Дәрігер – жақсы мамандық

 

Сабақтың тақырыбы: Дәрігер – жақсы мамандық

Сабақтың типі:Жаңа сабақ.

 Сабақтың  түрі:Дәстүрлі емес.

Білімділік: Оқушылармен «Денсаулық сақтау» деген модульді жалғастыра отыра,  «Дәрігер – жақсы мамандық» тақырыбына байланысты мәлімет беру, ерекшеліктерін ұғындыру.  Тақырыптың   маңызын  ашып, түсіндіру. Грамматикалық тақырыптарды жаттығу арқылы бекіту.

Тәрбиелік:  Оқушыларды болашақта қандай маман иесі болуға таңдауға тәрбиелеу. Денсаулығын сақтап жүрүге тәрбиелеу.

Дамытушылық: Тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, шығармашылығын дамыту, ауызекі сөйлеу тілін жетілдіру, жазба тілінің деңгейін көтеру.

Жабдықтау: Интерактив тақтасы, оқулық, кесте.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңіОқу материалының мазмұныӘЖТӘҰТҰБТ мен ОЖСБҒа дайындықЖеке-түзету жұмыстары
123456
1.Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

2.Үй жұмысын  тексеру:

 

3.Дайындық кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Жаңа тақырып:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Сабақты бекіту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Үй жұмысы

 

 

Рефлексия

 

 

 

а)Сәлемдесу

ә)Көңіл-күйді көтеру

б)Кезекшімен сұхбат.

В) Оқушылармен сұхбат жүргізу.

 

— Қазір қандай жыл мезгілі?

-Көктемде табиғатта қандай  өзгерістер болады?

— Қазір қандай ай?

— Бүгін аптаның қай күні?

 

Өткен тақырыбы бойынша диалогты сұрау.

 

Миға шабуыл – сұрақ-жауап әдісі арқылы.

— Адамның денсаулығы жақсы болу үшін, біз не істеуіміз керек?

1)Тиімді, жақсы тамақтану;

2) Спортпен айналысу;

3) Таза ауада серуендеу;

4) Көбірек дәрумендерге бай тамақты жеу.

— Ал ауырып қалсақ кімге барамыз?

-Ол не істейді?

Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

-Балалар, бүгін « Дәрігер – жақсы мамандық» деген тақырыппен танысамыз. Сабақта мәтінмен танысып, тақырып бойынша тұжырымда жасаймыз.Жеке, жұптық және топтық жұмыстар арқылы тапсырмалар орындап,  грамматиканы еске аламыз.

 

1. Керекті сөздермен таныстыру.

Дәрумен – витамин

Қабық – кожура

Пайыз – процент

Көмірсүтек- углеводы

Басым- преобладают

емдік қасиет- лечебные качества

дене- тело

Сөздермен жұмыс: оқу, сөз тіркестер құрастыру, жазып алу.

 

2. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқып, оқушылар тізбектеп оқиды. Аударма жұмысын жасау.

Дәрігер

Мен — дәрігермін. Осы мамандықты жас кезімнен жақсы көремін. Өсіп, дәрігер болсам, жиі ауыратын шешемді емдесем деп армандадым. Алты жыл оқып, дәрігер болдым.

Дәрігер болу, адамды емдеу өте қиын екен. Себебі сенің қателесуге құқың жоқ. Сенің қатеңді түзетуге болмайды. Өйткені ол адам өміріне байланысты. Дәрігер қарапайым, кішіпейіл, мейірімді болуға міндетті. Кішіпейіл дәрігерге науқас адам өз ауруы туралы ашып айтады. Науқас адамға дәрі жазып беру, оны қалай пайдалану керектігін айту сенің міндетің.

 

3.Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.

 

 Оқушыларды сурет бойынша 2 топқа бөліп жұмыс жасау.

5. «Кім жылдам?» ойыны ретінде тәуелдеуді мен жіктеуді  қайталау.

Жіктеу:

1 топ:   дәрәгер болу                2 топ: адамдарды қабылдау

 

Тәуелдеу:

1 топ:дәрігер                              2 топ: дәрі

 

6.Емханаға сырқатыңа байланысты кімге баратының туралы сөйлемді толықтырыңдар.

Жүрегің ауырса, …. кардиологқа   көрін.

Тісің ауырса, …. тіс дәрігеріне бару керек.

Тұмауың болса, …. терапевтке бару керек.

Көзің ауырса,   ……окулистке   бар.

Құлағың ауырса, ……….  лорға  бару керек.

Дәрі керек болса, ….. дәріханаға бар.

Емделсең, ….. тез жазыласың.

Жазылсаң, …  жұмысқа шығасың шығасың, сабаққа барасың.

 

Тест арқылы.

1.Науқас адамдар кімге барады?

А)құрылысшыға  в)дәрігерге  с) шаштазшыға д)мұғалімге

2. Дәрігердің мамандығы қандай?

А)жаупты  в)қателісуге болмайды  с)жауапсыз  д)жеңіл

3.Дәрігердің мамандығы ….. байлаңысты?

А)көмірге в)адам өміріне с) суға  д)аңдарға

4.Дәрігер болу үшін …….

А)серуендеу керек в)оқу керек с)жер қопару керек д)ән білу керек

5.Құлағынды емдейтің адам.

А)тіс дәрігері в)окулист с)заңгер д)лор

Жауаптары:1. В  2.В  3.В  4.В  5.Д

 

Мәтінді әңгімелеу. Жаңа сөздерді жаттау.

Бағалау.

Рефлексия:

БілемінБілдімБілгім келеді
Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

фронталды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

түсіндіру

 

 

 

 

 

проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

репродуктивті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проблемдік

 

 

 

проблемдік

 

 

 

 

 

 

жартылай- ізденіс

 

 

 

 

 

 

 

Проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

түсіндіру

 

топпен

жеке

 

 

жұптық

 

 

 

 

жұптық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

топпен

 

 

 

 

 

Топпен жұптық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

топпен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеке

 

 

 

жеке

топтық

 

 

 

 

 

Жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен

 

 

 

Сәлемдесу түрлерін қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік қорын байыту

Дауыстап айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өздігінен жұмыс жасау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

өз білімдерін бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікпен жұмыс

 

 

Айтылуы

Назаренко,

Бекмагамбетова