Нәруыздар
Сыныбы: 9 сынып Пәні: Биология Мұғалім:Инсенова Қ.Ш.
Сабақтың тақырыбы: Нәруыздар
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға нәруыздың құрылысы мен қасиеттерін оқыта отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Өздігінен жұмыс істеуге, ойлауға, сұрақ қоюға дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері: Пәнаралық салыстырулар мен зерттеулерді біледі. Топпен жұмыс жүргізеді.Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды.
Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы,визуалдандыру, ЖИГСО стратегиясы, топтық жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.Ресурстар: Электрондық оқулық, флипчарт,маркер,стикер,кестелер.
№ | Сабақ кезеңдері | Уақыты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Күтілетін нәтиже | Бағалау | ||||||
1. | Ұйымдастыру | 3мин | Топқа бөлу. Суретпен.
| Оқушылар сурет арқылы топқа бөлінеді. | Оқушының сабаққа деген ынтасы артады | |||||||
2 | Үй тапсырмасын сұрау | 5мин | Сұрақты ұстап ал тәсілі. Оқушыларға доп лақтыру арқылы алдымен өзім сұрақ қоям. Мыс: Көмірсулар жасушада қандай қызмет атқарады? Ұстап алған оқушы жауап береді. Ары қарай оқушылар өздері жалғастырады. | Оқушылар сұраққа жауап береді. Сұрақ қояды. | Оқушылардың білімдері байқалады. Сұрақ қою дағдысы қалыптасады. | Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын. Сары 3 ұпай Жасыл 2 ұпай Қызыл 1 ұпай | ||||||
3 | Жаңа сабақ | 3 мин.
25мин
| «Миға шабуыл» 1. Кез келген тірі организм үшін қоректенудің маңызы қандай? 2. Біз энергияны қайдан аламыз? 3. Органикалық заттардың ішіндегі маңыздысы қайсысы деп ойлайсындар? 4 .Седерге таныс ақуызды көз алдыларыңа елестетіп көріп, түсінік бере аласыңдар ма?
МММ кестесін толтыру.
ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту | Сұраққа жауап береді. Кестемен жұмыс жасайды. Топқа бөліне отырып, мәтінмен жұмыс жасайды. Бір-біріне әңгімелеп талқылайды.
Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып, кетемен жұмыс жасау. | Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады. Тақырып мазмұнын ұғынады. Кестемен жұмыс жүргізуге дағдыланады. ЖИГСО әдісі арқылы бір-біріне жаңа сабақты меңгертеді.Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. | Бағалау критерийлері: Кестенің толық болуы: 1-4балл Сұраққа жауап 1балл Тақырыпты түсіндіруде ойын нақты жеткізу:1-4б
| ||||||
4 | Бекіту | 8мин | Лездеме тәсілі. Тақтаға 1 оқушы шығып, конверттен біркілт сөзді алып атын атамай түсіндіреді. Қалған оқушылар ол сөзді табады. Сөзді тапқан оқушы конверттен келесі сөзді алып ары қарай жалғастырады. Конверттегі сөздер: Аминқышқылдары Полипептидтер. Ферменттер. Антидене | Оқушылар әңгіме құрастыра отырып кілт сөзді табуға қалған оқушыларды ынталандырады. | Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.
| Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын. Сары 3 ұпай Жасыл 2 ұпай Қызыл 1 ұпай | ||||||
5
| Рефлесия
| 2мин
| Кері байланыс. Екі жұлдыз , бір тілек.
| Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,
| Кері байланыс арқылы оқушылардың бүгінгі сабақ туралы ой пікірі байқалады. | Кері байланыс тарату | ||||||
6
|
Үйге тапсырма
|
2мин
|
Үй тапсырмасын тақтаға жазу , нұсқау беру. |
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады |