«Қазақ тілі» лингвистикалық алаңының мақсаты мен міндеттері:
«Қазақ тілі» лингвистикалық алаңының
мақсаты мен міндеттері:
Оқушылардың жазғы демалыс кезінде бос уақытын тиімді ұйымдастыру;
Жаңа технологияны қолнадана отырып оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту;
«Қазақ тілі» лингвистикалық алаңының мақсат-міндеттері:
- Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылықтарын көтеру;
- Қазақ тілінің ұлттық ерекшеліктерін ұғындырып, қазақ халқының салт-дәстүрлерін дәріптеу;
- Қазақ тілінен алған білімдерін тереңдету, теорияны практикада пайдалана алу дағдыларын дамыту;
- Шығармашылық қабілеттерінің ашылуына көмек беру;
- Жазғы демалыс уақыттарын тиімді пайдалануға жағдай жасау.
Демалыс кезінде мектептен алған білімдерін ұмытып қалмауға жәрдем жасау;
Әрбір баланың шығармашылық, қызығушылық, белсенділігін дамыту;
Мұражай және т.б. демалыс орындарына саяхат жасау арқылы, Отанға, табиғатқа, рухани –адамгершілік құндылықтарды игере білуге жағдай жасау;
Күтілетін нәтиже:
- Баланың жазғы демалыс кезінде сабақтан тыс материалдарды қолданылады;
- Жаңаша көңілмен демалады, өзіне күш жігер жинап, білімін аттырады;
- Басқа да балалармен қарым – қатынас жасайды, сыни ойлау қабілеті дамиды, жаңаша ақпаратпен толықтыруына жағдай жасалады.
№ | Тақырыбы | Сағат саны | Күні |
1 | «Қазақ тілі лингвистикалық алаңының» ашылу салтанаты Алаңның мақсат-міндеттерімен таныстыру. Қауіпсіздік ережесімен таныстыру. | 3 | |
2 | «Қызықты грамматика» туралы түсінік | 3 | |
3 | Фонетика тарауы бойынша презентация | 3 | |
4 | «Буын үндестігіне саяхат» теориялық сабақ | 3 | |
5 | Морфология тарауы | 3 | |
6 | Байланысу түрлері мен тәсілдері (теориялық сабақ) | 3 | |
7 | «Жалғаулық шылаулар түрлері, ерекшелігі» | 3 | |
8 | Құрмалас сөйлем түрлері (теориялық-практикалық жұмыс) | 3 | |
9 | Поэзия сағаты (сайыс) | 3 | |
10 | «Тұрақты тіркестер тіл көркемдігін арттыра ма?» топтық сайыс | 3 |
Ақсай қаласының № 4 орта жалпы білім беретін мектебіндегі
«Қазақ тілі лингвистикалық алаңының»
бағдарламасы
Жұмыс жоспары
№ | Тақырыбы | Күні | Уақыты |
1 | 1. «Қазақ тілі» алаңының ашылу салтанаты 2. Алаңның мақсат-міндеттері жайлы оқушылармен әңгіме Топ мүшелерімен танысу (тренинг) 3. «Менің тілім- мемлекеттік тіл» ойтолғау | 9. 00 10.00
11.00
| |
2 | 1. «Қызықты грамматика» туралы жалпы түсінік 2. Тараулар бойынша слайд жасау, қорғау 3. Сергіту сәті 4. «Мұражайда» әңгіме құрау | 9. 00 10.00
11.00
| |
3 | 1. Фонетика тарауы бойынша презентация жасап , қорғау 2. Тест құру (топтық жұмыс) 3. «Досыма көмек» тест жұмысына критерий құру | 9. 00 10.00
11.00
| |
4 | 1. «Буын үндестігіне саяхат» теориялық сабақ 2. Практикалық жұмыс 3. Буын үндестігіне байланысты диалог құру. 4. Музыкалық минут | 9. 00 10.00
11.00
| |
5 | 1. Морфология тарауы 2. «7 атамның елінде» 3. Қ.Мырзалиевтің «Жеті септік» өлеңі бойынша талдау 4. Рефлексия
| 9. 00 10.00
11.00 | |
6 | 1. Байланысу түрлері мен тәсілдері (теориялық сабақ) 2. Сергіту сәті 3. Практикалық жұмыс (тест) 4. Қатемен жұмыс | 9. 00
10.00 11.00
| |
7 | 1. «Жалғаулық шылаулар түрлері, ерекшелігі»
2. Слайд жасау, қорғау (топтық жұмыс) 3.Музыкалық сергіту | 9. 00
10.00 11.00
| |
8 | 1. Мұражайға саяхат 2. Құрмалас сөйлем түрлері (теориялық-практикалық жұмыс) 3. Шағын әңгіме жазу 4. Рефлексия | 9. 00 10.00
11.00 | |
9 | 1. Поэзия сағаты (сайыс) 2. «Мен ұнатқан жазушы,ақын» топтық жарыс 3. Рефлексия | 9. 00 10.00
11.00 | |
10 | 1. «Сүйемін туған елімді дархан» қабырға газетін шығару 2. «Тұрақты тіркестер тіл көркемдігін арттыра ма?» топтық сайыс 3. Өнерлі өрендер (концерт) 4. Оқушыларды мадақтау
| 9. 00
10.00
11.00 |
«Қазақ тілі» лингвистикалық алаңына
қатысатын оқушылар тізімі
№ | Аты-жөні | Мекен-жайы | телефоны | сыныбы |
1 | 5 «а» | |||
2 | 5 «а» | |||
3 | 5 «а» | |||
4 | 5 «а» | |||
5 | 5«а» | |||
6 | 6 «а» | |||
7 | 6 «а» | |||
8 | 6 «ә» | |||
9 | 6 «ә» | |||
10 | 7 «ә» | |||
11 | 7 «ә» | |||
12 | 7 «ә» | |||
13 | 7 «ә» | |||
14 | 7 «ә» | |||
15 | 7 «ә» | |||
16 | 7 «ә» | |||
17 | 7 «ә» | |||
18 | 7 «ә» | |||
19 | 7 «ә» | |||
20 | 7 «ә» |