Химия пәнінен 8 сыныпқа арналған «Бастапқы химиялық ұғымдар » тарауына орта мезімді жоспар
Химия пәнінен 8 сыныпқа арналған «Бастапқы химиялық ұғымдар » тарауына орта мезімді жоспар
Сабақ тақырыптары
| 1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3. Бүкіл оқушылар үйренгенін қайдан білесіз? | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатын дағы бағаны қоса, бағалау | 6. Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) | 7. Негізгі дерек көздер |
1. Атом –молекулалық ілім | Атом – молекулалық ілімнің негізгі қағидаларын ұғындыру, Табиғаттағы заттардың көптүрлілігімен,құбылыстардың ерекшеліктерімен таныстыру. | Топтық жұмыс, жеке жұмыс,диалог,сыни тұрғыдан ойлау.
АКТ ( бейне көрініс) | Топтық тапсырма. Жұптық тапсырма(6,7- жаттығулар) Жеке жұмыс (жұмыс дәптері)
| Атом –молекула ілім тұрғысынан табиғат заттардың көптүрлілігін және табиғат құбылыстарының ерекшеліктерімен танысады. | Топтарда өзара бағалау Екі жұлдыз, бір ұсыныс Кері байланыс, рефлексия | Қалың, жұқа сұрақтар. | Оқулық 8 сынып «Мектеп» 2010 ж Мұғалімге арналған нұсқаулық «Назарбаев Зияткерлік мектебі»ДББҰ,2012 ж Электрондық оқулық. 8сынып ЦПТО |
2.Зат мөлшері . Моль. Авогадро саны.Молярлық масса (Қайталау сабағы )
| Авогадро саны. Молярлық масса. Зат мөлшері . Заттың өлшем бірлігі. «Моль» ұғымын пайдаланып, есептар шығару | Топтық жұмыс, Жеке жұмыс, өз бетінше жұмыс, диалог
| Топтық жұмыс (тірек сөздер) Жеке жұмыс Жұптық жұмыс (графикалық диктант) | Өлшем бірліктері : NA –Авогадро сан, m-массасы , v-зат мөлшері ұғымын пайдаланып есептер шығарады.
| Кері байланыс, рефлексия, бағдаршам, топтық бағалау өзара бағалау | Қалың, жұқа сұрақтар, проблемалық, тапсырмалар | Оқулық 8 сынып «Мектеп» 2010 ж Мұғалімге арналған нұсқаулық «Назарбаев Зияткерлік мектебі»ДББҰ,2012 ж
|
3.Химиялық реакция типтері | Қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу рекцияларын ажырата білу . | Топтық жұмыс, жеке жұмыс,сын тұрғысынан ойлау.диалог,АКТ (бейне көрініс)
| Жеке тапсырмалар (жұмыс дәптері)
| Химиялық реакция типтерін ажырата білді.Химиялық реакция типтерінің құрамында өзгерістердің сандық және сапалық құрамын біледі. | Кері байланыс, рефлексия, жұптарда өзара бағалау. Критерийлер арқылы бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар. Қалың, жұқа сұрақтар. | Оқулық 8 сынып «Мектеп» 2010 ж Мұғалімге арналған нұсқаулық «Назарбаев Зияткерлік мектебі»ДББҰ,2012 ж
|
4. «Бастапқы химиялық ұғымдар» тақырыбын қорытындылау
| Тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау , есептер шығару | Жеке жұмыс, топтық жұмыс, диалог, сын тұрғысынан ойлату.АКТ (слайдтар) | Жеке тапсырмалар (бағалау парақтары )
| Білімдерін тиянақтады, есептер шығарады . | Кері байланыс, рефлексия, қол белгілері, топтарда өздерін бағалау. | Кеңейтілген тапсырмалар. Қалың, жұқа сұрақтар. | Оқулық 8 сынып «Мектеп» 2010 ж Мұғалімге арналған нұсқаулық «Назарбаев Зияткерлік мектебі»ДББҰ,2012 ж
|