Коучинг тақырыбы Диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру

Коучинг
Коучинг тақырыбыДиалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру
Жалпы мақсатыМұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауын, білім мен таным деңгейінің өсуіне әсер ететін диалогтің маңыздылығын түсіндіру.
Күтілетін нәтиже  — деңгейлі сұрақтар қою арқылы əртүрлі тапсырмалар орындай біледі;

—  тақырып төңірегінде ой толғау мүмкіндіктерін арттырады;

— пікір алмасу, талқылау, зерттеу барысында  сыни тұрғыда ойлауға бағытталады;

жұптық жəне топтық жұмыс түрлерін жиірек пайдаланады, топта əрқайсысының ролін бақылауда ұстау;

Әдебиет1.      Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Түйінді идеяДиалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосады.

Оқыту моделі оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады.

Коучтің  әрекеті/ уақытыМұғалімдердің  әрекетіРесурстар
1  Амандасу, жағымды психологиялық  ахуалды  қалыптастыру «Арқаға жазылған комплименттер» тренингін ұйымдастыру

5 мин

2.  Топқа бөліну:

«Диалогтік оқыту»«Сын тұрғысынан ойлау стартегиялары»
әңгіме дебатой қозғау
кумулятивті әңгімеой шақыру
зерттеушілік әңгімеинсерт
түрткі болусинквеинк
сынақтан өтублум таксаномиясы
қайта бағыттаумиға шабуыл

5 мин

3. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдіс қолдана отырып  «БАСТЫ ТЕРМИНДЕР» стартегиясын пайдалану

 Мәтін: Аян мен Шұғыла бір үйде тұрады: Аян 6-шы қабатта, Шұғыла 3-ші қабатта. Мектептен үйге оралғанда, Аян 60 басқышты басады. Шұғыла өзі тұратын қабатқа баспалдақпен көтерілгенде, неше басқышты басады?20 мин

Теория: «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісінің ережесімен таныстырады

Мақсаты: Идеялар мен ойларды  дамытудың  құрылымдалған әдісі.

«БАСТЫ ТЕРМИНДЕР»

Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады.

«а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі.

 «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.

Негізгі мазмұнмен танысуда оқушы «өздерінің» нұсқасы мен «түпкі мәтін» нұсқасын салыстырады.  Сипатталған тапсырма әдетте «шақыру» сатысында қолданылады, бірақ «рефлексия» сатысында басты терминдерге қайта оралып және табылған сәйкестіктер мен қайшылықтарды талдау  орынды. Берілген түрді қолдану елестетуді, қиялдауды дамытады, түпкі мәтінмен танысуда зейінді белсендендіруге көмектеседі. Пәндік сала шектеусіз. 5 мин

 

4. Сергіту сәті:

5 мин

 

5. «  ХХІ ғасыр оқушысы қандай болу керек?  »  тақырыбында «ТОПТЫҚ ПІКІРТАЛАС» өткізу

25 мин

6. Берілген суреттерден төменгі және жоғары дәрежелі сұрақтар құрастыру.

 

20 мин

 

7.  рефлексия «Бағдаршам» арқылы.

Қызыл- мүлде түсініксіз

Сары – түсінбеген

Жасыл – толық түсінген

 

5 мин

Мұғалімдер арасында «Арқаға жазылған комплименттер» тренингін ұйымдастырады /арқаға жапсырылған параққа комплимент жазу/

 

Мұғалімдерді «Диалогтік оқыту» және «Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары»  арқылы мұғалімдерді топтарға бөлу карточкаға жазылған

 

Мұғалімдер мәтін құрастырады, жұптық, топтық жұмыс атқарады. Талдайды, салыстырады

 

 

 

 

Мұғалімдер диалогтік оқытудың әдісі мен сыни тұрғыдан ойлау старатегиялары туралы үйренеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімдер бой жазу жаттығауын жасайды

 

Мұғалімдер аталған тақырып бойынша топ ішінде пікірталас өткізіп, постер құрайды, қорғайды

 

Мұғалімдер берліген сюжеттік тапсырмаға байланысты диалогтік оқытуда қолданылатын сұрақ түрлерін қатысты сұрақтар құрастырады. Топта талқылайды, айтады.

Мұғалмдер «бағдаршам» әдісі арқылы коучингті бағалайды

А4 парағы, қалам

 

 

 

 

үлестірмелер

 

 

 

 

слайд , мәтін жазылған кеспе қағаз

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейне ролик

 

 

постер

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі- түсті улестірмелер