Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .
Қызылорда облысы ,
Жалағаш аданы,
Қаракеткен ауылы,
№ 114 орта мектептің тарих және құқық пәні мұғалімі.
Алимова Гүлзира Мұратбайқызы
Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .
ұзақ мерзімді жоспары. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.Пән мұғалімі :Алимова Гүлзира.
Тақырыбы | Сағ/с | мерзімі | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқушының үйренгенін қайдан білесіз? | Оқып үйренудің нәтижесі
| Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау | Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) | Негізгі дерек көздері | |||||||||||||||
1 | Кіріспе | 1 | Оқулық мазмұнымен танысу. | Iм-диалогтік оқыту | Жеке тапсырмалар
| Дүниетанымы кеңейеді ,өзара қарым-қатынастары артады. | Мадақтау,кері байланыс | Кеңейтілген тапсырмалар | Оқулық.электронды оқулық | |||||||||||||||
Бірінші тарау. Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 8 сағат /
| ||||||||||||||||||||||||
2 | № 1.Түрік қағанаты (таным сабақ) | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | |||||||||||||||
3 | № 2.Батыс түрік қағанаты (ойын сабақ) | 1
| Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |||||||||||||||
4 | № 3. Түргеш қағанаты (ойын сабақ | 1
| Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. | Мадақтау, формативті бағалау | Топтық тапсырмалар, әңгімелесу | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |||||||||||||||
5 | № 4. Қарлұқ қағанаты . (таным сабақ) | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы | Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды | Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар
| Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| |||||||||||||||
6 | № 5.Түрік қағанаттарының шаруашылығы мен мәдениеті | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | Кері байланыс, мадақтау, топтарда өзара бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген | ||||||||||||||||
7 | № 6.Оғыз мемлекеті (IX ғсоңы- XI ғ ортасы ) | 1 | Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | 7сынып.электронды оқулық | |||||||||||||||||
8 | № 7.Қимақ қағанаты (IX ғсоңы- XI ғ басы ) | 1
| Сөйлеу барысында мәдениеттілікті қалыптастыру. | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Кері байланыс, мадақтау, топтарда өзара бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген | ||||||||||||||||
9 | Тарауды қайталау | 1 | Тест жұмысы | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | Тест жұмысы | |||||||||||||||||||
Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/
| |||||||||||
10 | № 8. Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері.(таным сабақ) | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Г | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||
11 | № 9. Архитектура және өнер. (ойын сабақ) | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||
12 | № 10. Түріктердің рухани мәдениеті . (ойын сабақ | 1 | Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. | Мадақтау, формативті бағалау | Топтық тапсырмалар, әңгімелесу | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||
13 | Тарауды қайталау | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы | Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды | Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар
| Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| ||
Үшінші тарау. Дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттер / 5 сағат/ | |||||||||||||
14 | № 11.Қарахан мемлекеті (942-1212 жж).(таным сабақ) | 1
| Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||||
15 | №12.Наймандар,керейттер ,жалайырлар (ойын сабақ) | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||||
16 | № 13.Қарақытайлар(1128-1213 жж). (ойын сабақ | 1 | Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. | Мадақтау, формативті бағалау | Топтық тапсырмалар, әңгімелесу | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||||
17 | № 14.Қыпшақ хандығы (XI-XIII ғ басы ). (таным сабақ) | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы | Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды
| Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар
| Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| ||||
18 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | Кері байланыс, мадақтау, топтарда өзара бағалау | 7сынып.электронды оқулық | ||||||
Төртінші тарау. Ұлы Жібек жолы (2 сағат) | |||||||||||
19 | № 15.Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және тарихи маңызы.(таным сабақ) |
1
| Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||
20 | № 16.Ұлы Жібек жолының тармақтары .Ұлы Жібек жолының Қазақстандығ сілемі. (ойын сабақ) | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||
Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы –XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті .(6 сағат)
| |||||||||||
21 | № 17.Қалалық мәдениеттің дамуы. (таным сабақ) | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар . | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||
22
| № 18.IX-XII ғғ қолөнер,сауда және шаруашылықтың дамуы. (ойын сабақ) | 1
| Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||
23
| № 19.Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы. (ойын сабақ | 1
| Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. | Мадақтау, формативті бағалау | Топтық тапсырмалар, әңгімелесу | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||
24
| № 20.Дін және мәдениет.Исламның таралуы. (таным сабақ) | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы | Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды | Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар
| Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| ||
25
| № 21.Ғылым мен білімнің дамуы. | 1
| Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейту Мәдениетке тарту, өнерді құрметтеуге тәрбиелеу таным белсенділіктерін арттыру | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | Кері байланыс, мадақтау, топтарда өзара бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген | 7сынып.электронды оқулық | ||
26 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | Топтарда өзара бағдау | Тест жұмысы | 7-сынып оқулық | ||
Алтыншы тарау. XIII-XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан.(11 сағат)
| |||||||||||
27 | №22.Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы.. (таным сабақ) | 1
| Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||
28 | №22.Моңғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы. (ойын сабақ) | 1
| Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||
29 | № 23.Алтын Орда (XIII ғ ортасы-XV ғ ортасы ). (ойын сабақ | 1 | Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. | Мадақтау, формативті бағалау | Топтық тапсырмалар, әңгімелесу | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||
30 | № 24.Ақ Орда (XIV-XV ғасырдың басы ) (таным сабақ) | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы | Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды | Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар
| Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| ||
31 | № 25.Моғолстан (XIVғ ортасы-XVI ғ басы ) | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Жеке тапсырмалар, Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | ОүБ (Түзетулерді орындау) Критерий арқылы бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | |||
32 | № 26.Әмір Темір басқыншылық жорықтары | 1
| Сындарлы оқытудың мақсаты оқушының пәнді терең түсәну қабілетін дамыту,алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету
| Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Жеке тапсырмалар, Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | Формативтік (қалыптастырушы) бағалау Ынталандыру | Топтық тапсырмалар | 7сынып.электронды оқулық | ||
33 | № 27.XIV-XVI ғғ Ноғай ордасы .солтүстік Қазақстан және Батыс сібір | 1 | Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Жеке тапсырмалар, Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | Блум таксономиясы бойынша Топтар арасында бағалау Ынталандыру Мадақтау
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| ||
34 | № 28.Әбілқайыр хандығы (Өзбек хандығы ). | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Болашаққа көз жүгірту, болашақ туралы ойын кеңейтеді, алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады. | Блум таксономиясы Өзара, критерий арқылы бағалау Жиынтық бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| ||
25 | № 29.Ақ Орданың ,Моғолстанның,Әбілқайыр хандығының ,Ноғай ордасының мемлекеттік-әкімшілік құрылысы. | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Жеке тапсырмалар, Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | Кері байланыс, мадақтау, топтарда өзара бағалау | Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | 7сынып.электронды оқулық | ||
36 | № 30.XIV-XV ғасырлардағы Қазақстанның экономикалық жағдайы. | 1 | Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Жеке тапсырмалар, Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | Топтарда өзара бағалау | Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы » журналы, МАН
| ||
37 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы | Болашаққа көз жүгірту, болашақ туралы ойын кеңейтеді, алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады. | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Деңгейлік тапсырмалар | 7-сынып оқулық.тест жұмыстары | ||
Жетінші тарау. Қазақ халқының қалыптасуы .(5 сағат)
| |||||||||||||||||
38 | 31.Қазақстан аумағындағы этносаяси қауымдастықтың қалыптасуы (таным сабақ) | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||||||||
39 | 31.Қазақстан аумағындағы этносаяси қауымдастықтың қалыптасуы (таным сабақ | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| ||||||||
40 | 32.Қазақ халқы қалыптсауының соңғы кезеңі | 1
| Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Жеке тапсырмалар, Блум таксономиясы,оқушлар рефлекциясы | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | 7сынып.электронды оқулық | ||||||||
41 | 32.Қазақ халқы қалыптсауының соңғы кезеңі | 1
| Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
| Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | Ман..ғаламтор | ||||||||
42 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Болашаққа көз жүгірту, болашақ туралы ойын кеңейтеді, алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады. | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Тест жұмысы | Тест жұмысы | ||||||||
Сегізінші тарау. Қазақстанның XIV-XV ғасырлардағы мәдениеті .(3 сағат)
| ||||||||||
43 | 33.XIV-XV ғғ Қазақстан мәдениетінің дамуы.(таным сабақ) | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | |
44 | 34.Қазақстанның XIV-XV ғасырлардағы сәулет өнері. (ойын сабақ) | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
45 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Оқушылар рефлексиясы | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар |
Тоғызыншы тарау. Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы.(7 сағат)
| ||||||||||
46 | 35.Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары (таным сабақ) | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | |
47 | 35.Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары (таным сабақ) | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
48. | 36.Қазақ хандығының құрылуы. | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Игерілген білімдерді, өзара талқылау негізінде ой елегінен өткізе отырып, практикада жалпы шығармашылық пен қолдану | ОүБ (Түзетулерді орындау) Критерий арқылы бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | 7сынып.электронды оқулық | |
