Желілік қоғамдастық жоспары Қоғамдастық атауы: » Серіктестік «

Желілік қоғамдастық жоспары

Қоғамдастық атауы:  « Серіктестік »

Қоғамдастық құрамындағы мұғалімдер санаттары:

  • Мектеп әкімшілігі
  • Тәжірибелі мұғалімдер
  • Біліктілік арттырудың деңгейлік курстарында сертификатталған мұғалімдер
  • Жас мұғалімдер

Қоғамдастық мақсаттары:

  • Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен географиялық жақын орналасқан мектептер арасында тәжірибе алмасу.
  • Мектептердің мұғалімдерінің арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру және кәсіби біліктілікті арттыру жолында қолдау көрсету
  • Бірлесіп жұмыстану, өзара тәжірибе алмасу, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру арқылы оқушыларымыздың білім сапасының оң нәтижеге жетуіне ықпал ету

Қоғамдастықты басқару

және жетекшілік ету:                    Қоғамдастыққа жетекшілік етуші және басқарушы  — басқарушы топ.

Үдерістерді және іс – шараларды ұйымдастыруда қолдаушы топ – директорлар тобы мен

көшбасшылары

Негізгі іс – әрекет етуші – зерттеуші топ.

Ұйымдастыру жұмыстарын жүргізуші – жас мұғалімдер тобы.

 

 

Қоғамдастықтың жұмысы жоспарланған

уақыт аралығы:                             (тамыз — мамыр 2014- 2015 жыл)

«Тасмола орта жалпы білім беретін мектебі» желілік қоғамдастығының қоғамдастық сызбасы
ҚұрылымыҚамтуҚоғамдастық мүшелеріКездесулерді өткізу жиілігіБайланыстарТоптың негізгі мақсаты — қызметті сипаттау
Басқарушы топҚоғамдастықтар арасында және мектептер арасындаКитарова Л.Т.

Кужамкулова С.А.

Тугарисова Г.Б.

Жусупова А.Ж.

Мухамбетова Г.А.

 

 

Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір ретМектеп директорларының тобы. Зерттеушілер тобы. Жергілікті білім беру мекемесі.Мектептердің ортақ проблемасын анықтау, анықталған мәселелердің шешуді жоспарлау, жоспарланған іс-әрекетерді орындау, кері байланысты ұйымдастыру.
Мектеп директорларының тобы (мезгіл-мезгіл бірнеше қоғамдастықты біріктіретін)Мектептер арасындаАйшуаков Е.М.

 

Нақты іс-шара үшін қажет жағдайдаӨзара және басқарушы топпен.Көшбасшылыққа үйрету. Жоспар бойынша өткізілетін шаралар.
Зерттеушілер тобыМектеп аясында және мектептер арасындаКитарова Л.Т.

Жусупова А.Ж.

Мухамбетова Г.А.

 

Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір ретМектептермен, басқарушы топпен.Ортақ проблемаға байланысты алынған тақырып бойынша сынып сағаттарын, коучинтер өткізу.
Жас мұғалімдер тобыМектеп аясында және мектептер арасындаСаинов Г.Б.

Баймұхан М.Ж.

Тулешева Г.О.

Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір ретБасқарушы топ, зерттеуші топ, жас мұғалімдер.Жас мамандарға тәлімгерлік ұйымдастыру, жоспарға сай үдерістерді және жас мамандарды дамыту.

 

Желілік қоғамдастықтың жоспары

Мақсаты:

  • Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірие алмасу, білім мен біліктілікті дамыту,
  • Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау,
  • Мұғалімнің кісәби қызметіне көмек көрсету; педагогтердің ақпарат алмасуына жағдай жасау,
  • Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу.
  • Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату.
  • Желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесіне қол жетімді деңгейдегі біртұтас ақпараттық педагогикалық ресурс калыптастыру.

Міндеттері:

  • Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру,
  • қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру,
  • қауымдастықтың ережесін жасау,
  • қоғамдастықтың шеңберін кеңейтіп отыру.

Ережесі:

  1. Қоғамдастықтың әрбір мүшесі шынайы көзқараста болуға міндетті.
  2. Әрбір мүше сенімді қарым-қатынас жасауы керек.
  3. Әрбір адамның пікірін бағалап, сыйластықпен қабылдау керек.
  4. Тыңдау әдебін сақтау керек.
  5. Жағымды ахуалды бұзатын әрекеттер жасамауы тиіс.
  6. Көзбе-көз қарым-қатынастарда, желілік байланыс кезінде жоғары мәдениетті сақтауы тиіс.

 

 

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

  • Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,
  • Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.
  • Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейін жоғарылату,
  • Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады,
  • Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды,
  • Бірлескен тренингтер мен семинарлар ұйымдастырылады,
  • Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады,
  • Еңбектенудің инновациалық әдістері мен формаларын зерттеу мен енгізу;
  • Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру, әріптестерді табу мүмкіншілігі.

 

КезеңдерШараларЖауаптыларУақытыАқпараттық ресурстар
1Желілік қоғамдастықтың топтарын құру1) Шағын  топ құру

2) Мақсаты, идеясы мен стратегиясын құрастыру, қызығушылығы бар әріптестерді шақыру,  кеңес беру

3) кеңесу, коучингтер

Китарова Л.Т.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үнемі

 

 ЦПМ сайты

 

 

Желілік қоғамдастықтың шеңберіндегі ақпараттық хаттамалар, жарнамалар, ақпараттық бюллетендер, хабарламалар.

2Жаңалықтар таспасы1) Өз желілік байланыстарымдағы білім жаңалықтары,

2)Құттықтаулар, Құттықтау беттері мен күнтізбелері

Китарова Л.Т.

 

Үнемі

 

ЦПМ білім сайттары.
3Форум құрастыру1)Блогтарды,  мұғалімдер форумдарын ұйымдастыру, ұйым мүшелерінің арасындағы байланыстарды орнату (ішкі хаттамалар), беттерге коучинг сұхбаттары, тәлім алушылар, фотогалерялары..

сабақтастық проблемалары жөнінде бастауыш пен орта сынып мұғалімдерінің желілік қоғамдастықтығын құру. Сұхбат-клубтарын, бірлескен семинарлар ұйымдастыру.

Желілік қоғамдастықтың бүкіл мүшелері3 айда 1 рет

 

 

 

 

Үнемі

 

Білім порталы,

ЦПМ сайттары.

4.Педагогикалық жинақтар1.Сабақ материалдарын жинақтау

2.Оқу программаларының мұрағаты

2.Сайттарға орналастыру

3.Сараптама жүргізу

4.Сертификаттау

Желілік қоғамдастықтың бүкіл мүшелеріАй сайынБілім порталы,

ЦПМ сайттары.

5Сайыстар1.«Менің ең жақсы сабағым»

2.«Менің зерттеу жобам…..» атты шағын проектердің конкурсы.

3. «Үздік коучинг»

Желілік қоғамдастықта 7 модуль бойынша ең жақсы дидактикалық материалдарға конкурс жариялау.

Тренингтер топтамасын жинақтау

Китарова Л.Т.

 

Көмекшілер

Жылына 1-2  ретСайт ашу
6.Бірігу шаралары1. Кофе брейк

2.  Кездесулер

3.Бірлескен конференциялар

 көмекшілерАйына 1  рет

 

 

 

Білім порталы,

ЦПМ сайттары.

7.Қашықтан оқыту1.Сабақтар

2.вебинар

3.онлайн сабақтар (сабак.кz)

4.басқосулар

 

Желілік қоғамдастықтың бүкіл мүшелері.Айына 1 рет