Зат мөлшері. Молярлық масса. Авогадро саны.

 

Пән мұғалімі. Кышамбаева Гулжамила Алтаевна

Сабақтың тақырыбы: Зат мөлшері. Молярлық масса.Авогадро саны.

Сабақтың құрылымы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

А) амандасу:

Сәлеметпе оқушы өрендерім,

Тоқыған  көңіліне  білімдерін.

Өткізген сабақты қызықты етіп,

Жігерлен, білім болсын сүйенгенің.

Берейік енді ерік қиялға да,

Қайтайық  саяхаттап сайыстарға.

Сендерден сұрағына  жауап күтіп,

Кезекте  тұр әрбір аялдама.

Б) «Сыныпта ұлдар бар, қыздар бар» психологиялық ахуал

В) Жылдамдықты тексеру (1,2,3) (5 минут)

  1. 6 командаға бөлу:

СЫНШЫ, ОРЫНДАУШЫ, ҮЙЛЕСТІРУШІ

  1. МАССА
  2. КӨЛЕМ
  3. ЗАТ МӨЛШЕРІ
  4. МОЛЯРЛЫҚ МАССА
  5. АТОМДЫҚ МАССА
  6. АВОГАДРО САНЫ (ӘР КОМАНДАНЫҢ СЫНШЫЛАРЫ ОРТАҒА ШЫҒЫП, КОМАНДА АТТАРЫН ТАҢДАЙДЫ) (ТОП ЕРЖЕЛЕРІН ҚАБЫЛДАУ)
  7. САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ МЕН МАҚСАТЫ:

САБАҚ БАРЫСЫНДА «ЛОГИКА» КАРТАСЫ БОЙЫНША ТКШ, АКШ, ЖКШ ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫДАЙ ОТЫРЫП, СІЗДЕРДІҢ АЛҒЫРЛЫҚТАРЫЫҢЫЗДЫ, ТАПҚЫРЛЫҚТАРЫҢЫЗДЫ ЖӘНЕ ӨЗ БЕТІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ ДЕГЕН ҚАБІЛЕТТЕРІНДІ ДАМЫТУ.

САБАҚТЫҢ ҰРАНЫ:   Білекті бірді жығады,білімді мыңды жығады

  • ОҚУШЫ 63%
  1. СЫНЫПТЫҢ КӨШБАСШЫСЫНА СӨЗ БЕРУ.
  2. ТКШ ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАУ:

6,5  г мырыштың молекула санын есепте .

КОМАНДА АТТАРЫТКШАКШЖКШ
МАССА+++++
КӨЛЕМ+++
ЗАТ МӨЛШЕРІ+
МОЛЯРЛЫҚ МАССА+
АТОМДЫҚ МАССА++
АВОГАДРО САНЫ+++

 

(1 КОМАНДА БИТСЕ, 30 СЕКУНД УАҚЫТ БЕРІЛЕДІ, СОСЫН СОЛ КОМАНДАНЫҢ ОРЫНДАУШЫСЫ ТАҚТАҒА ШЫҒЫП, ЕСЕПТІ ШЫҒАРАДЫ, ОЛ ОРЫНДАП ЖАТҚАНДА БАСҚА КОМАНДАНЫҢ ҮЙЛЕСТІРУШІЛЕРІ СҰРАҚ ҚОЯДЫ, ЕСЕПКЕ, ТАҚЫРЫПҚА БАЙЛАНЫСТЫ, ЕГЕРДЕ СОЛ БАЛА ЖАУАП БЕРЕ АЛМАСА, ҚОЙҒАН ОҚУШЫҒА «+» ҚОЙЫЛАДЫ, СОЛ КОМАНДАНЫҢ ОРЫНДАУШЫСЫ ЖАЛҒАСТЫРАДЫ.)

ХИМИЯ ТІЛМЕН ЖЕТКІЗІП, СӨЙЛЕГЕН ОҚУШЫҒА «+» ҚОЙЫЛАДЫ. . 5 бал және оан жоғары алған топ алфа тобында отырады. 5-тен төмен бетта тобында 3-одан төмен гамма тобында отырады.

