Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .

 

Қызылорда облысы ,

Жалағаш аданы,

Қаракеткен ауылы,

№ 114 орта мектептің тарих және құқық пәні мұғалімі.

Алимова Гүлзира Мұратбайқызы

Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ұзақ  мерзімді жоспары. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.Пән мұғалімі :Алимова Гүлзира.

Тақырыбы Сағ/смерзіміОқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерОқушының үйренгенін қайдан білесіз?Оқып үйренудің нәтижесі

 

 

 

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар)Негізгі дерек көздері
1Кіріспе 1Оқулық мазмұнымен

танысу.

Iм-диалогтік оқытуЖеке тапсырмалар

 

Дүниетанымы кеңейеді ,өзара қарым-қатынастары артады.Мадақтау,кері байланысКеңейтілген тапсырмаларОқулық.электронды оқулық
 

Бірінші тарау.

Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 8 сағат /

 

2                                        № 1.Түрік   қағанаты  (таным сабақ)1Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

3№ 2.Батыс түрік қағанаты

(ойын сабақ)

1

 

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

4№ 3. Түргеш қағанаты

(ойын сабақ

 

1

 

Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.Мадақтау, формативті  бағалауТоптық тапсырмалар, әңгімелесуҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

5№ 4. Қарлұқ қағанаты . (таным сабақ)1Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылыЗерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайдыӨзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалауКеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

6№ 5.Түрік қағанаттарының  шаруашылығы мен мәдениеті  

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасауАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыКері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген

7№ 6.Оғыз мемлекеті (IX ғсоңы- XI ғ ортасы  )1Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысИгерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

7сынып.электронды оқулық
8№ 7.Қимақ қағанаты (IX ғсоңы- XI ғ басы  ) 

1

 

Сөйлеу барысында мәдениеттілікті қалыптастыру.Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысДүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген

9Тарауды қайталау 1Тест жұмысыИгерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Тест жұмысы

 

 

 

 

 

 

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4  сағат/

 

10№ 8. Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері.(таным сабақ)1Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар ГМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

11№ 9. Архитектура және өнер.

(ойын сабақ)

1Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

12№ 10. Түріктердің рухани мәдениеті .

(ойын сабақ

1Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.Мадақтау, формативті  бағалауТоптық тапсырмалар, әңгімелесуҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

13Тарауды қайталау1Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылыЗерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайдыӨзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалауКеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

Үшінші тарау. Дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттер / 5 сағат/
14№ 11.Қарахан мемлекеті (942-1212 жж).(таным сабақ) 

1

 

 

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

15№12.Наймандар,керейттер

,жалайырлар

(ойын сабақ)

1Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

16№ 13.Қарақытайлар(1128-1213 жж).

(ойын сабақ

1Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.Мадақтау, формативті  бағалауТоптық тапсырмалар, әңгімелесуҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

17№ 14.Қыпшақ хандығы (XI-XIII ғ басы ).  (таным сабақ)1Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылыЗерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалауКеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

18Тарауды қайталау 1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыКері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

7сынып.электронды оқулық

 

 

Төртінші тарау. Ұлы Жібек жолы (2 сағат)
19№ 15.Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және

тарихи маңызы.(таным сабақ)

 

 

 

1

 

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

20№ 16.Ұлы Жібек жолының тармақтары .Ұлы Жібек жолының Қазақстандығ сілемі.

(ойын сабақ)

1Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы –XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті .(6 сағат)

 

 

 

21

№ 17.Қалалық

мәдениеттің дамуы. 

(таным сабақ)

1Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар .Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

22

 

 

 

 

№ 18.IX-XII ғғ

қолөнер,сауда және

шаруашылықтың

дамуы.

(ойын сабақ)

 

1

 

 

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

23

 

№ 19.Сәулет өнері мен

құрылыстың дамуы.

(ойын сабақ

 

1

 

 

 

Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.Мадақтау, формативті  бағалауТоптық тапсырмалар, әңгімелесуҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

24

 

 

№ 20.Дін және

мәдениет.Исламның

таралуы. (таным

сабақ)

1Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылыЗерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайдыӨзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалауКеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

25

 

№ 21.Ғылым мен

білімнің дамуы.

1

 

 

Тақырыпқа байланысты   түсініктерін    қалыптастырып,

дүниетанымын кеңейту

Мәдениетке тарту,   өнерді құрметтеуге    тәрбиелеу

таным белсенділіктерін      арттыру

АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыКері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген

7сынып.электронды оқулық
26Тарауды қайталау 1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысИгерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Топтарда өзара бағдауТест жұмысы7-сынып оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Алтыншы  тарау. XIII-XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан.(11 сағат)

 

27№22.Моңғолдардың  Қазақстан жерін жаулап алуы..  (таным сабақ) 

1

 

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

28№22.Моңғолдардың  Қазақстан жерін жаулап алуы.

(ойын сабақ)

 

1

 

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

29№ 23.Алтын Орда (XIII ғ ортасы-XV ғ ортасы ).

