Санды және әріпті өрнектер

Сынып: 5Күні:  30.09.2014 жылПәні:  математика
Сабақтың  тақырыбыСанды және әріпті өрнектер
Сілтеме:Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар:Санды және әріпті өрнектер  ұғымын  қалыптастыру Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай білу дағдыларын дамыта отырып, көбейті мен бөлудің негізгі қасиеттерін өмірде пайдала білуге дағдыландыру.
Ресурстар:Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс — тәсілдерТәсілі :  жеке,жұппен,топпенӘдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқыту нәтижесі:Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру.   Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен  жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды,   қортындылайды, бағалайды.
Түйінді идеяларӘріпті өрнек, санды өрнек. Ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік заңдары
Дерек көздерОқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысыМұғалімнің іс — әрекетіОқушының іс – әрекеті
Кіріспе2-минутОқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.

Мұғаліммен амандасады.

 

Топтарға бөлінеді.

Тұсаукесер1-минутСабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.

Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Негізгі бөлім

Білу.

 

 

 Түсіну.

 

 

 

 

Қолдану.

 

 

 

 

 

Талдау.

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау.

2-минут

 

 

15-минут

 

 

 

 

6-минут

 

 

 

 

 

7-минут

 

 

 

 

 

 

 

7-минут

Жұптық жұмыс: оқулық бойынша жұмыс жасайды. Санды және әріпті өрнектердің анықтамасын бере отырып , талқылау жүргізіледі.

 

Ресурс парақтарымен жұмыс.

Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі:

 

№135 –ауызша

1-топ. №138-1

2-топ:№138-2

3-топ:№138-3

4-топ:№139-4

 

Есептің шығару өрнегін құрып, оның мәнін табыңдар (

1.Аслан 12 саңырауқұлақ терді, ал Қайрат одан а саңырауқұлақты артық терді.

Балалар барлығы неше саңырауқұлаќ терді?

2.Саяхатшы 7 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, а сағатта қандай қашықтыққа барады?

3.Інісі  х  жаста, ал ағасы одан 5 жас үлкен. Ағасы неше жаста?

1-топ. №140

2-топ:№141

3-топ:№142

4-топ:№143-1,2

Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар.

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

Мәтінмен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

 

 

 

 

топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

 

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

 

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

ҚорытындыТоптағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Үйге тапсырма№139Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
БағалауСтикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.

(3 минут)

Өз ойларын еркін білдіреді.