Қайран, Нарын.
Сабақтың тақырыбы: Қайран, Нарын.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні :Махамбет күйлерінің құдіретіне
шығармашылығына тоқталу , таныстыру,
таныту. Оқушылардың жан – жақты білімдерін, толықтыру.
Дамытушылығы: Ұлы күйші- композиторлар туралы мағлұматтар беру.
Тәрбиелік мәні : Ұлттық өнерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі:Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: Жаңа сабақ түсіндіру , әңгімелеу, шығармашылыққа баулу .
Пәнаралық байланысы: Музыка әдебиеті , тарих, әдебиет.
Сабақ жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, сыныпты түгендеу.
Үй тапсырмасы: Жамбыл мен Дина.
Жаңа сабақты түсіндіру: Қайран, Нарын.
Қорытындылау.
Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Махамбет Өтемісұлы бөкей ордасы Жәнібек ауданында туған. Махамбеттің көптеген күйлері бізге жетпеді. Оның күйлері көбіне туған жер өңірінде орындалып жүрді.Махамбет күйлерін халық арасына таратып жүрген дарынды , домбырашы ҚР халық артисі Қ. Ахмедияров.
Махамбеттің «Қайран, Нарын» күйі . Нарын құмы Махамбеттің туып өскен жері. Туған жеріне бірнеше өлең толғауларын арнаған ақын ,домбыра сазында да «Қайран ,
Нарын » күйін толғаған. Махамбеттің күйлері: «Жұмыр қылыш», «Өкініш».
Музыка тыңдау.
Күйлерді ажырата білу.
Қорытындылау
1.Күй дегеніміз не?
2.Күйдің түрлері?
- Махамбеттің күйлерін ата.
Үйге тапсырма. Қайран, Нарын оқып түсінігін айту.Мәнжазба жазу.
Бағалау.