Күнтізбелік жоспар Математика 6 сынып
Күнтізбелік жоспар
Математика 6 сынып
Барлығы 170 сағат, аптасына -5 сағат.
Оқулық: математика 6. Алдамұратова Т, Алматы қаласы. Атамұра 2010ж
| Апта | Сабақ | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Күні | Терминдер мен негізгі ұғамдар | Білімділік | Көрнекілік | Қайталау | Үй тапсырма сы | Басқа пәндер мен байла ныс | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
| І-тоқсан 45-сағат | |||||||||||
| 1-5 | 5-сыныпта өткенді қайталау | 6 | Карточка лар | №2(3,4),5 (2), 10(1,2) №6,11,17 (4) | |||||||
| 6 | Бақылау жұмысы | 1 | |||||||||
| 1-тарау. Қатынастар және пропорция 21 сағат | |||||||||||
| 7 | Қатынастар. | 1 | Екі санның қатынасы | Қатынасты, бөлу қатынасты жазу | Карточка лар | Есеп | §1 | ||||
| 8 | Берілген қатынаста бөлу | 1 | |||||||||
| 9-11 | Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті | 2 | Пропорцияның негізгі қасиеті пропорция мүшелері | Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып, пропорцияны жаза білу | теңдеу | §2 | Сурет, еңбек | ||||
| 12-13 | Тура пропорционал шамалар | 2 | Тура пропорционалдық ұғымы | Шамалардығ тура пропорционалдық мазмұнын ажырату | §3 | ||||||
| 14-15 | Масштаб | 2 | Масштаб түсінігі | Масштабты не үшін пайдаланатынын білу | §4 | Геогра- фия | |||||
| 16-17 | Кері пропорционал шамалар | 2 | Кері пропорционалдық ты түсіну | Шамалардың кері пропорционалдығын білу | Таблица | §5 | |||||
| 18 | Бақылау жұмысы №1 | 1 | Тақырып бойынша білімін тексеру | ||||||||
| 19 | Қайталау есептерін шығару | 1 | Тақырыпты пысықтау | Деңгейлік карточка | |||||||
| 20 | Шеңбердің ұзындығы | 1 | |||||||||
| 21 | Дөңгелектің ауданы | 1 | |||||||||
| 22 | Берілген қабырғалары бойынша үшбұрыш салу | 1 | |||||||||
| 23 | І тарауды қайталау есептерін шығару | 1 | |||||||||
| 24
| Жиын және оның элементтері | 1 | Жиын және оның элементтері туралы ұғым | Жиын туралы түсінік және оларды белгілей білу | Жиындар дың қиылысуы және бірігуі көрсетілген плакаат | §6 | |||||
| 25-26 | Жиындардың өзара қиылысуы, бірігуі | 2 | Жиын, ішкі жиын, қиылысуы, бірігуі | §7 | |||||||
| 27 | Өзіндік жұмыс. Шеңбер ұзындығы. Дөңг. ауданы | ||||||||||
| 2-тарау. Оң және теріс сандар. 14сағат | |||||||||||
| 28-29 | Оң сандар және теріс сандар | 2 | Сандардың таңбалары | Шамалардың ауытқуын жаза білу | Термометр | §8 | Геогра фия | ||||
| 30-31 | Координаталық түзу | 2 | Бірлік кесінді, коодинаталық түзудың бағыты және бас нүктесі | Координаталық түзудің анықтамасын білу | Шкаласы бар сызғыш | 5-сынып П.13 | §9 | ||||
| 32-33 | Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар | 2 | Рационал сандар | Берілген санға қарама-қарсы санды таба білу | Түрлі-түсті қарындаш мен бор | §10 | |||||
| 34-35 | Санның модулі | 2 | Модуль, нүктенің санақ басынан қашықтығы | Санның модулі ұғымының мағынасын білу | кесте | §11 | |||||
| 36-37 | Рационал сандарды салыстыру | 2 | Нөлден үлкен және нөлден кіші сандар | Рационал сандарды салыстыра білу | 5 сыны. П.15 | §12 | |||||
| 38-39 | ІІ тарауды қайталауға арналған жаттығулар | 2 | Үш қабырғасы бойынша үшбұрыш сала білу | 5 сынып. П.1-6 | §8-12 | ||||||
