Ауа райы. Тұсбағарды бағдарлау

Сабақтың тақырыбы: Ауа райы. Тұсбағарды бағдарлау.

Сабақтыңмақсаты:

  1. Температура, тұстар, ауа райы , оның шартты белгілері туралы түсінік беру.
  2. Бағыттарды нақты ажырата білуге үйрету.Ой-өрісін дамыту.
  3. Ұқыпты, байқағышетіптәрбиелеу.

Сабақтыңкөрнекілігі: Термометр. Шарттыбелгілер

Оқытуәдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап.

Сабақтыңмазмұны.

І. Ұйымдастыру.1Оқушылардыңзейінінсабаққааудару.

ІІ. Өткенсабақтыескетүсіру: Адам өзінеқажеттізаттарды, техника жасаудықайданүйренеді?

Табиғатзаттарынаұқсайтын, адамжасағанқандайзаттардыбілесің?

ІІІ. Мақсатқою: тақырыбын, мақсатынхабарлау.

ІҮ. Жаңасабақ:а) Тақырыптыоқиотырыптүсіндіру.ә) Термометр құрылысыментаныстыру.

Олардыңтемпаратурасыәртүрліболfтынынайту.(дала,су,үй)

Ауа райының шартты белгілерімен таныстыру.Аспан ашық, Аспан ала бұлтты.Аспан тұтас бұлтты, ЖаңбырҚар аралас жаңбырҚарТұманСу бетіндегі қабыршық мұзҚалың мұз.

шық

қырау

тұман

бұрқасын

Жаңбыр

Қар

Бұршақ

кемпірқосақ

Тал түстегі көлеңкенің түсуіне қарап төрт тұсты анықтау..б) Әр түрлі бағытта соғатын желдің белгіленуі. -Солтүстіктен соғатын жел. -Оңтүстіктен соғатын жел.-Шығыстан соғатын жел.-Батыстан соғатын жел.

Сергіту сәті.

 Ү. Жаңа білімді бекіту:

  1. 1. Ауа райының температурасын өлшейтін құрал не деп аталады?
  2. 2. Термометр құрылысын әңгімеле.
  3. Ауа райының шартты белгілерін айт.
  4. Тұсбағардың құрылысын ата.

ҮІ. Сабақты қорытындылау:Біз ауа райы жайында нені білдік?