Having friends

 

ТақырыбыHaving friends
СілтемеЖоспар,оқулық

 

Жалпы мақсаттарОқушылардың сөздік қорын молайта отырып,

оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу, ауызекі сөйлеу, тыңдап түсіну, жазу іскерлігін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру, оқушыларды достықты сыйлауға тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесіОқушылар достықты сақтаудың қаншалықты маңызды екені жайында пікір қалдырады,сөздік қорлары көбейеді, өз беттерінше жұмыс жасайды.

 

Оқу құралдарыОқулық 7 сынып, интерактивті тақта, жетондар, маркерлер, стикерлер.

 

БағалауҚалыптастырушы бағалау

Жинақтаушы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың барысы

кезеңМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
                                                            Ой шақыру кезеңіСәлемдесу

Үй тапсырмасын тексеру

 

Топтастыру

(The Sun, The Moon) сөздері жазылған жетондар таратылады.

Бағалайтын оқушыларды белгілеу(бағалау бетшесін тарату)

Болжау стратегиясы

Оқушыларға сұрақтар беріледі.

1. The second month of winter. /february/

2. I`m … an interesting book now. /reading/

3. It is a preposition. /in/

4. Бос – пустой — … /empty/

5. The bird`s house. /nest/

6. Many girls played with it in their childhood. /doll/

Берілген тапсырмадан «Friend» сөзі шығады.

Жаңа тақырыпты хабарлайды

Сәлемдесу

Ex 4,5,6. p-19,20

 

Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.

 

Бағалаушы бағалау парағына топ мүшелерін теріп жазады

 

 

Оқушылар берілген тапсырмадан сөз шығарып, жаңа тақырыптың не жайында екенін айтады.

 

 

 

 

 

 

 

Дәптерге күннің жады мен тақырыпты жазады.

                                                             Мағынаны тануEx 7 p- 20

The ideas.

Ex 8 p-21

Reading the text, discussion.

Ex 11 p-22

To rewrite the sentences.

Ex 17

Interviewing. Playing the role of a journalist.

Оқушылар «Дос қандай болуы керек?» деген сұраққа өз ойларын айтады.

 

Discussion. Берілген мәтінді оқып, талдайды.

 

Оқушылар сөйлемдерді дұрыс нұсқада жазады.

 

Сұрақ-жауап. Рөлдік ойын.

Рефлексия 

ББҮ

 

Берілген тапсырма бойынша топпен талдап, ортақ тұжырым жасайды. Топтан бір оқушы қорғайды.

Бағалау 

Мұғалім топ бағалаушысының бағасына пікірін айта отырып, бағалайды

Үйге тапсырма беріледі

Exercise 16,20

 

Бағалаушы топ мүшелерін бағалайды

Ұсыныс, пікір, сұрақ парағын толтыра отырып оқушылар сабақты  бағалайды.