Конус қимасы мен жазбасы. Конус беттерінің ауданы

геометрия11 сыныпСабақ №14
Сабақ тақырыбы:Конус қимасы мен жазбасы. Конус  беттерінің ауданы.

 

Жалпы мақсат:Оқушылар бұл тақырыпта конустың қимасын және беттердің аудандарын жетік меңгереді.қиық конусқа түсінік қалыптастырады.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:конустың қималарын сала біледі. Конус бетінің аудандарын есептеуді үйренеді, Қиық конус туралы түсініктерін жетілдіреді.
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) фигуралар арқылы топқа бөлу.Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Тақтада Цилиндр  кескіні  ілінеді. Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Тақырыпқа кіріспе:

Конустың  жазықтықпен қимасы деп жалғыз нүктеден, цилиндрдің жасаушысынан немесе табанынан өзгеше фигураны, яғни конус пен жазықтықтың ортақ бөлігін айтады.

Остьтік қималар тең бүйірлі үшбұрыш болатынын негіздеп береді.

 

№1

Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Жұмыс дәптерлеріне қысқаша формуларды  жазу.

 

   Есептерді тиімді тәсілдермен шығарып көрсетеді.

ІV. Бекіту    

(5 мин)

№ 4,5,Есепттің шартын түсіндіру.Қиық конус  сызбасын кескіндейді

Көрсетеді:

Өсьтік қимасын;

Биіктігін

Табандары

жасаушысы

 

Оқушылар есептер шығарады.

V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№2, 3есептер

қосымша материалдар жинау

№5,6 қиық конус

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашуББҮ