақтың түрі: оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын қорытындылау сабағы.

Сабақтың әдісі: деңгейлеп оқыту, сұрақ-жауап әдәстері

Технологиялық құралдар түрі: интерактивті тақта арқылы тірек-сызба, фигуралар кескіні, формулалар көрсету.

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру.

  1. Қайталау

І деңгей

Төртбұрыштың түрлері

 

Ауызша сұрақтар:

  1. Қарама-қарсы қабырғалары тең және параллель төртбұрыштар.
  2. Барлық бұрыштары тік төртбұрыштар.
  3. Қарама-қарсы  екі қабырғасы параллель төртбұрыш.
  4. Диагональдары қиылысып, қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді.
  5. Диагоналі тең екі үшбұрышқа бөледі.
  6. Диагоналдары тең болады.
  7. Диагоналдары өзара перпендикуляр.
  8. Қарама-қарсы бұрыштары тең.
  9. Қарама-қарсы қабырғалары параллель емес төрбұрыштар.

 

ІІ деңгей

Төртбұрыштың аудандары: (фигуралардың суреттері тақтада көрсетіледі)

Трапеция                      а

 

 

 

 

 

 

Sтр-?                                b

 

h      d1    d2

 

 

 

 

Параллелограмм

 

    

 

 

 

 

      

 

 

 

Sпар-?

 

 

Ромб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sромб-?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қабырғалары әр түрлі төртбұрыш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sттб = ab

Sкв = a2

Sтр =

Sпар = aha =bhb =absin=

Sромб = ah=

Қабырғалары әр түрлі төртбұрыштың ауданы:  немесе , р-периметрдің жартысы

 

ІІІ деңгей

Трапеция

S3

S4              S2

S1

 

 

Тікбұрышты трапеция

a

 

h                                                                                                                                       

d1        d2

 

 

b

Параллелограмм:

Ромб:

Төртбұрыш:  а + c = b + d

Тапсырма

Берілгендері бойынша аудандарын табу:

a b h d1 d2
7 8 3 600 300 7 6

 

Sромб (a,h,d1,d2,),  Sттб(a,b), Sкв(a), Sтр(a,b,h, d1,d2,), Sпар(a,b, d1,d2,)

 

(Есептер әр оқушыға жекелеп беріледі. Олар берілгенін өзгертіп өздері есеп және кері есептер  құрастырады)

Сабақты қортытындылау.

Оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма.