Көлбеу жазықтық. Механиканың алтын ережесі.
Сабақтың атауы | Көлбеу жазықтық.Механиканың алтын ережесі. | |||||||
Жалпы мақсаттар | Оқушыларға көлбеу жазықтық, механиканың алтын ережесі, толық жұмыс, пайдалы жұмыс, Пайдалы әрекет коэффицентті туралы түсінік беру . Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білу дағдыландыру. | |||||||
Оқыту нәтижесі | 1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді 2. Өз ойын еркін жеткізе біледі 3. Қарапайым механизмдерді пайдаланып,күштен қанша есе ұтатын болсақ орын ауыстырудан сонша есе ұтылатынымызды түсінді. | |||||||
Дерек көздер. | Оқулық,ресурстар,қосымша ақпараттар. | |||||||
Сабақтың жүру барысы | ||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс–әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||
2мин 1мин
1 мин.
35 мин
2мин | Ұйымдастыру Әсемпаз болма әрнеге, Топқа бөліну: І-топ “Үшбұрыш” ІІ-топ “Альфа” ІІІ-топ “Ветта” ІУ-топ “Гамма” Ой қозғау.Миға шабуыл. Суреттің сырын аш.
Жаңа сабақ «Блум токсономиясы».
Сергіту сәті. | Жинақталу
Топқа бөліну. Геометриялық фигуралар бұрыштар арқылы
Жаңа тақырыпты суретке қарап оқушылар табады.
Қатарға тұрып, жаттығуды орындау | ||||||
Мақсаттар | Оқушыларға иінді таразылар, жай механизмдер және олардың жұмыс істеу принциптері туралы түсінік беру . | |||||||
Білім | Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру | |||||||
Түсіну | Оқушыларға көлбеу жазықтық жай механизмдердің бір түрі және олардың жұмыс істеу принциптері туралы түсінік беру. | |||||||
Қолдану | Тұрмыста қолданылатын түрлерін анықтау. | |||||||
Талдау | формаларын анықтап, кескін пострға түсіру. | |||||||
Жинақтау | Пайдалы жұмыстың ұқсастығы мен айырмашылық себебін анықтау. | |||||||
Құрал – жабдықтар | Ақпараттық комуникациялық технология,интернет, интерактивті тақта, электронды оқулық , постер, түрлі – түсті бояу, қағаздар | |||||||
тапсырмалар | І-тапсырмалар Көлбеу жазықтықты қалай түсінесіңдер? ІІ-топқа “Механиканың алтын ережесі” қалай оқылады? Мысал келтіріңіз. ІІІ-топ “Механиканың алтын ережесі”барлық механизмдер үшін қолданылады ма? ІУ-топ Қоғамдық орындарда механизмдер түрлері кездесеме? ІІ-тапсырма: І-топ 100 Н Ауырлық күші әрекет ететін дененің 10м бірқалыпты көтеру кезінде істелген жұмысты анықтаңдар. ІІ-топ Массасы 15 кг ұшақ 0,8 м биіктікке көтерілгенде жылдамдығы 20 м/с болады.Оның жермен салыстырғандағы механикалық энергиясын тап. ІІІ-топ Массасы 5т жер 0,5 биіктікке 8 м/с болатын бірінші ғарыштық жылдамдықпен шығару үшін қандай жұмыс шығындалды. ІУ-топ Массасы 100кг дене 10м биіктіктен биіктігі 3м үйдің төбесінен құлап түсті. Ауырлық күшінің істеген жұмысы қандай? | |||||||
Сабақты талдау | Топ жұмыстарын талдау, жұптық жұмыстарын талдау. | |||||||
сабақты бағалау | Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау,формативтік бағалау. | |||||||
Сабақтар бойынша өзгертулер | Оқушылардың сыни пікірлері қалыптасты. Сабақты оқушылар өте жақсы қорғап шықты. | |||||||
10 мин | Топты құрастыру Жұптаса отырып шағын топ ішінде тапсырманы талдау, бір-біріне айтып беруі, дайындығы. Әр топқа тапсырма беру. (постер арқылы қорғау) І-«Үшбұрыш» тобы 1.Көлбеу жазықтықты қалай түсінесіңдер? ІІ-«Альфа»тобы 2. “Механиканың алтын ережесі” қалай оқылады? Мысал келтіріңіз. ІІІ-«Вета»тобы 3. “Механиканың алтын ережесі”барлық механизмдер үшін қолданылады ма?
ІУ-«Гамма»тобы 4. Қоғамдық орындарда механизмдер түрлері кездесеме? | Әлеуметтендіру (социология) кезеңі. Оқушылардың алған тапсырмасы бойынша араласып отыруы.
Әр топтан келген оқушы өз білімін ортаға салып, топ ішінде толық әңгіме құрастыру.
Топтық тапсырманы орындайды. Ережеге бағыну.
Постер арқылы қорғайды. Баға көтеру арқылы өздерін-өздері бағалайды. | ||||||
Жаңа сабақты пысықтау.
| 1. Көлбеу жазықтықтың формуласы қалай жазылады? 2. «Механиканың алтын ережесі» қалай оқылады? 3. «Механиканың алтын ережесі» барлық механизмдер үшін орындала ма? Мысал келтіріңдер. 4.Жалпы жұмыс пен пайдалы жұмыстың айырмашылығы анықталады? 5. Мәңгі қозғалтқыштар жасау мүмкін бе? . | |||||||
Бағалау: Жиынтық баға .Марапаттау Үйге тапсырма :§ 59 Көлбеу жазықтық.Механиканың алтын ережесі. Қосымша оқуға §60 Механизмдер ПӘК |