| 40 | Бақылау жұмысы №2 | 1 | «Оң сандар және теріс сандар» тақырыбы бойынша білімін тексеру | ||||||||
| 41 | Пысықтау есептерін шығару | 1 | Үлестір мелі тест материалдары | ||||||||
| 3-тарау. Рационал сандарға амалдар қолдану. 23сағат | |||||||||||
| 42-43 | Таңбалары теріс сандарды қосу | 2 | Теріс сандарды қосу | Таңбалары бідей сандарды қосып, таңбасын анықтай білу | Координаталық түзу, «рационал сандарға қолданылатын амалдар» кестесі | П. 2. 6 сынып | §13 | физика | |||
| 44-45 | Таңбалары әр түрлі сандарды қосу | 2 | Алгебралық қосынды | Таңбалары әр түрлі сандарды қоса білу | шкала | §14 | |||||
| 46 | Рационал сандарды қосу, азайтуға арналған жаттығулар | 1 | |||||||||
| 47-48 | Азайту. Координаталық түзу бойындағы кесіндінің ұзындығы | 2 | Координаталық түзу бойындағы кесіндінің ұзындығын табу | кесте | §15 | ||||||
| 49 | Бақылау жұмысы №4 | 1 | |||||||||
| 50 | Қайталауға арналған жаттығулар. Рационал сандарды қосу мен азайту | 1 | Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдана білу | Рационал сандарды қосу, азайту тақырыбы бойынша білімін тексеру | П. 7-9 | §15-14 | |||||
| 51-53 | Рационал сандарды көбейту | 3 | Рационал сандарды көбейту | Рационал сандарды көбейтіп, таңбасын анықтау | Көбейту кестесі, таңбалар кестесі | П. 24 6сынып | §16 | ||||
| 54-55 | Рационал сандарды бөлу | 2 | Рационал сандардыбөлу | Рационал сандарды бөле білу | Бөлу кестесі, таңбалар кестесі | §17 | |||||
| 56 | Рационал сандарға малдар қолдануға арналған жаттығулар | 1 | |||||||||
| 57 | Рационал сандардың периодты ондық бөлшекпен жазылуы | 1 | Рационал сандарға амалдар қолданып, есептер шығара білу | Матема тикалық тренажер. Жохов В.И | 10бет | §18 | |||||
| 58 | Шектеусыз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке ауыстыру | 1 | |||||||||
| 59-60 | Жай бөлшектің ондық жуықталуы | 2 | Рационал сандарға амалдар қолдану | «Рационал сандарға амалдар қолдану» тақырыбы бойынша білімін тексеру | Кесте | П. 10-11 | §19 | ||||
| 61 | Берілген сандар қатарының медианасы | 1 | «рационал сандарға амалдар қолдану» тақырыбын пысықтау | Математи калық тренажер | 11-12 бет | §20 | |||||
| 62 | ІІІ тарауды қайталау жаттығулары | 1 | |||||||||
| 63 | Бақылау жұмыс №5 | 1 | Арифметикалық орта, өзгеріс ауқымы, мода және медиана | өзгеріс ауқымын анықтай білу | Абсолют жиілік | ||||||
| 64 | Пысықтау | 1 | Период,таза периодты ондық бөлшек, иррационал сандар | Шектеулі және шектеусіз ондық бөлшектерді ажырата білу | Үлестір мелі тест материалы | 104 бет 6сынып | |||||
| IV-тарау Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру. 13 сағат | |||||||||||
| 65 | Алгебралық өрнек. Алгебралық қосынды | 2 | Әріпті өрнектің қабылдайтын сандық мәні | §21 | |||||||
| 66 | Алгебралық өрнектердің мәні | 2 | Ұқсас мүшелер, ұқсас мүшелерді біріктіру | §22 | |||||||
| 67-69 | Қосу мен көбейтудің ауыст, терімд. қасиеттерін пайдаланып өрнектерді ықшамдау | 3 | Тақырыпты пысықтау | ||||||||
| 70-72 | Жақшаларды ашу. Ортақ көбейт. Жақша сыртына шығару | 3 | Мәндес теңдеу | Теңдеулердің анықтамаларын білу | §23 | ||||||
| 73-74 | Ұқсас қосылғыштарды біріктіру | 2 | |||||||||
| 75 | IV тарауды қайталауға есептер шығару | 1 | Сызықтық теңдеу | Сызықтық теңдеуді шеше білу | НОК п30 5сынып | ||||||
| 76 | Бақылау жұмысы №6 | 1 | |||||||||
| 77 | Қайталау | ||||||||||
| Vтарау. Сызықтық теңдеу және сызықтық теңсіздік. 25 сағат | |||||||||||
| 78-81 | Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу | 4 | «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» тақырыбы бойынша тексеру | Матема тикалық тренажер | №637,641 | ||||||
| 82 | Сызықтық теңдеу құруға және оның түбірін табуға арналған өзіндік жұмыстар | 1 | |||||||||
| 83-84 | Санды теңсіздіктер | 2 | Санды теңсіздіктерді мүшелеп қосу және азайту, көбейту, бөлу | Санды теңсіздіктерді мүшелеп қоса және азайта білу, көбейте, бөле білу | кесте | П. 20-24 | |||||
| 85-86 | Санды теңсіздіктердің қасиеттері | 2 | Санды теңсіздіктердің қасиеттерін түсіну | Санды теңсіздіктердің қасиеттерін пайдалана білу | Дидактикалық материал дар | §27 | |||||
| 87-88 | Санды теңсіздіктерді қосу, азайту | 2 | Тақырыпты пысықтау | Кесте | §28 | ||||||
| 89-90 | Санды теңсіздіктерді көбейту, бөлу | 2 | Санды теңсіщдіктерді көбейту, бөлу ережелері | §29 | |||||||
| 91-94 | Сан аралықтары | 4 | |||||||||
| 95-98 | Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу | 4 | |||||||||
| 99-100 | V тарауды қайталау есептері | ||||||||||
| 101 | Бақылау жұмысы №7 | 1 | |||||||||
| 102 | Қайталау | 1 | |||||||||
| VI-тарау. Жазықтықтағы түзулер және олардың орналасуы. Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі. 18 сағат | |||||||||||
| 103 | Қиылысатын түзулер | 1 | Қиылысатын түзулерді белгілеу, вертикаль түзулер | Сызғыш, бұрыштық транспор тир | |||||||
| 104-105 | Перпендикуляр түзулер. Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық | 2 | Перпендикуляр, перпендикуляр белгісі | Перпендикулырдың ұзындығын білу | Сызба, бұрыштық, тарнспор тир | §33 | |||||
| 106 | Параллель түзулер | 1 | Параллель, паралеллдік белгіс | Параллельдік туралы ұығым және параллель түзулер сала білу | Сызба, бұрыштық транспор тир | §34 | |||||
| 107-108 | Координаталық жазықтық. Координата бойынша нүкте салу | 2 | Декарттық координаталар жүйесі. Ордината абсцисса, координатаның бас нүктесі | Жазықтықта нүктенің координаталарын таба білу | «Нүктенің координаталары» кестесі | П.3 6сынып | §35 | ||||
| 109-111 | Графиктер | 3 | График, тәуелділік | Графиктерді сала және оқи білу» | Тәуелділік кестесі | §36 | физика | ||||
| 112-113 | Осьтік симметрия | 2 | Симметрия осьі.осьтік симметрия ұғымы | Симметриялық фигураларды сала білу | Симметрия кестесі | §37 | |||||
| 114-115 | Центрлік симметрия | 2 | Центрлік симметрия ұғымы | Центрлік симметриялық фигураларды сала білу | «Центрлік симметрия» кестесі | §38 | |||||
| 116-117 | VI тарауды қайталау есептері | 2 | |||||||||
| 118 | Бақылау жұмысы №8 | 1 | |||||||||
| 119 | Қайталау есептерін шығару | 1 | |||||||||
| 120 | Бағанды диаграмма | 1 | Диаграмма сала білу | §39 | |||||||
| VIIтарау. Функция 20сағат | |||||||||||
