Жасуша құрылысының органикалық заттары туралы алған білімдерін қорытындылау және бекіту.

Сыныбы: 9 сынып                                     Пәні: БиологияМұғалім:Инсенова Қ.Ш.

Сабақтың тақырыбы: Қайталау

Сабақтың мақсаты:  Жасуша құрылысының органикалық заттары туралы алған білімдерін қорытындылау және бекіту.

Сабақтың міндеттері:Тест тапсырмалары және деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы тарау бойынша алған білімдерін көрсете алады. Бір-бірін әділ бағалауға үйренеді. Логикалық ойлауы дамиды ,  сөздік  қорлары  молаяды,   сұрақ қою   дағдылары   жақсарады.

 

Әдіс-тәсілдері:, Тесттік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, АКТ,  диологтық оқыту әдісі.

Сілтеме:  Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет, электронды  оқулық.

Ресурстар:  Интербелсенді тақта.Электрондық оқулық.

Сабақ

кезеңдері

УақытыМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіКүтілетін

нәтиже

Бағалау
1.Ұйымдастыру2мин Психологиялық ахуал туғызу.

 

Жақсы тілектер айту.Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
2 

Тест жұмысы

 

10мин

 

Тарауға байланысты тест сұрақтары таратылады.

 

Тест орындайды .

 

 

Оқушылардың теориялық білім деңгейін қаншалықты меңгергенін  байқау.

Оқушылар өздері жұптарымен ауыстырып бір-бірін бағалайды.

Критериилер тақтада ілінеді.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

3 

Дегейлік тапсырмаларды орындау.

 

1.Сәйкестендіру тапсырмалары.

2.Есептер бұрышы.

3.Электронды оқулыққа сүйене отырып материалдарды талдау.

 

20 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды тарату.

Электронды оқулықтағы матеиалдарды пайдалана отырып, ауызша орындату түсініктеме бергізу.

 

 

 

 

 

 

 

1.Оқушылар таратылып берілген жеке тапсырмаларды орындайды.

2.Есептер шығарады. Жеке жұмыстарын мұғалімге өткізеді.

3. Интербелсенді тақтада Электронды  оқулықпен жұмыс жасайды.

 

Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.

 

 

Түсінбеген материалдарды  қайта  қарастырады.

 

Бағалау критерийлері бойынша бағаланады.

 

4Ыстық орындық әдісі10минҚорытындылау.Ыстық  орындық  тәсілі.

Тақтаға 1 оқушы шығып,  орындыққа  отырады. Қалған оқушылар   сұрақ қояды. Сұрақ  саны 5. Жаңа тақырып  бойынша.  Бірнеше  оқушылар шығады.

 

 

Бір-біріне  сұрақтар қояды.

Оқушылардың өткен тарау бойынша алған білімдеріні анықтау.

Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.

 

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

 

5

 

 

 

Рефлесия

 

 

 

2мин

 

 

 

2.       Кері байланыс.  Екі жұлдыз бір тілек.

 

Стикерге жазып, тақтаға ілу.Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,

 

 

 

Кері байланыс арқылы тапсырмалардың қиын немесе жеңіл болғандығын білу.

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

 

 

1мин

 

 

Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау беру.

 

 

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады