ФИЗИКА ЖӘНЕ АСТРОНОМИЯ – ТАБИҒАТ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМДАР орта мерзімді сабақ жоспары
I тарау. ФИЗИКА ЖӘНЕ АСТРОНОМИЯ – ТАБИҒАТ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМДАР
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып үйретудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау | Барлығын қоса алғанда бағалау | Негізгі дерек көздер |
1 | Табиғат және адам. Физика–табиғат туралы ғылым. Физика және техника.
| 1. Физикалық құбылыстар, физиканың мақсаты, физика заңдары, физикалық ұғымдар, қазіргі заманның ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктері туралы мағлұмат беру. 2. Физикалық құбылыстар мен физикалық ұғымдарды ажырата білуге үйрету. 3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. | 1.Ой қозғау (сұрақ жауап) 2.Дейін – кейін. 3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс, сұраққа жауап) 4.Жұптық жұмыс (кесте толтыру) 5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
| 1. Физикалық құбылыстар, физиканың мақсаты, физика заңдары, физикалық ұғымдар, қазіргі заманның ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктері туралы түсінік алатын болады. 2. Физикалық құбылыстар мен физикалық ұғымдарды ажырата білуді үйренеді 3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. | 1.Мадақтау 2.Топтардың өзара бағалауы (критерий) 3. Бағдаршам арқылы 4.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) | 1.Ашық сұрақтар. 2.Кеңейтілген тапсырма. | 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия», 2.Ғаламтор деректері. 3.Бейне ролик |
2 | Астрономия – аспан денелері туралы ғылым. Орталық Азия ғалымдарының ғылымды дамытуға қосқан үлестері.Ерте дүниедегі халық астрономиясы.
| 1. Астрономия ғылымы, физика және астрономия ғылымдары арасындағы байланыстар мен халық астрономиясы туралы ақпарат беру. 2. Астрономия мен физиканың өзара байланысы жайлы білуге үйрету. 3. Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу. | 1.Таудың ұшар басына шығу (сұрақ –жауап) 2.Топтық жұмыс (Мәтінге шолу) 3. Жұптық жұмыс «Физикалық сынақ хат» 4.Жеке жұмыс (тест)
| 1. Астрономия ғылымы, физика және астрономия ғылымдары арасындағы байланыстар мен халық астрономиясы туралы білетін болады. 2. Астрономия мен физиканың өзара байланысы жайлы білуді үйренеді. 3.Топта бірлесіп жұмыс жасайтын және өзгенің пікірімен санасатын болады. | 1.Мадақтау 2. Екі жұлдыз бір ұсыныс 3. Бағдаршам (үлгі бойынша)
| 1.Ашық сұрақтар. 2.Логикалық есептер. 3.Тест сұрақтары | 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия», 2.Ғаламтор деректері.
|
3 | Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Физикалық эксперимент | 1.Табиғатты зерттеуді кең тараған тәсілдері, олардың ерекшеліктері, болжам туралы түсінік беру. 2. Табиғатты зерттеуді кең тараған тәсілдері мен ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. 3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
| 1. Миға шабуыл (сұрақ –жауап) 2. Жұптық жұмыс (танымдық тапсырма) 3. Топтық жұмыс ( сұрақ, жауап жұмыс) 4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы | 1.Табиғатты зерттеуді кең тараған тәсілдері, олардың ерекшеліктері, болжам туралы білетін болады. 2. Табиғатты зерттеуді кең тараған тәсілдері мен ерекшеліктерін ажырата білуді үйренеді. 3.Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білетін болады.
| 1.Мадақтау 2. Жұптар өзара бағалайды. 3. Топтардың бағалауы (критерий) 4. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) | 1.Ашық сұрақтар. 2.Танымдық тапсырмалар. 3.Блум таксономиясы.
| 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия», 2.Ғаламтор деректері.
|
4 | Физикалық теорияның қалыптасуы. Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.
| 1.Физиканың іргелі теориялары, теорияның ең басты ерекшеліктері, физикалық шамалар және оларды өлшеу туралы мәлімет беру. 2. Физикалық теорияның ең басты ерекшеліктерін және физикалық шамаларды өлшей білуге үйрету. 3. Тапсырманы орындауда өзара жұптасып, топтасып жұмыс жасауға тәрбиелеу.
| 1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ –жауап) 2. Топтық жұмыс (Мәтінге шолу)) 3. Жұптық жұмыс (есептер шығару) 4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) | 1.Физиканың іргелі теориялары, теорияның ең басты ерекшеліктері, физикалық шамалар және оларды өлшеу туралы білетін болады. 2. Физикалық теорияның ең басты ерекшеліктерін және физикалық шамаларды өлшей білуді үйренеді. 3. Тапсырманы орындауда өзара жұптасып, топтасып жұмыс жасауды үйренеді..
