Дәрігердің қабылдауында

 

Сабақтың тақырыбы: Дәрігердің қабылдауында

Сабақтың типі:Жаңа сабақ.

 Сабақтың  түрі:Дәстүрлі емес.

Білімділік: Оқушылармен «Денсаулық сақтау» деген модульді жалғастыра отыра,  «Дәрігердің қабылдауында» тақырыбына байланысты мәлімет беру, ерекшеліктерін ұғындыру.  Тақырыптың   маңызын  ашып, түсіндіру. Грамматикалық тақырыптарды жаттығу арқылы бекіту.

Тәрбиелік:  Оқушыларды салауатты өмір салтын жүргізуге тәрбиелеу. Денсаулығын сақтап жүрүге тәрбиелеу.

Дамытушылық: Тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, шығармашылығын дамыту, ауызекі сөйлеу тілін жетілдіру, жазба тілінің деңгейін көтеру.

Жабдықтау: Интерактив тақтасы, оқулық, кесте.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңіОқу материалының мазмұныӘЖТӘҰТҰБТ мен ОЖСБҒа дайындықЖеке-түзету жұмыстары
123456
1.Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

2.Үй жұмысын  тексеру:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Дайындық кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Жаңа тақырып:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Сабақты бекіту.

 

5. Үй жұмысы

 

 

Рефлексия

а)Сәлемдесу

ә)Көңіл-күйді көтеру

б)Кезекшімен сұхбат.

В) Оқушылармен сұхбат жүргізу.

 

— Қазір қандай жыл мезгілі?

-Көктемде табиғатта қандай  өзгерістер болады?

— Қазір қандай ай?

— Бүгін аптаның қай күні?

 

Өткен тақырыбы боынша диалогты сұрау, кестені сұрау.

Дәрумен атыКездесетін жері
АБауырда, сүтте, жұмыртқада, қызыл, сары жемістерде
ВКүріште, ашытқыда, бидай, картоп, бауырда, сүтте, етте, жұмыртқа, салаттарда.
ССүтте, көкөністерде, жемістерде, бүйректе.
ДБалық майы, бауыр, бүйрек, жұмыртқа сарысы, сүт, сары майда кездеседі.
ЕЖұмыртқада, көкөніс, астық дәндерде, сүтте, өсімдік майында.

 

Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

-Балалар, бүгін «Дәрігердің қабылдауында» деген тақырыппен танысамыз. Сабақта диалогпен танысып, тақырып бойынша тұжырымда жасаймыз.Жеке, жұптық және топтық жұмыстар арқылы тапсырмалар орындап,  грамматиканы еске аламыз.

 

в)Миға шабуыл – сұрақ-жауап әдісі арқылы.

-Балалар денсаулықты сақтау үшін  бізге не істеу керек деп ойлайсыңдар? Соны есімізге түсірейікші?

1)Тиімді, жақсы тамақтану;

2) Спортпен айналысу;

3) Таза ауада серуендеу;

4) Көбірек дәрумендерге бай тамақты жеу.

 

 

-Біз дәрігерге барғанда, ол не істеді? Бізді қарайды , ауруымыз туралы түрлі сұрақ қояды. Енді сол сұрақта кездесетін жаңа сөздерімізбен танысы, білетіндеріміз  қаталап шығамыз.

 

1. Керекті сөздермен таныстыру.

Қызуым көтерілді- поднялась температура

Сездіңіз- почувствовали

кешеден бері-  совчерашнего дня

соңғы кезде – в последнее время

нашарлап жүр- ухудшается

еркін демалыңыз- дышите свободно

басқан кезде- когда нажимаю

қауіпті ештеңе жоқ- нет ничего опасного

Сөздермен жұмыс: оқу, сөз тіркестер құрастыру, жазып алу.

 

2. Диалогпен жұмыс. Мұғалім оқып, оқушылар тізбектеп оқиды. Аударма жұмысын жасау.

-Кіруге бола ма

-Кіріңіз.Отырыңыз.