49 | 36.Қазақ хандығының құрылуы | 1 | Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Оқушылар рефлексиясы | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | Формативтік (қалыптастырушы) бағалау Ынталандыру | Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор баспа беттері оқулық | |
50 | 37.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы (XV ғ соңғы ширегі) | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Болашаққа көз жүгірту, болашақ туралы ойын кеңейтеді, алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады. | Блум таксономиясы бойынша Топтар арасында бағалау Ынталандыру Мадақтау
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Баспа беттері | |
51 | 37.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы (XV ғ соңғы ширегі) | 1 | Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Блум таксономиясы Өзара, критерий арқылы бағалау Жиынтық бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | Оқулық 7-сынып | |
52 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Топтар арасында бағалау Ынталандыру Мадақтау
| Деңгейлік тапсырмалар | Тест жұмысы |
Оныншы тарау. Қазақ хандығының XVI-XVII ғасырлардағы дамуы (7 сағат)
| ||||||||||
53 | 38. Қасым хан (1511-1518(1523 жж). (таным сабақ) |
1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | |
54 | 39.Хақназар хан (1538-1580 жж) | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
55. | 40. Тәуекел хан (1582-1598 жж) | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»
| Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | ОүБ (Түзетулерді орындау) Критерий арқылы бағалау | Кеңейтілген тапсырмалар | 7сынып.электронды оқулық | |
56 | 41.Есім хан (1598-1628 жж) | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Формативтік (қалыптастырушы) бағалау Ынталандыру | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
57 | 42-43.Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығы | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Блум таксономиясы бойынша Топтар арасында бағалау Ынталандыру Мадақтау
| Кеңейтілген тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
58 | 42-43.Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығы | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Проблемалық сұрақтар | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Блум таксономиясы Өзара, критерий арқылы бағалау Жиынтық бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
59 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Проблемалық сұрақтар | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Өзара, критерий арқылы бағалау Жиынтық бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
|
Он бірінші тарау. Қазақ мемлекетінің XVI-XVII ғасырлардағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы.(2 сағат)
| ||||||||||
60 | 44.Қазақ хандығының мемлекеттік –әкімшілік құрылымы |
1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар . | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | |
61 | 45.Қазақ халқының XVI-XVII ғасырлардағы шаруашылығы | 1
| Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
|
Он екінші тарау. Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті (7 сағат)
| ||||||||||
62 | 46-47.Қазақ халқының мәдениеті | 1 | Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. | Ім-диалогтік оқыту, ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста, ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар | Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | ОүБ-,1-2,5; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
| Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | |
63 | 46-47.Қазақ халқының мәдениеті | 1 | Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | Рөлдік ойыны; Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
| Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
64 | 48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейту Мәдениетке тарту, өнерді құрметтеуге тәрбиелеу таным белсенділіктерін арттыру | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | ОүБ (Түзетулерді орындау) Критерий арқылы бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | Ғаламтор Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |
65 | 48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады | Формативтік (қалыптастырушы) бағалау Ынталандыру | Кеңейтілген тапсырмалар | Оқулық.7-сынып | |
66 | 50.XVI—XVII ғғ тарихи шығармалар | 1 | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту | АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Блум таксономиясы бойынша Топтар арасында бағалау Ынталандыру Мадақтау
| Кеңейтілген тапсырмалар | 7сынып.электронды оқулық | |
67 | Тарауды қайталау | 1 | Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту | Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс | Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
| Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады | Блум таксономиясы Өзара, критерий арқылы бағалау Жиынтық бағалау | Тұсаукесер, жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар | Тест жұмыстары | |
68 | Қайталау | 1 | Тоқсандық тақырып барысында материалдарды меңгерту | Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. | Кері байланыс, мадақтау, топтарда өзара бағалау | Тест жұмыстары | Оқулық 7-сынып. Ман |
І м – бірінші модуль «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»;
ІІ м – екінші модуль «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»;
ІІІ м – үшінші модуль «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»;
IV м – төртінші модуль «Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану»;
V м – бесінші модуль «Талантты және дарынды балаларды оқыту»;
VІ м – алтыншы модуль «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу»;
VІІ м – жетінші модуль «Оқытуды басқару және көшбасшылық»
ОүБ – Оқыту үшін бағалау