Татлиқ вә аччиқ
| күні | Сыныбы 3 а сынып | ||||
| Сабақтың тақырыбы | Татлиқ вә аччиқ | ||||
| Жалпы мақсаттар: | Топтық әңгіме арқылы «Татлиқ  вә аччиқ» ертегісінің идеясын білдіру және оқушылардың тіл байлығын молайту 
 | ||||
| Күтілетін оқу нәтижелері | -Ертегінің идеясын түсінеді;Оқушылар ертігіні топпен талқылай отырып түсінеді.Басқа елдің ертегісін оқу арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;өз бетімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;өзінің ойнаған ролі туралы пікірін ашық айтады;АКТ арқылы берілген ертегіні салыстырады;өзіндік,өзара бағалау жүргізеді | ||||
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру  стратегиясы, топтық әңгіме 
 | ||||
| Сабақ барысы | |||||
| Сабақ кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті 
 | Оқушының іс-әрекеті | ресурстар | ||
| Ұйымдастыру | Сабақты сыныпта жағымды атмосфера қалыптасырудан бастадым.Шаттық шеңберін құрып бір-біріне жақсы тілектер айтуды ұсындым | Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады. 
 
 
 | Интерактивті тақта 
 | ||
| Топқа бөлу 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 Мазайка қурастыру, сұрақтарға жавап беру 
 
 
 | Ертегінің сүреттері Визуалды | |||
| Білу. 
 
 
 
 
 | Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу «Миға шабуыл 1.Қорқмаңлар қол тутушуп маңайли кимниң сөзи? 2.Хәп сән шумланларни!-дегән абзацни тепип оқуп бәр? 3.Патимә достлири билән нәгә барди? 4.Қизлар жодигәр момайдин қандақ қутулди? | Оқушылар «Әқиллик Патимә» ертегегі байланысты сұрақтарға жауаптарын айтады 
 | |||
| Түсіну 
 | Крыловтың  «Лиса и винаград» ертегісінін 
 
 оқулықпен жұмыс -Балалар бүгін біз өтетін ертегіні көреік Түлкі мен тиінді дауыстары — -Ендеше,осы ертегіні оқиық. | Балалар жауабы: «Түлкі мен тиін» 
 
 Барлығы оқушылар ертегені оқиды. 
 | |||
| қолдану 
 
 
 
 | Жаңа сабақтың тапсырмалары Ертегінің мазмұны Сұрақ- жауап қағаздары. Ролдіқ тапсырмалар | 1топ  ролдік тапсырманың  сұрақтарын  оқиды 2-топ жауаптарын табады 
 | Мағынаны тану кезеңі 
 
 топтастыруы | ||
| Сергіту сәті 
 | «АЛДАР көсе»видеоролигі 
 | Оқушылар көреді 
 | |||
| Талдау жинақтау 
 
 
 
 
 | Топтық  жұмыс. 1-топ Берілген сүреттерді топтастыру арқылы ертегідегі кейіпкерлердің суреттерін жійнау Постермен жұмыс жасау ұсынылады | Оқушылардың әр тобына тапсырмалар беріледі.Ертегінің кейіпкерлері. 
 Менің кейіпкерім 
 
 | Мағынаны тану кезеңі RAFT стратегиясы 
 
 
 Эссе 
 
 | ||
| Кері байланыс 
 
 
 
 
 
 
 | «Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?» сұрағы арқылы кері байланыс жасау | «Бүгінгі сабақ маған  ұнады ма?»  сұраққа оқушылар стикерлерге өз ойларын жазады | |||
| Бағалау 
 | Формативті бағалау жүргізеді | Өзін-өзі бағалайды Бағдаршам арқылы «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы | |||
| Үйге тапсырма | |||||
