26+7және 33-7 жағдайларындағы қосу және азайту

Сабақтың   тақырыбы:.       26+7және 33-7 жағдайларындағы  қосу  және  азайту

Сабақтың   мақсаты:

Білімділік                             Бөлшектеп  қосу  және  азайту  тәсілдерін  көрнекілікке  сүйене  отырып  енгізу;  сол  тәсілдерді  қолдану  үлгісін  көрсету;Есептеулер  жүргізудің  сәйкес  тәсілін  өрнекілікке  сүйене  отырып  енгізу,  оны қолданудың  үлгісін  көрсету.

 

Дамытушылық:             Екі  амалмен  шығарылатын  есепті  (қосындыны,  қалдықты  табу, «сонша»)  шығаруды  пысықтау.құрылымы  күрделі  санды  өрнектер  мен  әріпті  өрнектермен  әр  алуан  іс-әрекеттер  орындауға  машықтандыру.,  ауызша  және  жазбаша  есептеу дағдыларын  дамыту.

Тәрбиелік:                      Балаларды  білімділікке,  адамгершілікке,  жолдастық  қарым-қатынасқа

тәрбиелеу.

Сабақтың   типі:              . Жаңа  білімді  меңгеру  сабағы.

 

Әдіс-тәсілдері:              Түсіндіру,  сұрақ-жауап, көрнекілік  көрсету  арқылы  түсіндіру,жарыс.

Көрнекілік:                    Қосу және  азайту   кестесі,  геометриялық  фигуралар,  периметр  табу    кестесі.

Сабақтың   барысы:

 

 Ұйымдастыру  кезеңі: а)     Сәлемдесу ,   оқушыларды   түгендеу.

ә)     Сабаққа  әзірлігін  тексеру,  оқу  құралдарын дайындау.

 Үй   тапсырмасын   тексеру:  :   2,4–тапсырма

 

Білімді жан-жақты  тексеру кезеңі.

.Ауызша  және  жазбаша  есептеулер.

Оқушылардың  білімді  белсенді  меңгеруге  дайындау  кезеңі

Жаңа  сабақ.

 

 

 

1 —  тапсырма Түсіндірме  мәтінмен  жұмыс. Практикалық  іс-әрекет.

 

 

 

 

 

 

 

26+ 7           20+(6+7)=33                                          33-7                20+(13-7)=26

 

20      6                                                                    20      13

 

 

 

Пысықтау:

 

49+4          53-4         54+8            62-8    86+9       95-9

 

 

2-тапсырма

1-күн – 20 қап

? болса, 3-күні сонша

2-күн — ? қап,  одан  5 қап арт.

20+(20+5)=45 (қап) – барлығы

Ж:  3-күні  45  қап  сарымсақ  іріктелді.

 

 

 

 

 

6

4-тапсырма  Практикалық  іс-әрекет.

 

       1

 

 

                                                                                        5

2

 

 

 

 

                                                  3

 

 

 

Тік  төртбұрыштың  нөмірлерін  теріп  жазу.  Әр  тік  төртбұрыштың  периметрін  тап.

 

 

5-тапсырма  Өрнек  құру,  мәнін  табу.

50+(6+7)

40+(13-а)\,    а=9

 

6 —  тапсырма Барлық  мүмкін  жағдайлар  толық  қарастырылады.

 

1 онд 8 бірл.+2 бірл=2 онд.                   2 онд. – 2 бірл. = 1 онд. 8 бірл.

2 онд 8 бірл.+2 бірл=3 онд.

3 онд 8 бірл.+2 бірл=4 онд.                        Т.с.с.

4 онд 8 бірл.+2 бірл=5 онд.

5 онд 8 бірл.+2 бірл=6 онд.

6 онд 8 бірл.+2 бірл=7 онд.

 

Қосымша.

+25            -51              -7                 +41              -61             +71               -31

 

 

 

 

 

Сабақты  қорыту:  Біз  не  білдік?  Талқылау.

Үйге  тапсырма:   3–тапсырма  Шығ.тапсырма.