| 121-122 | Функция туралы ұғым және оның формуламен берілуі | 2 | Пропорцианалдылық | Ұқсас фигураларды таба білу | |||||||
| 123-124 | Функцияның кестемен берілуі | 2 | Тақырыпты пысықтау | ||||||||
| 125 | Функция және декарт.айным. шамалар туралы | 1 | |||||||||
| 126-127 | Функцияның графикпен берілуі | 2 | Аргумент, тәуелсіз айнымалы функция | Функцияны оқи білу және тәуелділікті жаза білу | Квадрат, куб | §40 | |||||
| 128-130 | Сызықтық функцияның графигі | 3 | Кесте, кестенің қадамы | У=1 функциясының графигін сала білу | |||||||
| 131-133 | Сызықтық функцияның дербес жағдайлардағы графигі | 2 | §44 | ||||||||
| 134-136 | Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы | 2 | Х -алдындағы коэффицент | Бірнеше сыықтық функциялар графиктерін бір жазықтыққа сала білу | Кесте | §45 №1128(2)—,1129(1) 1130 | |||||
| 137-138 | VII тарауды қайталау жаттығулары | 2 | Кесте бойынша тәуелділікті оқи білу | Кесте | §41 | ||||||
| 139 | Бақылау жұмысы №8 | ||||||||||
| 140 | Пысықтау есептерін шығару | 1 | Үлестір мелі тест материалы | ||||||||
| VI I I –тарау. Сызықтық теңдеулер жүйелері мен теңсіздіктер жүйелері. 23 сағат | |||||||||||
| 141-143 | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу | 3 | Теңдеудің шешімі бола алатын сандар жұбын жаза білу | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жазыл,ын плакат | §46 | ||||||
| 144-145 | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигі | 3 | Х айнымалысын у аннымалысы арқылы өрнектеу | Екі анфымалысы бар сызықтық теңдеулер графигін сала білу | §47 | ||||||
| 146-147 | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі. Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу | 2 | Графиктік, алмастыру және қосу тәсілдері | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу тәсілдерін білу | §48 | ||||||
| 148-151 | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу | 4 | Графиктік, алмастыру және қосу тәсілдері | Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу | қайталау | §49 | |||||
| 152-155 | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу | 4 | Мәндес теңдеу | Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шеше білу | |||||||
| 156-159 | Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу | 2 | Интервал, жартылай интервал, ашық сәуле | Теңсіздіктер жүйесін шеше білу | §50 | ||||||
| 160-161 | VIII тарауды қайталау есептерін шығару | 2 | |||||||||
| 162 | Бақылау жұмысы №10 | 2 | Тақырыпты пысықтау | П.44-51 | |||||||
| 163 | Қайталау есептерін шығару | 1 | Тақырып бойынша білімін тексеру | ||||||||
| Жылдық қайталау. 7 сағат | |||||||||||
| 164 | Қатынастар, пропорция | 1 | 6-сыныпта өткенді пысықтау | ||||||||
| 165 | Рационал сандарға амалдар қолдану | 1 | |||||||||
| 166 | Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру | Тақырып бойынша білімін тексеру | |||||||||
| 167 | Сызықтық теңдеу. теңсіздік | 1 | |||||||||
| 168 | Жазықтықтағы координаталар | 1 | |||||||||
| 169 | Бақылау жұмысы №11. 6-сынып бойынша | 1 | |||||||||
| 170 | Қайталау есептерін шығару | 1 | Тақырып бойынша білімін тексеру | ||||||||