Әқиллиқ Патима
| күні | Сыныбы 3 а сынып | |||||
| Сабақтың тақырыбы | Әқиллиқ Патима | |||||
| Жалпы мақсаттар: | «Әқиллиқ  Патимә» ертегісін оқытуда топтық әңгімені дұрыс қолдана білу арқылы   оқушылардың тіл байлығын молайту 
 | |||||
| Күтілетін оқу нәтижелері | Топтар  арасында ынтымақтастық  атмосфера  орнатады; -ертегідігі кейіпкерлердің образына кіруді үйренеді; -бір-бірінің пікірін тыңдайды, тыңдауды үйренеді,білім алмасады; -шығармашылықтары қалыптасады | |||||
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру  стратегиясы, топтық әңгіме 
 | |||||
| Сабақ барысы | ||||||
| Сабақ кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті 
 | Оқушының іс-әрекеті | ресурстар | |||
| Ұйымдастыру | Сабақты сыныпта жағымды атмосфера қалыптастырудан бастадым.Шаттық | Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады. 
 
 
 | Интерактивті тақта 
 | |||
| Топқа бөлу 
 
 
 | Оқушылар өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлердің аты бар алмалар ды таңдайды.Алмалардің түсімен топқа бөлінеді 
 
 | Оқушылар өздеріне ұнаған алмалар ды алады.Екі қанық түсті алмалар топ басшысы болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді 
 
 | Геометриялық фигуралар | |||
| Білу | Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу « Растчил бала» деген ертегіні абзац бойынша топтардан сурау.Балалар оқыған ертегені бөлігін бір-біріне айтып береді. Сонда әр бір оқушы толық ертегіның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасаймын. | Оқушылар берілген абзацты оқып, басқа әріптестеріне түсіндіріп шығады | ||||
| Түсіну 
 | Оқулықпен жұмыс -Балалар қолдарыңдағы шардағы сандарға қарыймыз реттік сан бойынша турамыз, әріптерді қосып оқиймыз, қандай сөз шықты «Әқиллиқ Патимә» — «ақылды» сөзбен бір мағыналы бірдей сөздерді айтыңдар — —тізбек бойынша оқу — шұмақтап оқу ертегіде не туралы айтылған? 
 
 | Балалар жауабы: «Әқиллиқ Патимә» 
 
 
 Шыншыл, білімді, ақиқатшы, ақылды 
 Барлық оқушылар ертегені оқиды. 
 | 
 
 
 
 Аялдамамен оқу стратегиясы 
 | |||
| қолдану 
 
 
 
 | Жаңа сабақтың тапсырмалары Ертегінің мазмұны Сұрақ- жауап қағаздары. Ролдіқ тапсырмалар | 1-топ  ролдік тапсырманың  сұрақтарын  оқиды 2-топ жауаптарын табады 
 | ||||
| Сергіту сәті 
 | « Мыстан кемпір»видеоролигі 
 | Оқушылар көреді 
 | ||||
| Талдау 
 
 
 
 
 | Топтық  жұмыс. 1-топ Ертегені көрініс ретінде көрсетеді 
 
 2-топ ертегідегі кейіпкерлердің суреттерін салу 
 | Топ мүшелері өзара кейіпкерлердің образдарын бөліседі 
 Ертегідегі кейіпкерлердің су реттерін салу 
 | ||||
| Жинақтау 
 
 
 | Постермен жұмыс жасау ұсынылады | Оқушылардың әр тобына  тапсырмалар беріледі 1. Ертегінің кейіпкерлері 
 2. Менің кейіпкерім 
 | ||||
| Кері байланыс 
 
 
 
 
 
 
 | «Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?» сұрағы арқылы кері байланыс жасау | «Бүгінгі сабақ маған  ұнады ма?»  сұраққа оқушылар стикерлерге өз ойларын жазады | ||||
| Бағалау 
 | Формативті бағалау жүргізеді | Өзін-өзі бағалайды Бағдаршам арқылы «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы | ||||
| Үйге тапсырма | Ертегені оқып жазбаша абзац бойынша дайындалып келу | |||||
