Бүтін көрсеткішті дәреже

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып: 7Күні:  30.09.2014 жылПәні:  алгебра
Сабақтың  тақырыбыБүтін көрсеткішті дәреже
Сілтеме:Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар:Бүтін кқрсеткішті дәреже тақырыбына есептер шығару
Ресурстар:Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс — тәсілдерТәсілі :  жеке,жұппен,топпенӘдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқыту нәтижесі:Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын.   Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен  жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды,   қортындылайды, бағалайды.
Түйінді идеяларДәрежелердің негізгі қасиеттері
Дерек көздерОқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысыМұғалімнің іс — әрекетіОқушының іс – әрекеті
 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

 

1 мин

Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді 

Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады

 

3 мин

Топқа бөлуТақ дәрежелер, жұп дәрежелер, теріс дәрежелер,нөл дәрежелер
 

 

 

Қызығушылы

ғын ояту:

 

 

 

 

10 мин

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы»

Кестемен жұмыс. Өрнектің жалғасын  сәйкестендір:

1. am * an а. amn
2.б. am+n
3. (am)n в. anbn
4. (ab)n г.
5.д. am-n
Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

 

 

Мағынаны ажырату

 

Жаңа тақырып

 

 

 

20 мин

1. Графикалық диктант:   иә-                 жоқ ____

Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)

— (а 3)2 = а 5 тең (а 6)

— (- 3х2у8)2 = 9х4у16

— Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей  дәреже көрсеткіштері қосылады.

— 3-5 ∙ 33 =  тең ()

— Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

— (2999+ 3001)0 = 6000 –ға  тең?

— Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .

— (-а)10 ∙ а5  ∙ (- а)3 =  а 18    (- а 18)

жауап:

 

 

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай  отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.

 

Сергіту сәті1 мин«БІЛІМ- ҚАЗЫНА»

ІV. Тарихи деректерге шолу:

1.        Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.

 

 

22

 

32

 

42

2.        Ағылшын математигі  С. Стивин  санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) – 4 . Қазіргі кездегі түрі:33 + 52 – 4

3.        Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық  95000000000000000000 км , Күн массасы жуықтап алғанда  2000000000000000000000000000000 кг. Осындай алып сандарды жазу , есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км  и кг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.

4.        Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:

«тысяща» = ,                  «тьма»    =    ,                 «легион»  =   ,

«леодр»    =   ,              «ворон»   =    ,              «колода» =    .

 

Ой — толғаныс 

8

мин

Деңгейлік тапсырмалар:

І- деңгей: « 3 »

 

ІІ деңгей: « 4 »

 

ІІІ деңгей: « 5 »

 

1.Өрнектің мәнін тап:   24 ·с-3,  мұндағы  с = .

2. Амалды орында:

а) (х7)3 · х12;
б) х 12 : х 3;
в) ( 3 х6 )3;

3. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады: 58 : 5k = 54

 

Есепте :

 

х-ті тап:   х × 26 ×29  = 217

 

 

Оқушылар есептерді шешіп критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі  бағалайды.

 

 

 

Бағалау1

мин

Бағалау парағы бойынша

Қызмет түріБағалау
1Графикалық диктант
2Ауызша жаттығулар
3Тарихи деректерге шолу
4Деңгейлік тапсырмалар
РефлексияСтикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Кейінгі жұмыс1мин

Пән мұғалімі   Акелеева Р.Т.