Сабақтың тақырыбы: «Kazakhstan and the United Kingdom
Сабақтың тақырыбы: «Kazakhstan and the United Kingdom
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың өзге тілге деген қызығушылығын
арттыру;
Топпен жұмыс жасау ынталылығын
арттыру;
Елге отанға деген сүйіспеншілік,
патриоттық сезімдерін жандандыру;
Оқып үйренудің нәтижесі:
Жаңа тақырыпты меңгерудегі оқушылардың жеке
ойын өзектендіру, оқушыларда жаңа тақырыпты
оқып үйренудің сипатын жасау
Негізгі идеялар;
Бастапқы идеяларды, өзгеде идеяларды өрістете
отырып,жинақтап, толықтырып, қосымша көмек
ретінде ұсыну.
Сондай ақ өзге елге саяхатқа шығу,
Тапсырмалар:
Мәтінді оқып сұрақтарға жауап беру. Казахстан және
Ұлы Британияны плакатқа сурет қылып салу.
Мақалдардың қалып қойған сөзін тауып, оларды үш
тілде айту.
Дерек көздер:
оқулық, ғаламтор,әдістемелік кітапшалар
Көрнекіліктер:
Тақырыптық суреттер, себет,стикерлер,бағалау
парақшасы, үнтаспа
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Күтілетін нәтиже | Уақыт |
Сәлемдесу Жоқтама жасау Сыныпты топқа бөлу Оқушылардың барлығын ортаға жинап оларға кеме,және поезд сөздері жазылған стикерлер жабыстырамын. | Сол сөздер бойынша оқушылар екі топқа бөлініп отырады. Соңынан сол көліктердің бейнесін іс қимыл арқылы салып береді. | Балаларды топтық жұмысқа баулу | 5 мин |
Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың жазба дәптерлеріне орындап келген грамматикалық жаттығуды тексеріп шығамын | әр бір оқушы өзі орындап келген жаттығуын оқып береді, | Ағылшын тіліндегі шақтардың айрмашылығынан шатаспау | 5 мин |
Жаңа тақырып Мәтінді дауыстап кітаптан оқып беремін. Соңынан балалар сұрақтарға жауап береді. | Оқушылар тақтаға алдын ала стикерлерге жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы өз топтарының себетіне баға жинайды. | Балалардың мотивациясын арттыра отырып, жылдам әрі нәтижелі жұмыс жасауға үйрету. | 10 мин |
1 топқа Қазақстан ал 2 топқа Ұлы Британияны беремін Осы елдерін суретін плакатқа салу. және сол елдер жайлы мәлімет беру. | Берілген плакатқа сол мемлекеттердің көрінісін елестете отырып сурет салу және мәлімте беру. | Балардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, сурет салу мүмкіндіктерін дамыту. | 15 |
Екі топқа мақалдар беремін. «Полиглот» | Берілген мақалдардағы қалып қойған сөзді тауып үш тілде айтады | Балардың логигалық ойлау қабілеттерін шыңдай түсу. | 5 |
Қорытынды | өз бағаларын есептеу | Балалардың топпен жұмыс жасау нәтижесінде жететін жетістіктеріне баға беру | 5 |