Types of Schools.
Пәні | Ағылшын тілі | Сынып | 7 |
Тақырыбы: | Types of Schools. | ||
Мақсаты: | Мектептердің түрлерімен таныстыру. | ||
Міндеттері: | -Мектептердің түрлерімен таныстыру. -Have to, don`t have to, mustn`t модалды етістіктерінің қолданылу ерекшеліктерін ажырата білуге көмектесу. -Мәтін тыңдату арқылы, балалардың тыңдау қабілеттерін қалыптастыру. -Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтарға жауап бере білуге үйрету. | ||
Күтілетін нәтиже: | -Мәтінді тыңдай отырып, түсіне біледі. -Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді. -Модалды етістіктерді қандай жағдайда қолданылатынын біледі, мәтін ішінен таба біледі. -Модалды етістіктерді қолданып, мысал келтіре алады. -Мектептердің түрлерімен танысады. | ||
Тіл тосқауылын жеңу | Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс. | ||
Дерек көздері\Ресурстар: | 1.Оқулық.Cambridge University Press. Messages3. 2.Teacher`s book. Messages3. 3.Электрондық оқулық, 4.http://www.tarbie.kz/ 5. Флипчарт, кесте. |
Сабақ кезеңдері | Әдіс-тәсілдер: | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | ||
Ұйымдас тыру
Тұсау кесер
Үй тапсырмасы
| ББ көшбасшы модулі: | Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді. | Амандасады.Сабаққа дайындалады. Күннің жадын тақтаға жазады. | Формативті бағалау.Критериалды бағалау. | ||
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:Тренинг. | Топқа бөлу мақсатында, атомдармен моллекулалар ойынын ойнауды ұсынады. Сабақтың басынан , бағалау парақтарын таратады. 1.Балалар ортаға шақырып, бір-біріне доп лақтыру арқылы үй тапсырмасының 1-бөлігін өз беттерімен тексеруге ұсынады. Мыс:Education- Write down the word « білім» on the board. | -Балалар 6 оқушыдан бірігіп, екі топқа бөлінеді.
-Бағалау парақтарын алып, сыныпта жасалатын тапсырмалар ретімен танысады. -Жаңа сөздерді тексереді.Орындарына отырып бағалау парақтарына баға қояды. |
1..Жаңа сөздердің аудармасын, жазылуын біледі-2 балл. 2.Жаңа сөздердің аудармасын біледі, бірақ жазылуында қате бар-1 балл. | |||
2.Жұмыс кітабы:3 –жаттығу,42-бет. | -Балалар бір-бірінің дәптерін алып тексереді. -Тақтаға дұрыс варианттары жазылады. | Әр дұрыс жазылған сөйлемге сөйлемге- 1 балл.Барлығы: 5 сөйлем. | ||||
Негізгі бөлім
| Дарынды және талантты балалармен жұмыс модулі: Деңгейлік тапсырмалар. | Үй тапсырмасының 3-бөлігін тексере отырып, балалардың көмегімен жаңа тақырыпқа енеді. Ұсынылған презентацияларды қорытындылау мақсатында, тыңдап отырған балаларға сұрақтар қояды. | «Мектептердің түрлері» тақырыбында дайындап келген презентацияларын басқа балаларға ұсынады.
-Сұрақтарға жауап береді. | 5-балл.
Жауап берген балаларды мадақтайды. | ||
СТО:Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар. | 1.7-Жаттығу, (a)94 бет.Мәтінді тыңдауға ұсынады. Сұрақ:Does Jodie like herschool? (Джудиге өзінің мектебі ұнайма?)
2.Мәтінді өз беттерімен оқи отырып, 5 себебін анықтауды сұрайды. Сұрақ: Why does she like her school? | Мәтінді тыңдай отырып, не туралы екенін түсінуге тырысады. Сұраққа жауап іздейді.
Өз беттерімен мәтінді оқи отырып, себептерін анықтайды, жазады.Топтағы балалармен салыстырады. | Дұрыс жауапқа -1 балл.
Әр дұрыс жауапқа -1 балл. | |||
Қорытынды. | ББмБА жаңа тәсілдер модулі:Ойлан-жұптас-талқыла. | 1.4- жаттығу.95-бет.а, b -Have to, don`t have to, mustn`t модалды етістіктері қандай жағдайда қолданылатынын анықтау үшін, өздері аударған мәтінге сүйеніп, берілген жаттығуды негізге ала отырып, ой қорытуларын сұрайды. | Мәтінде кездескен сөйлемдермен, жаттығуда берілген мысалдарға қарап, аудара отырып, қандай жағдайда қолданылатындығына қорытынды жасауға тырысады.
| 6-сөйлем. Әр дұрыс жауапқа -1 балл.
| ||
Үйге тапсырма 2-мин.
| Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар. | 1.2.-Жаттығу, (b) 94 бет.5-сөйлем. 2. «I like my school» 10-cөйлемнен кем емес шағын эссе жазу. | Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.
| Әр дұрыс сөйлем: 1-балл. Эссе:7-10-балл. | ||
Кері байланыс 3-мин | ББмБА жаңа тәсілдер модулі: -рефлексия әдісі.
| Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды. | Балалар сабақ туралы ойларын немесе ұсыныстарын білдіреді. Түсінбеген сұрақтары болса жазып жібереді. | |||
Критерий | Дескриптор | жоғарғы | |
Үй тапсырмасы | 1.Жаңа сөздерді жаттау. А.Жаңа сөздердің аудармасын, жазылуын біледі. В.Жаңа сөздердің аудармасын біледі, бірақ жазылуында қате бар. 2.Жұмыс кітабы:3 –жаттығу,42-бет. 2. Қазақстандағы мектептердің түрлері.Презинтация дайындау. | 2 1
1 5 | 2
5 5 |
Мәтінмен жұмыс.
| Сұраққа жауап беру. 1. Сұрақ:Does Jodie like herschool? 2.Себептерін анықтау. Сұрақ: Why does she like her school? | 1 1 | 1 5 |
Грамматика
| 4- жаттығу.95-бет.а, b 6-сөйлем.
| 1 | 6 |
Барлығы | 20-24-5; 19-16-4; 15-8-3; | 24 |