Көлемге берілген есептер шешу

геометрия11 сыныпСабақ №32
Сабақ тақырыбы:Көлемге берілген есептер шешу
Жалпы мақсат:Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 


 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

«Талапкерге» есепетр жинағы –(көкшетау баспасы -2011ж)

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар


Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) фигуралар арқылы топқа бөлу.Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Пирамиданың көлемі формуласы

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Қиық пирамиданың көлемі формуласы

S1-  кіші табаны

S2— үкен табаны

H-биіктігі

Қиық пирпмианың көлемі формуласын  Жұмыс дәптерлеріне   жазып алады,

 

   Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.

ІV. Бекіту    

(5 мин)

Қиық пирпмиад көлемі фрмуласын қайталауОқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№10,12 септер

қосымша материалдар жинау

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашуББҮ

№33 қорытынды Б Ж№3