«Менің көніл-күйім»
Сабақтың тақырыбы: «Менің көніл-күйім»
Өту әдісі:
Сабақтың барасы:
- Оқушыны ұйымдастыру
- Үйге берілген тапсырманы тексеру
- Жаңа сабақ
- Бекіту
- Бағалау
- Үйге тапсырма
Жаңа сабақ:
Адамның көніл-күйі кімнен байланысты деп ойлайсың?
Біздің көніл күйімізге не әсер етеді?
Қоршаған ортада өз орнын табу керек, әрі өзінді өзін жоғалтпау керек деген мағынаны қалай түсінесін? Талдау.
”Біздің көңіл-күй “ жалпы суреті.
Бір плакатқа топтың жалпы көңіл –күйін салуға, оны талқылауға тапсырма беріледі.
”Барлығының көңілінен шығу қиын“ мысалы (Пезешкиан.,1995).
Жаздың ыстық күнінде шаң-тозаң көшеде бір адам баласымен және есегімен кетіп бара жатты. Әкесі есекте отырып, баласы оны жетектеп бара жатты. Өтіп бара жатқан адам: ”Байғұс бала, оның қысқа ғана аяғы есектен қалыспауға тырысуда. Әкесі баласының әрең үлгеріп бара жатқанын көрмей ме, қалайша ол есек үстінде жалқауланып отыра береді ? “ деген екен.
Әкесі оны жүрегіне жақын қабылдап, өзі есектен түсіп, баласын есекке отырғызып ары қарай кете барды. Аз ғана уақыттан кейін бір жүргінші : ”Не деген масқара! Кішкентай ғана жүгірмек кәрі әкесі жаяу жүргенде есекке сұлтанша отырып алыпты “ депті. Бұл ескерту баланы қатты ұялтты да , әкесіне есектің арқасына отыруды өтінді.
”Мұндайды көріп пе едіңдер? деді бір қарт ана. – Жануарға жасалынған қандай қатігездік десеңші. Есектің белін қайыстырып, үлкен демей, кіші демей екеуі де тақта отырғандай жайғасып алыпты Бейшара жануар-ай! “деген екен.
Сын естушілер ешқандай сөйлеместен есектен түсті. Енді ғана бірнеше қадам басқандары сол еді, бір жүргінші: ”О, тоба! Мен осындай ақымақ болмағаныма шүкір. Біреуің мінбесеңдер, оның ешқандай пайдасы болмаса не үшін есекті алып жүрсіңдер “ – депті.
Әкесі есегінің аузына сабан беріп, баласының иығынан ұстап: ”Біз не істесек те, оған әлдебіреу келіспейді Сондықтан мен өзіміз нені дұрыс деп санайтынымызды өзіміз шешуіміз керек деп ойлаймын .“
Талқылау.
«Пингвиндер» жаттығуы.
Жүргізуші: «Сен полюстегі пингвинсін, саған өте суық бір жерге жиналып жылыну керек. Сыртта тұрған адам ортасына қалай кіруге тырысасын». Ортаға ақырын басқа пингвиндерге зиян келтірмей жету қажет.
Нәтижесі: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Үйге тапсырма беру: сабақты қайталау