Қорықтар
Сыныбы:8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: География | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Қорықтар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: Қазақстанның қорықтары жөнінде өз бетімен білім алуға жағдай жасау, табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылар жаңа білім алады. 2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды. 3. Қызығушылықтары артады. 4. Сыни ойлайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Дифференциа-ция | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдас-тыру
| Мұғалім амандасу тренингін өткізеді. Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысады. «Гүлдер» тренингі арқылы оқушыларды топқа бөледі.Топ ережесін естеріне салады. | Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді. Топқа бөлу тренингі арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.Топ ережесін естеріне түсіреді. | Топқа бөлу тренингі. Топ ережесін қайталау. Ынтымақтастық атмосферасын орнату, өзін-өзі реттеу. | Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы үлестіріледі. | Түрлі-түсті гүлдер суреті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырма-сын сұрау: | Үй тапсырмасы бойынша оқушылар төменде берілген тапсырмаларды орындайды: 1.Сызбанұсқаны толтыр:
| АКТ, түсіну дәрежесін анықтау, диалогтық әдіс,ынтымақтас-тық атмосферасын орнату, дарындылық пен көшбасшылық қабілеттерін анықтау. | Өзін-өзі бағалау | АКТ, Үлестірмелер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Миға шабуыл: | Мұғалім Қазақстанның табиғаты туралы суреттерден тұсаукесер жасайды.Оқушыларға сұрақтар қояды: Бүгінгі тақырыбымыз не туралы болуы мүмкін? Қорық деген ұғым сіздерге таныс па? Қорықтар туралы не білесіңдер? | Оқушылар таныса отырып, жаңа сабаққа назар аударады. Сұрақтарға жауап береді. | АКТ,сыни ойлау дағдыларын арттыру, сұрақ-жауап, диалогтық әдіс, зерттеушілік әңгіме. | Өзін-өзі бағалау. | АКТ, музыка | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану: | Оқулықтағы «Қорықтар» тақырыбымен танысуға уақыт береді. (7 минут) Оқушылар жаңа сабақ мазмұнымен танысады. Танысып болған соң, мәтінді және мәліметтерді пайдаланып, келесі тапсырмаларды орындайды: 1 топ:
2 топ:
3 топ:
Сергіту сәті: «Достық» (Мұғалім айтқан санға байланысты оқушылар топтасады.) 2 тапсырма:Берілген кескін картаға қорықтарды орналастыру.
| Түсіну дәрежесін анықтау, өзін-өзі реттеу, диалогтық әдіс, көшбасшылық, дарындылық қабілеттерін анықтау. | Оқулық,АКТ, үлестірмелер, энциклопедия мәліметтері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс: | Семантикалық карта:
1. Қазақстандағы ертеден келе жатқан қорық. (Ақсу Жабағылы) 2. Реликті шағаласы-қорықтың көркі. (Алакөл) 3. Муфлонды қорғайтын қорық. (Үстірт) 4. Дәрілік өсімдіктері –аралий мен алтын тамыр кездесетін қорық. (Марқакөл) 5. Қоқиқаздар ұя салатын қорық. (Қорғалжын) 6. Малиус боката алмасының жабайы түрлері өсірілетін қорық. (Наурызым) 7. Аралда құрылған қорық. (Барсакелмес) 8. Қылқан жапырақты ормандары, субальпі және альпі шалғындары сақталған қорық (Батыс Алтай) 9. «Әнші тауы» Аққұм -Қалқан орналасқан қорық (Алматы) 10. Эндемикалық өсімдіктерді сақтау мақсатында құрылған қорық. (Қаратау)
| Түсіну дәрежесін анықтау, өзін-өзі реттеу, диалогтық әдіс, көшбасшылық, дарындылық қабілеттерін анықтау, АКТ | Оқушылар тапсырманы орындайды. Өздерін бағалайды. | Оқулық, интербелсенді тақта. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | 1. §54 Қорықтар; 2. Тест құру. | Оқушылар берілген тапсырмаларды жазып алады. | Түсіну дәрежесін және дарындылықты анықтау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс | Оқушылар сабақ туралы не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді. | Кері байланыс | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||