(ойын сабақ

1Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.Мадақтау, формативті  бағалауТоптық тапсырмалар, әңгімелесуҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

30№ 24.Ақ Орда (XIV-XV ғасырдың басы ) (таным

сабақ)

 

1

Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылыЗерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайдыӨзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалауКеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

31№ 25.Моғолстан (XIVғ ортасы-XVI ғ басы ) 

1

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

32№ 26.Әмір Темір басқыншылық жорықтары 1

 

Сындарлы оқытудың мақсаты оқушының пәнді терең түсәну қабілетін дамыту,алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету

 

Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысЖеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыФормативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Топтық тапсырмалар7сынып.электронды оқулық
33№ 27.XIV-XVI ғғ Ноғай ордасы .солтүстік Қазақстан және Батыс сібір1Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысЖеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

34№ 28.Әбілқайыр хандығы (Өзбек хандығы ).1Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысБолашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

Блум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Кеңейтілген тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

25№ 29.Ақ Орданың ,Моғолстанның,Әбілқайыр хандығының ,Ноғай ордасының мемлекеттік-әкімшілік құрылысы.1Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысЖеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыКері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар7сынып.электронды оқулық
36№ 30.XIV-XV ғасырлардағы Қазақстанның экономикалық жағдайы.1Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Топтарда өзара бағалауҚалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

37Тарауды қайталау1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылыБолашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Деңгейлік тапсырмалар7-сынып оқулық.тест жұмыстары

 

Жетінші   тарау. Қазақ халқының қалыптасуы .(5 сағат)

 

3831.Қазақстан аумағындағы

этносаяси  қауымдастықтың қалыптасуы (таным сабақ)

1Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

3931.Қазақстан аумағындағы

этносаяси  қауымдастықтың қалыптасуы (таным сабақ

1Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

4032.Қазақ халқы қалыптсауының соңғы кезеңі 1

 

 

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарЖеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлекциясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

7сынып.электронды оқулық
4132.Қазақ халқы қалыптсауының соңғы кезеңі 

1

 

Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс

 

 

 

 

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ман..ғаламтор
42Тарауды қайталау1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысБолашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Тест жұмысыТест жұмысы

 

Сегізінші  тарау. Қазақстанның XIV-XV ғасырлардағы мәдениеті  .(3 сағат)

 

4333.XIV-XV ғғ Қазақстан мәдениетінің дамуы.(таным сабақ)1Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

4434.Қазақстанның XIV-XV ғасырлардағы сәулет өнері.

(ойын сабақ)

1Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

45Тарауды қайталау1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысОқушылар рефлексиясыМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысТұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

 

 

 

 

 

Тоғызыншы  тарау. Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы.(7 сағат)

 

4635.Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары (таным сабақ)1Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

4735.Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары (таным сабақ)1Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

48.36.Қазақ хандығының құрылуы. 

1

Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

7сынып.электронды оқулық
4936.Қазақ хандығының құрылуы 

1

Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал етуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарОқушылар рефлексиясыМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыФормативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар 

Ғаламтор

баспа беттері

оқулық

5037.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы (XV ғ соңғы ширегі)1Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Болашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларБаспа беттері
5137.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы (XV ғ соңғы ширегі)1Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысДүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Блум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Оқулық 7-сынып
52Тарауды қайталау 1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Деңгейлік тапсырмаларТест жұмысы

 

Оныншы тарау. Қазақ хандығының XVI-XVII ғасырлардағы дамуы (7 сағат)

 

5338. Қасым хан (1511-1518(1523 жж). (таным сабақ) 

 

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

5439.Хақназар хан (1538-1580 жж)1Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

55.40. Тәуекел хан  (1582-1598 жж)1Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»

 

 

Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Кеңейтілген тапсырмалар7сынып.электронды оқулық
5641.Есім хан (1598-1628 жж)1Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Формативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

5742-43.Тәуекел хан  тұсындағы Қазақ хандығы 1Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысДүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Кеңейтілген тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

5842-43.Тәуекел хан  тұсындағы Қазақ хандығы 1Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарПроблемалық сұрақтарДүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Блум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

59Тарауды қайталау 1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуРөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Проблемалық сұрақтарДүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Он бірінші  тарау. Қазақ мемлекетінің XVI-XVII ғасырлардағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы.(2 сағат)

 

6044.Қазақ хандығының мемлекеттік –әкімшілік құрылымы 

 

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар .Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

6145.Қазақ халқының XVI-XVII ғасырлардағы шаруашылығы  

1

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

Он екінші  тарау. Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті (7 сағат)

 

6246-47.Қазақ халқының мәдениеті  

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмаларМәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

6346-47.Қазақ халқының мәдениеті 

1

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысТопта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланысҚалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмаларҒаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

6448-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі  

1

 

Тақырыпқа байланысты   түсініктерін    қалыптастырып,

дүниетанымын кеңейту

Мәдениетке тарту,   өнерді құрметтеуге    тәрбиелеу

таным белсенділіктерін      арттыру

АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

6548-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі 

1

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырадыФормативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Кеңейтілген тапсырмаларОқулық.7-сынып
6650.XVIXVII ғғ тарихи шығармалар 

1

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейтуАКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстарКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмысДүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Кеңейтілген тапсырмалар7сынып.электронды оқулық
67Тарауды қайталау 1Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорытуІм-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмысКеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатадыБлум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Тест жұмыстары
68Қайталау 1Тоқсандық тақырып барысында материалдарды меңгертуПроблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады.Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тест жұмыстарыОқулық 7-сынып. Ман

 

І м – бірінші модуль «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»;

ІІ м – екінші модуль  «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»;

ІІІ м – үшінші модуль «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»;

IV м – төртінші модуль «Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану»;

V м – бесінші модуль «Талантты және дарынды балаларды оқыту»;

VІ м – алтыншы модуль «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу»;

VІІ м – жетінші модуль «Оқытуды басқару және көшбасшылық»

ОүБ – Оқыту үшін бағалау