Жемістер. Көкөністер.
Тақырыбы. Жемістер. Көкөністер.
Грамматикалық тақырыбы: Ауыспалы осы шақ.
Мақсаты: Оқушылардың тілін әрі қарай дамыту үшін жаңа сөздерді
пайдалана отырып, сөздік қорын кеңейту.
Оқушылардың көру, ойлау қабілетін, дұрыс сөйлеу әрекетін ойын
арқылы дамыту.
Оқушыларды тазалыққа, әсемдікке, осыған дейін игерген
материалдарын дұрыс пайдалануға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жемістер мен көкөністердің суреттері, жаңа сөздер, жұмбақ.
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап, ойландыру.
Барысы.
І Ұйымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу, түгендеу.
ІІ Психологиялық дайындық.
Айдай арайлап,
Күндей күлімдеп,
Жұлдыздай жарқырап
Қазақ тілін бастаймыз!
ІІ Үй тапсырмасын тексеру.
98-99б. Жаңа сөздер, №5 оқу.
ІІІ Жаңа сабақ
Же сөзінің мағынасын түсіндіру.
А) Жаңа сөздермен таныстыру.
Жеймін-ем,кушаю жемеймін-не ем, не кушаю
Қышқыл- горкий дәмді-вкусный
Керек-нужно, надо Жасаймын-делаю, буду делать
Ә) Үнтаспамен жұмыс.
1.Үнтаспаны тыңдап, қайталайды. Сөздерді дұрыс айтылуына мән беріледі.
2.Суретке қара. Үнтаспаны тыңда, қайтала.
- Әсет, алма жейсің бе?
- Иә, жеймін.
- Міне,ал.
- Рақмет.
3 Көкөністердің атауларын қайталау, есте сақтау.
4 Кесте бойынша сөйле.
А) Мен (алма,алмұрт,шие,алма,алхора) жеймін (жемеймін).
Ә) Тіл дамыту әдісі.
-Сен не жасайсың?
-Салат жасаймын.
-Саған не керек?
-Маған алма, сәбіз керек. Міне салат.
ІҮ. Сергіту сәті.
Ү. Мәтінмен жұмыс.
А) Өзім оқып шығамын. Ә) Оқушылар тізбектесіп оқиды.
Б) аудару В) Сұраққа жауап бер.
Жемістер қандай?
ҮІ. Оқулықпен жұмыс.
А) сөйлем құрап айт.
Маған … керек.
Маған … керек.
ҮІ Қорытынды.
Сабақты бекіту, жұмбақты оқы. Шешуін тап.
Тәтті, тәттінің іші қатты,
Қаттының іші тәтті. (өрік)
Ә) Сұраққа жауап бер.
-Көкөністердің түсі қандай?
Оражапырақ, қияр жасыл түсті.
Асқабақ, сәбіз сары түсті.
Қызылша, қызанақ қызыл түсті.
ҮІІ. Үйге.:
100-103б. №1 жемістер мен көкөністердің атауларын жаттау. №5 оқы.