Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері: Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

 

Сабақтың тақырыбыІшкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері: Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару
МақсатыДененің  ішкі энергиясы  ұғымын  беру және  ішкі энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру және жылу берілудің түрлері-жылу өткізгіштік, конвекция және сәуле шығару құбылысымен таныстыру  және заттың молекулалық құрылымы  негізінде оның физикалық мәнін, мағынасын білу
Жұмыс нәтижесіӘр оқушының бойында  өз ойын топ  ішінде  еркін жеткізу  дағдысын    қалыптастыру
СілтемеБ.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы «Мектеп» 2012 жыл. 19-38 беттер.
Әдіс-тәсілдерФормативтік бағалау,  өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс – тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау.  АКТ слайдтар
РесурстарПостер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың өтілетін уақыты45 минут

 

Сабақ жоспары
  1. Ұйымдастыру:  топқа бөлу, мақсат қою
  2. Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма

 

Үйге тапсырмаЕК § 3-6


 

 

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

МақсатТапсырма түрі.

Түрткілер.

НәтижеБағалау
критерийлердескрипторҰпайЖиынтық баға
БілуҮй тапсырмасын сұрауда әр топқа сұрақ қою арқылы білімін анықтау

 


Қызығушылығын ояту.

Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Жемістер» арқылы, 4 топқа бөлемін. Сұрақ — жауапСұраққа – жауап беру арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.Білім деңгейін зерделеу

 

Эксперименттік тапсырма толық жасалды3
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды2
Эксперименттік тапсырма жасалмады1
ТүсінуСтратегияларды жүйелі қолдану   арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

 «Джик-со» әдісі бойынша әрбір топқа суреттер таратылады.

1-ші топ: «Жылуөткізгіштікке» қатысты суреттер беріледі ойларын постерге түсіру.

2-ші топ:  «Конвекция» постерге түсіру

3-ші  топ: «Сәуле шығару» постер құру

4-ші  топ: «Ішкі энергия» постер құру

Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейедіТақырыптың басты идеясын табуТапсырмаларды толық орындады3
Тапсырмаларды жартылай орындады2
Мүлдем орындай алмады1
ҚолдануТақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.І топ: 17 -сурет

ІІ топ: 20 – сурет

ІІІ топ: 27 –сурет

ІҮ топ: 31-сурет тәжірибе жасау

Сергіту 

Теорияны тәжірибеде үйлестіре  аладыІс-тәжірибеде үйлестіре алдыЕсептерді толық орындады3
Есептерді жартылай орындады2
Орындай алмады1
Талдау Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Жұмыс дәптеіндегі тапсырмаларды орындау арқылы пікірталасқа түседіСалыстыру арқылы пікірталасқа түседі.Пікірталасқа түсудиалог құрып,қорытынды жасайды3
тек диалог құрайды2
жұмысқа қатыспайды1
ЖинақтауЖұмыс туралы алған білімдерін жинақтайдыТоптарға  тапсырма беру.

І топ  1 кесте

ІІ топ 2   кесте

ІІІ топ 3 кесте

ІV топ 4 кесте

Білімдерін жинақтайды, сараптайдыЖағдаяттан шыға білу құзыретіТолық шықты3
Қиналды2
Шаға алмады1
БағалауДүниетанымын кеңейту.№2, №2,3,4, үйде орындалатын эксперименттік тапсырмаларОйланып шешім қабылдайды, ізденеді.«Бағдаршам» арқылыКреативті3
Ойы жүйелі, тың ойлы емес2
Жалпыға ортақ ой1