Қиық конус
| геометрия | 11 сынып | Сабақ №15 | |||
| Сабақ тақырыбы: | Қиық конус | ||||
| Жалпы мақсат: | Оқушылар бұл тақырыпта конустың қимасын және беттердің аудандарын жетік меңгереді. | ||||
| Сілтеме: | 1. Геометрия оқыту әдістемесі 2.11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011 
 
  | ||||
| Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Қиық конус туралы толық мәліметке ие болады | ||||
| Негізгі идеялар: | Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады. | ||||
| Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы 3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы  | ||||
| Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2. Проблемалық сұрақтар қою. 3.Түсіндіру  | ||||
| Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері  | ||||
| Тапсырмалар: | Сұрақ-жауап, Есептер шығару. | ||||
| Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | |||||
| Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
| І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | фигуралар арқылы топқа бөлу. | Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді. | |||
| ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) | Тақтада конус кескіні ілінеді. Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. | Берілген сұрақтарға жауап іздейді бірін бірі толықтырады | |||
| ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Тақырыпқа кіріспе: қиық конусқа түсінік Остьтік қимасы тең бүйірлі трапеция болатынын негіздеп беру Сызбасын кетіру 
 №5  | Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. Жұмыс дәптерлеріне формуларды жазды. 
 Есептерді шешеді  | |||
| ІV. Бекіту     (5 мин)  | Қиық конус Қиық конустың биіктігі Қиық конустың бүйір беті ауданы , толық беті ауданы-түсінік беру Қиық конустың өсьтік қимасы тең бүйірлі трапеция № 4,5,Есепттің шартын түсіндіру.  | Қиық конус  сызбасын кескіндейді Көрсетеді: Өсьтік қимасын; Биіктігін Табандары жасаушысы Формулаларды біледі есептер шығарады.  | |||
| V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | №7-9есептер Теоермаларды оқу  | Үй тапсырмасын белгілеп тиянақтап алады | |||
| VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалайды | |||
| VII. Рефлексия (3 мин )  | Тақырыптың негізгі идеясын ашу | Екі жұлдыз бір тілек | |||