| 1.Мадақтау 2. Топтардың өзара бағалауы (критерий) 3. Бағдаршам 4. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) | 1.Жоғары дәрежелі сұрақтар. 2.Есептер шығару.
| 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия». 2.Ғаламтор деректері.
|
5 | Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Өлшеулердің метрлік жүйесі. Үлкен, кіші сандарды ықшамдап жазу. | 1.Өлшеумен есептеулердің дәлдігі, өлшемдердің метрлік жүйесі, үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу туралы мағлұмат беру. 2. Есеп шығару барысында үлкен, кіші сандарды ықшамдап жазуға үйрету. 3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.
| 1.Ой қозғау (сұрақ жауап) 2.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс, сұраққа жауап) 3. Жұптық жұмыс (есептер шығару) 4.Жеке жұмыс (тест)
| 1.Өлшеумен есептеулердің дәлдігі, өлшемдердің метрлік жүйесі, үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу туралы білетін болады. 2. Есеп шығару барысында үлкен, кіші сандарды ықшамдап жазуды үйренеді. 3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуді үйренеді.
| 1.Мадақтау 2. Топтардың бағалауы (критерий). 3. Жұптар өзара бағалайды . 4. Сумативті бағалау | 1.Жоғары дәрежелі сұрақтар. 2.Есептер шығару. 3.Тест сұрақтары
| 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия». 2.Есептер жинағы
|
IІ тарау. ЗАТТЫҢ ҚҰРЫЛЫСЫ
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып үйретудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау | Барлығын қоса алғанда бағалау | Негізгі дерек көздер |
1 | Атомдар мен молекулалар. Заттардың молекулалық құрылысы.
| 1. Атомдар мен молекулалар және заттардың молекулалық құрылысы туралы ақпарат беру 2.Заттардың молекулалық құрылысын ажырата білуге үйрету. 3. Топтасып жұмыс жасауға, белсенділікке тәрбиелеу.
| 1.«Сөзжұмбақ» 2. Топтық жұмыс «Мәтінге шолу» 3.Жұптық жұмыс (Есептер шығару) 4.Жеке жұмыс (кесте толтыру)
| 1. Атомдар мен молекулалар және заттардың молекулалық құрылысы туралы білетін болады. 2.Заттардың молекулалық құрылысын ажырата білуді үйренеді. 3. Топтасып жұмыс жасап, белсенділік танытуды үйренеді.
| 1.Мадақтау 2. Топтардың өзара бағалауы (екі жұлдыз, бір ұсыныс) 3. Бағдаршам 4. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) | 1.Жоғары дәрежелі сұрақтар. 2.Есептер шығару.
| 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия». 2.Электронды оқулық.
|
2 | Молекулалардың қозғалысы. Диффузия. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. | 1. Молекулалардың қозғалысы, диффузия құбылысы және дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. туралы түсінік беру. 2. Температураға байланысты молекулалардың қозғалыс жылдамдығын ажырата білуді үйрету. 3. Топтық жұмыс арқылы ұйымшыл болуға тәрбиелеу.
| 1. Миға шабуыл (сұрақ –жауап) 2. Жұптық жұмыс (танымдық тапсырма) 3. Топтық жұмыс ( сұрақ, жауап жұмыс) 4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы | 1. Молекулалардың қозғалысы, диффузия құбылысы және дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. туралы білетін болады 2. Температураға байланысты молекулалардың қозғалыс жылдамдығын ажырата білуді үйренеді. 3.Топтық жұмыс арқылы ұйымшыл болуға үйренеді. | 1.Мадақтау 2. Жұптар өзара бағалайды. 3. Топтардың бағалауы (критерий) 4. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) | 1.Ашық сұрақтар. 2.Танымдық тапсырмалар. 3.Блум таксономиясы.
| 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия», 2.Ғаламтор деректері. 3.Электронды оқулық.
|
3 | Заттың күйлері және оларды молекулалық-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру | 1. Заттың күйлері және оларды молекулалық-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру жайлы түсінік беру. 2. Заттың үш күйінің қасиеттерін молекулалық-кинетикалық теорияның қағидаларын қолдана отырып түсіндіруге үйрету. 3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.
| 1.Ой қозғау (сұрақ жауап) 2.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,) 3. Жұптық жұмыс (Пилот — Штурман) 4.Жеке жұмыс (тест)
| 1. Заттың күйлері және оларды молекулалық-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіруді білетін болады. 2. Заттың үш күйінің қасиеттерін молекулалық-кинетикалық теорияның қағидаларын қолдана отырып түсіндіруді үйренеді. 3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді. | 1.Мадақтау 2. Топтардың бағалауы (критерий). 3. Жұптар өзара бағалайды . 4. Сумативті бағалау | 1.Жоғары дәрежелі сұрақтар. 2.Есептер шығару. 3.Тест сұрақтары
| 1.Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия», 2.Электронды оқулық.
|