Қ.Толыбаев «Қар жауып тұр»

Сабақтың тақырыбы:Қ.Толыбаев «Қар жауып тұр»
СілтемеАна  тілі  оқулығы Б.А.Тұрғынбаева З.Муфтибекова К.Алтаева
Жалпы мақсатыМәтіннің мазмұны арқылы табиғат пен адам өмірінің байланысын сезінуге жол салу, тіл байылықтарын, сөздік қорларын молайту.Сыни тұрғыдан  ойлауға, топта және жұппен жұмыс жасауға үйрету, көшбасшылық қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтижелерҚар, табиғат құбылыстары туралы түсініктерін кеңейте отырып, талдауға, сипаттауға, әнгімелеуге  жаттықтыру.
Сабақ түріЖаңа сабақ
Қолданылатын  әдіс- тәсілдерСыни  тұрғысынан ойлау стратегиялары:

—      Жеке, жұппен, топпен жұмыс

—      Ой қозғау;


—      Ақылдың алты қалпағы;

—      Алынған ақпарат негізінде постер  жасау «Екі  жұлдыз, бір тілек» әдіс- тәсілдері

Табыс критерийлеріМен білемін: жұмысымды жоспарлай аламын;

Мен істей аламын;тақырыбын анықтай аламын;

Мен қолдана аламын: уақытты тиімді пайдалана аламын; ойымды жүйелеп айта аламын, өз іс- әрекетімді бағалай аламын.

Керекті жабдықтарИнтербелсенді тақта, бейнеролик, суреттер,үлестермелік карточкалар,флипчарт,маркер стикер.

Павлодар облысы  Баянауыл ауданы

Үшқұлын жалпы негізгі білім беру


мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жапан Б. Әдебиеттік оқу  3 сынып

 

                                                                Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдеріУақытМұғалім әрекетіОқушы әрекетіМодульдер  көрінісі
Топқа бөлну Психологиялық  ахуал 2 минутАмандасу

Жұпқа тұрғызу.Сендер

Сендер мектепке бара жатқанда алдарыңнан құрбың кездесті қалай амандасасыңдар? Алдарйңнан қарт адам кесдесті қалай амандасасыңдар?

Жұптар бір- бірмен амандасады.Стикер  арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлап алады. Сабаққа мақсат қояды. Топ басшыларына бағалау парағы таратылады. 
Үй тапсырмасын тексеру3 минутҮй тапсырмасын венн диаграммасына салу Венн диграммасына салады. 
Білу8 минутРебусты шешу. Шешуін тауып көрейік. Ребустың шешуінің ең оңай жолын көрсетіп бере аласыңдарма?Топта ақылдасып отырып орындау.

 Ассоцация

1. Қар сөзін қандай сөздермен тіркестіре айтуға болады?

2. Қардың көлемін қалай анықтауға болады?

 

Қардың қандай түрлері бар екенін болжап, баяндайды. Тақырыпты ашады. 
Түсіну4 минутМәтінді мәнерлеп оқу. Түсініксіз сөздермен жұмыс. «Инсерт» әдісі V – білемін.

+ Мен үшін таныс

? Мен үшін түсініксіз

— Мен үшін жаңалық

Жеке оқу, топта мәтінді әңгімелейді 
Қолдану5 минутТапсырманы постерге салады Ақ қалпақ: әңгімеден қандай ақпарат алдың?

Қызыл қалпақ: қардың басқа қандай түрлері болады?

Қара қалпақ: қардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар

Сары қалпақ: Қар ерісе не болады?

Жасыл қалпақ: Адамға қардың қандай пайдасы бар?

Көк қалпақ: Қар байлыққа жатама?

 
Талдау8 минутТақырып бойынша сұрақтар қоюБір-біріне сұрақтар қою 
Жинақтау10 минутАқ қардай. Ақша қардай таза. Аппақ қарай ақ күлкі. Қардай аппақ сақал. Қардай қалың. Қарша борау. Мұнандай теңеулерден басқа неге теңеуге болады,өздерің  бұл сөздерді пайдаланасыңдарма? (Мысалы «Менің атым Қожа» кинофильмінде СТО

 

ДО

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысы

5 минутМыс «Екі жұлдыз, бір тілек»

—      Сабақтан қандай әсер алдың?

—      Топ ішінде қандай әсер алдың

—      Тақырып бойынша тағы не білгілерің келеді?

Тақырыпқа байланысты жұмбақтар табу

Өз-өзін және сыныптасын бағалау. Қол шапалақтап және жест арқылы бағалайдыОүБ ОБ