«Ж.Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің 2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары

«Ж.Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің     2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары

Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.Нәтиже және табыс критерийлері
·         Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.

·         Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.

·         Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз

мүкіндіктерін түсіндіру;

·         Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз

мүкіндіктерін түсінеді;

·         Оқушының  қызығушылығы мен  өзіндік қажеттілігін

анықталады

·         Оқу сапасын арттыруға, білім деңгейінің жоғарылауын

дамытуға жұмыстанады

·         Мектеп  мұғалімдері өзгерістерге ашық, әрқашан әдістерін

жетілдіруге талпыныс жасайды

Оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтайды.

·         LS тобы жұмысын жандандыру

 

·         Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.

·         Оқу сапасы жоғарылайды

·         Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады

·         Оқушы өзін-өзі реттеу арқылы сабақ үлгерімін жақсартады.

·         Оқушылар бірін-бірі бағалауды үйренеді

·         Оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады

·         Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытудың мазмұны өзгереді

·         Оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі

·         Оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді.

·         Топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды;

 

Р/сІс –шараларМақсатыЖауаптыларРесурстар,

Дәлелдеме-лер

МерзіміМонитори-нгНәтижеЕскерту
1Оқушылар мен ата – аналардан, мұғалімдерден сауалнама алуСауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтауІ деңгей мұғалімі

сынып жетекшілері, әкімшілік.

Сауалнама

Жиынтық кесте

ҚыркүйекСауалнама нәтижесіДәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз

 

 

 

2Шығармашылық топтың отырысы.

Ағымдағы мәселелер

 

Шығармашылық топты құру және  алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің даму жоспарын  құру. Насаналы сынып-тарды анықтау. Аудандық семинар бағдарламасын құру.І, ІІ,ІІІ  деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері

 

Сауалнама қорытындысы. Жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

ҚыркүйекСауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікіріШығармашылық топты құрамыз.

Сауалнама қорытындысын анықтап мектептің даму жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды  ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз

3« Өзгені үйрете жүріп ,өзіміз де үйренеміз» тақырыбында  мектепішілік  семинар

 

Мектеп мұғалімдеріне  семинарда коучинг сабақ өткізу  арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу.Деңгейлік курстан өткен мұғалімдерБейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар

Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер

ҚазанТәлім алушыдан байқалған өзгерістерТәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз
4 Коучинг: «АКТ қолдануды  жүзеге асыру»Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу. Ұ.СанатбаеваПрезентацияҚазанЖиынтық кестеАКТ жүйелі қолдана білуге үйренеді.
5Коучинг:»Көшбасшылық-тәжірибені жетілдіру құралы»Жеті модульдің бірі көшбасшылық туралы толық мағлұмат беру.Көшбасшылықтың маңыздылығын түсіндіру.Л.ЖолжігітоваПрезентация

Бағалау парағы

 

ҚазанӘріптестермен кері байланысМұғалім өзгеріске түсуге, әдістемелерін жетілдіруге мүдделі болады.

 

6Ашық сабақтар уйымдастыруТәлім алушыларға үлгіллі сабақтар топтамасын көрсету,жаңа әдіс-тәсілдерді үйретуДеңгейлік курстан өткен мұғалімдерФлипчарт,маркер,презентация,бейнежазбаларКезіндеЖаңа тәсілдерді қолдану деңгейіМұғалімдер тәжірибе алмасады.
6Коучинг «Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігі»Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай қалай оқыту керек мәселесі көтеріледі,тапсырма түрлерінің деңгей түсіндіріледіГ.ИхсановаБейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар

 

ҚарашаМодульді қолдану деңгейіЖас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігін тәжіребеге енгізеді
7Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру

 

Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс – тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға  зерттеу жүргізуІ,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері

 

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

ҚарашаТоптық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түр-лерімен танысадыНегізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз.
8Ата-аналарға арналған коучинг «ҰБТ -дің ерекшеліктері және маңыздылығы»ҰБТ -дің маңыздылығын айрықша атап өте отырып,ата-аналарға ерекшеліктері туралы мол түсінік беруІ  деңгей мұғалімі

Ұ.Санатбаева

Видеоролик

Үлестірме қағаздар

ЖелтоқсанАта – ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсеріАта – аналарда жаңа көзқарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс – тәсілдердің тиімді екеніне көз жеткізеді
9Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. «Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен»Мектеп желісіне ата-аналарды  тартуІ,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдеріСауалнама интервьюЖелтоқсанАта-ана-лармен қарым қатынасты күшейтуАта аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді
10Коучинг. «Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіруОқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін  дамытуда диалогтың  топтық жұмыста  тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізуІдеңгей мұғалімдері

 

Техникалақ құралдар Видеоролик

Үлестірме қағаздар

ҚаңтарЖаңа тәсілдерді қолдану деңгейіЖаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді
11Шығармашылық топтың кезекті отырысыШығармашылық топ мүшелеріне коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы  қылып тағайындау және  іс- әрекеттерін зерттеуДеңгейлік курстан өткен мұғалімдерРефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтерҚаңтар Жұмыс нәтижелеріШығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты
12Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушы мотивациясын арттыруда Эдвард де Боно ойлап тапқан  Ақылдың алты қалпағы тәсілін сабақта пайдалануды үйретуСын тұрғысынан ойлауды тереңірек пайдалануда  ақылдың алты қалпағын сабақ үдерісіне енгізуді үйрету.Ұ.СанатбаеваПрезентацияВидеоролик

Үлестірме қағаздар

АқпанЖаңа тәсілдерді қолдану деңгейіСабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді.
13 Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі  желілік қоғам-дастық « Зерде» топ мүшелерін қонаққа шақыруТәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізуІ,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері,Панарама-лық сабақ,

Ашық сабақ, бейнероликПрезентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

НаурызОқу сапасында-ғы өзгеріс-терНегізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз,пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады

 

 

 

 

 

14Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыруҮйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтауІ деңгей мұғалімдеріПрезентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

НаурызЖаңа үлгідегі сабақтар топтамасыҮйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады
15Панорамалық сабақтар топтама-сы «Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі»

 

Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседіІ,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдеріСлайдтар

видеолар

 

НаурызТәжірибе алмасуМұғалімдер тәжірибе алмасады
16Дөңгелек үстел шығармашылық топтың кезекті отырысыІІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісішығармашылық топ мүшелеріПрезента-ция, пана-рамалық сабақтарСәуірМұғалім-дер жетістігіНегізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. «Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз.
17І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері «Оқу үдерісінде жаңа әдіс – тәсіл-дерді іс – әрекетке енгізу»

 

Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасадыІ,ІІ,ІІІ  деңгей мұғалімдері

 

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

СәуірСабақ сапасының жақсаруыОқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады
 

 

 

18

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау

 

 

 

 

 

 

Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау

 

 

 

 

І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері

 

 

 

 

Диаграмма

Кері байла-ныс, пікір алмасу

 

 

 

Сәуір

 

 

 

 

Оқу сапасының көрсеткіші

 

 

 

Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады

19Мастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында  көрсеткен нәтижесіМастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптауДеңгейлік курстан өткен мұғалімдерКері байла-ныс, пікір алмасу іс –әрекеттер нәтижесіМамырОқу сапасының көрсеткішіЖетістіктер мен кемшіліктер анықталады
 20Жоспарға өзгеріс енгізуЖіберілген кемшіліктерді жетілдіруІ,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелеріЖаңа жоспарМамырКемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сыЖоспар ары қарай

толықтырылып

жетілдіріледі