-Қай жеріңіз ауырады?

-Қызуым көтеріліп тұр.

-Ауырғаныңызды қашан сездіңіз?

-Кешеден бері.

-Тіліңізді көрсетіңіз.

-Жиі ауырасыз ба?

-Соңғы кезде денсаулығым нашарлап жүр.

-Шешініңіз. Еркін демалыңыз. Мына жеріңізді басқан кезде ауыра ма?

-Жоқ. Ауырмайды.

-Қауіпті ештеңе жоқ. Сізге кішкене салқын тиіп қалыпты. Мен дәрілерді жазып берейін, бір таблеткадан күніне үш рет тамақ алдында ішіңіз. Емделіңіз.

-Рақмет. Сау болыңыз.

 

3.Мәтін бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау.

ІІІ деңгей:

Осы  сөздермен сөз тіркес құрастырыңыз?

Тамақ, жедел жәрдем, ауырады, дәрі, денсаулығым.

ІІ деңгей:

1.Ауырмау үшін не істеу керек?деген сұраққа жауап беріңіз.

І деңгей:

1. Жедел жәрдем, шақырамын, телефон соғамын, төсекке жатқызамын, сусын беремін, ыстығын өлшеймін, дірі әкелемін.

Осы сөздерді қолдана отыра, әжеңіз ауырып қалғанда не істейтіңізді мәтін ретінде жазыңыз.

 

 Оқушыларды сурет бойынша 2 топқа бөліп жұмыс жасау.

 

4.Сөйлемдерге сұрақ қойыңыз. 1 топ.

1.Мен дәріханаға бас аурудың дәрісін алу үшін бардым.

2Оның  тамағы ауырып жатыр.

3.Оның денсаулығы жақсы.

4.Ол дәрігерге тексерілуге барды.

 

ІІ топ.

1.Ол екі жеті емделді.

2.Асқазаным ауырғандықтан, тамақты аз жедім.

3.Мен таңертең жаттығу жасаймын.

4.Бүгін дәрігерге барамын?

 

5. «Кім жылдам?» ойыны ретінде тәуелдеуді мен жіктеуді  қайталау.

Жіктеу:

1 топ:   емханаға бару                2 топ: дәрі қабылдау

 

Тәуелдеу:

1 топ:дәрігер                              2 топ: дәрі

 

6.Емханаға сырқатыңа байланысты кімге баратының туралы сөйлемді толықтырыңдар.

Жүрегің ауырса, …. кардиологқа   көрін.

Тісің ауырса, …. тіс дәрігеріне бару керек.

Тұмауың болса, …. терапевтке бару керек.

Көзің ауырса,   ……окулистке   бар.

Құлағың ауырса, ……….  лорға  бару керек.

Дәрі керек болса, ….. дәріханаға бар.

Емделсең, ….. тез жазыласың.

Жазылсаң, …  жұмысқа шығасың шығасың, сабаққа барасың.

 

Сұрақ-жауап арқылы.

 

Диалогты рөлдер бойынша жаттап келу.

Жаңа сөздерді жаттау.

 

Бағалау.

Оқушыларды бағалау, парақтар арқылы бағасын айтып кету.

Рефлексия:

БілемінБілдімБілгім келеді
Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

түсіндіру

 

 

 

 

 

проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

репродуктивті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

репродуктивті

проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жартылай- ізденіс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

Проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап

 

Түсіндіру

топпен

жеке

 

 

жұптық

 

 

 

 

 

Жұптық

жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

топпен

 

 

 

 

 

Топпен жұптық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

топпен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

топпен

жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке

 

 

 

 

 

 

 

жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұппен

 

Топпен

 

 

 

Сәлемдесу түрлерін қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік қорын байыту

Дауыстап айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өздігінен жұмыс жасау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

өз білімдерін бекіту

 

Күнделікпен жұмыс

 

 

Айтылуы

Назаренко,

Бекмагамбетова