Білім беруде ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану

 

ТақырыбыБілім беруде ақпараттық коммуникациялық  технологияларды пайдалану
 

 

 


Мақсаты

Заман талабына сай білім беру, өз бетінше ізденуін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту

 

 Күтілетін нәтижеОйлау қабілеті дамиды, материалдарды талдап үйренеді, өз ойын ауызша, жазбаша көпшілік алдында білдіреді, сыни пікір айта алады.
 Түйінді сөзБірлесе жұмыс жасауға ұмтылайық! Бір мәмлеге келуге ат салысайық! Келеңсіз жағдайларды бірге шешейік.
 РесурстарФлипчарттар,маркер,стикерлер,тапсырманы арнауға арналған парақтар,корзина,видеоролик

 

Сабақ барысы

 

Сабақ кезеңдеріУақыт шеңберіКоучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті
Сәлемдесу3 минут«Көңілді шеңбер»
Топқа бөлу


 

3 минутҚуыр –қуыр қуырмаш
Жағымды ахуал 5минут«Көңіл күйді» анықтау сергегі.

(бір парақтың ортасынан сызып екі бөлікке бөледі. Парақтың бір бөлігіне өзінің көңіл күйін келтіретін сурет немесе смайлик салады)

Ой шақыру 3 минутСурет арқылы тақырыпты ашу.
Миға шабуыл15 минутБейнефильм көру.

 

 

Ой қозғау

Топпен жұмыс

 

10 минутБұл бейнефильмнен қандай әсер алдыңыздар?

Бейнефильм нені суреттейді?

Сіздердің ойларыңызша бейнефильмдегі өмір қызық па?

Сіздер бейнефильмнен қандай ой түйдіңіздер?

Сергіту сәті5 минут
Миға шабуыл Постер қорғау

 

25 минутАКТ техникасымен қамтамасыз етілуі

Не бар?Не болуы мүмкін?Менде болғанын қалаймын?

 

 

Рефлексия15 минутТаныстырылым

АКТ

Кері байланыс6 минут«Көңіл – күйді анықтау» тренингі бойынша парақтың екінші бір бос бөлігіне  коучингке қатысқан әріптестер көңіл – күйін «коучинг соңындағы) түрлі суреттермен  немесе смайликтермен бейнелеп салып көрсетеді. Әріптестердің коучинг басы мен соңындағы  көңіл – күйін анықтай отырып, өзгерген – өгермегені анықталады.