Having friends
| Тақырыбы | Having friends |
| Сілтеме | Жоспар,оқулық
|
| Жалпы мақсаттар | Оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу, ауызекі сөйлеу, тыңдап түсіну, жазу іскерлігін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру, оқушыларды достықты сыйлауға тәрбиелеу. |
| Оқыту нәтижесі | Оқушылар достықты сақтаудың қаншалықты маңызды екені жайында пікір қалдырады,сөздік қорлары көбейеді, өз беттерінше жұмыс жасайды.
|
| Оқу құралдары | Оқулық 7 сынып, интерактивті тақта, жетондар, маркерлер, стикерлер.
|
| Бағалау | Қалыптастырушы бағалау Жинақтаушы бағалау
|
Сабақтың барысы
| кезең | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Ой шақыру кезеңі | Сәлемдесу Үй тапсырмасын тексеру
Топтастыру (The Sun, The Moon) сөздері жазылған жетондар таратылады. Бағалайтын оқушыларды белгілеу(бағалау бетшесін тарату) Болжау стратегиясы Оқушыларға сұрақтар беріледі. 1. The second month of winter. /february/ 2. I`m … an interesting book now. /reading/ 3. It is a preposition. /in/ 4. Бос – пустой — … /empty/ 5. The bird`s house. /nest/ 6. Many girls played with it in their childhood. /doll/ Берілген тапсырмадан «Friend» сөзі шығады. Жаңа тақырыпты хабарлайды | Сәлемдесу Ex 4,5,6. p-19,20
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Бағалаушы бағалау парағына топ мүшелерін теріп жазады
Оқушылар берілген тапсырмадан сөз шығарып, жаңа тақырыптың не жайында екенін айтады.
Дәптерге күннің жады мен тақырыпты жазады. |
| Мағынаны тану | Ex 7 p- 20 The ideas. Ex 8 p-21 Reading the text, discussion. Ex 11 p-22 To rewrite the sentences. Ex 17 Interviewing. Playing the role of a journalist. | Оқушылар «Дос қандай болуы керек?» деген сұраққа өз ойларын айтады.
Discussion. Берілген мәтінді оқып, талдайды.
Оқушылар сөйлемдерді дұрыс нұсқада жазады.
Сұрақ-жауап. Рөлдік ойын. |
| Рефлексия | ББҮ | Берілген тапсырма бойынша топпен талдап, ортақ тұжырым жасайды. Топтан бір оқушы қорғайды. |
| Бағалау | Мұғалім топ бағалаушысының бағасына пікірін айта отырып, бағалайды Үйге тапсырма беріледі Exercise 16,20 | Бағалаушы топ мүшелерін бағалайды Ұсыныс, пікір, сұрақ парағын толтыра отырып оқушылар сабақты бағалайды.
|