 

  1. ФИЗМИНУТКА (1-2 МИНУТ)
  2. АКШ ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАУ:

4,6 л күкірт (IV )оксидінің (SO2)массасын және молекула санын тап.

 

КОМАНДА АТТАРЫТКШАКШЖКШ
МАССА+++++
КӨЛЕМ+++
ЗАТ МӨЛШЕРІ+
МОЛЯРЛЫҚ МАССА+
АТОМДЫҚ МАССА++
АВОГАДРО САНЫ+++

 

(1 КОМАНДА БИТСЕ, 30 СЕКУНД УАҚЫТ БЕРІЛЕДІ, СОСЫН СОЛ КОМАНДАНЫҢ ОРЫНДАУШЫСЫ ТАҚТАҒА ШЫҒЫП, ЕСЕПТІ ШЫҒАРАДЫ, ОЛ ОРЫНДАП ЖАТҚАНДА БАСҚА КОМАНДАНЫҢ ҮЙЛЕСТІРУШІЛЕРІ СҰРАҚ ҚОЯДЫ, ЕСЕПКЕ, ТАҚЫРЫПҚА БАЙЛАНЫСТЫ, ЕГЕРДЕ СОЛ БАЛА ЖАУАП БЕРЕ АЛМАСА, ҚОЙҒАН ОҚУШЫҒА «+» ҚОЙЫЛАДЫ, СОЛ КОМАНДАНЫҢ ОРЫНДАУШЫСЫ ЖАЛҒАСТЫРАДЫ.)

ХИМИЯ ТІЛМЕН ЖЕТКІЗІП, СӨЙЛЕГЕН ОҚУШЫҒА «+» ҚОЙЫЛАДЫ. 5 бал және оан жоғары алған топ алфа тобында отырады. 5-тен төмен бетта тобында 3-одан төмен гамма тобында отырады.

  1. ФИЗМИНУТКА
  2. ЖКШ ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАУ:

2,5 моль күкірт қышқылының (H2SO4)  массасын , (қ.ж) көлемін және молекула санын есепте.

КОМАНДА АТТАРЫТКШАКШЖКШ
МАССА+++++
КӨЛЕМ+++
ЗАТ МӨЛШЕРІ+
МОЛЯРЛЫҚ МАССА+
АТОМДЫҚ МАССА++
АВОГАДРО САНЫ+++

 

(1 КОМАНДА БИТСЕ, 30 СЕКУНД УАҚЫТ БЕРІЛЕДІ, СОСЫН СОЛ КОМАНДАНЫҢ ОРЫНДАУШЫСЫ ТАҚТАҒА ШЫҒЫП, ЕСЕПТІ ШЫҒАРАДЫ, ОЛ ОРЫНДАП ЖАТҚАНДА БАСҚА КОМАНДАНЫҢ ҮЙЛЕСТІРУШІЛЕРІ СҰРАҚ ҚОЯДЫ, ЕСЕПКЕ, ТАҚЫРЫПҚА БАЙЛАНЫСТЫ, ЕГЕРДЕ СОЛ БАЛА ЖАУАП БЕРЕ АЛМАСА, ҚОЙҒАН ОҚУШЫҒА «+» ҚОЙЫЛАДЫ, СОЛ КОМАНДАНЫҢ ОРЫНДАУШЫСЫ ЖАЛҒАСТЫРАДЫ.) 5 бал және оан жоғары алған топ алфа тобында отырады. 5-тен төмен бетта тобында 3-одан төмен гамма тобында отырады.

Сабақтың соңында  6-топтың ,4-еуі  альфа тобында отыруы тиіс.

 

САБАҚТЫҢ ҰРАНЫ: Біреуінің жүрегінің түгі бар,

Біреуінің арқалап жүрген қоғамдағы жүгі бар.

Біреуінің күмбірлеген күйі бар,

Біреуінің қатты истейтін миы бар.

Қорытындылай келе ертеңгі кемел Қазақстанның болашағы сіздердің қолдарыңызда. Сіздердің бүгінгі жетістіктеріңізге мейлі ол, мана өз көшбасшыларыңыз айтып кеткендей теңізге тамған тамшыдай болса да қуана отырып, келешектеріңізге даңғыл жол тілеймін.