11 «ә» сынып. Алгебра және анализ бастамалары. Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу

Сабақ атауы     11 «ә» сынып.   Алгебра және анализ бастамалары.

Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу.

СілтемеМерсер мен Литлтон /2007/ ,Александер /2001,2008/   еңбектері
Жалпы мақсаттар  Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары  туралы

ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағды-ларын қалыптастыру.оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; диалогтік оқыту арқылы сабақтың мазмұнын ашу; формативті бағалауды сыни тұрғыдан ойлау.

Оқыту нәтижелеріАнықталған интеграл формулаларды есеп шешкенде қолдана білу.Негізгі білімдерін жинақтау, саралау

-диалогтік әдістің тиімділігін арттыру;

-формативті  бағалау әдістерін  пайдалануға сенімді болу

Негізгі мақсаттар—  Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу үшін алғашқы функция  формулаларын қолданып есептер шешу дағдысын қалыптастыру; өзін-өзі реттеудің  Марта Бронсон(2002) бейімдеген санаттарының бірі әлеуметтік өзін өзі реттеуін дұрыс жолға қою
Ұйымдастыру кезеңіJ Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Жұптастырып жұмыс істеу

1-тапсырмаТірек ұғымдар:

Ø  Алғашқы функция  формулалары

Ø  Қисықсызықты трапеция

Ø  Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы

Ø  Жазық фигураның ауданын интегралмен есептеу

формулалары

 

2-тапсырма

:

 

•           Қисық сызықты трапецияның ауданы (флипчарт1)

Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу үшін S=F(b)-F(a) формуласын  қолданады.

Қисықсызықты трапецияның ауданы төмендегідей алгоритм бойынша есептелінеді:

1. Бір координаталық жазықтықта берілген сызықтардың  графиктерін салу;

2. Фигураны OX осі бйымен шектелген кесіндісінің шеткі нүктелерін, яғни a және b-ның мәндерін анықтау;

3. f(x) функциясының алғашқы функциясын табу;

4. S=F(b)-F(a) формуласы бойынша қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу. Алгоритм еске түсіреміз

Механикалық  есте сақтау(үнемі қайталап     отыру арқалы алгоритмді жаттау. Александр,2001,2008 «нұсқаулық» 51-бет ) Оқушылардың сыни

тұрғыдан ойлауына

әсер ету.

3-тапсырма

6

№60  а) есепті шешіп әр жұп бір-бірінің шешкен есебін тексередіӨз-ара бағалау

 

 

 

Сергіту сәті
4-тапсырма

6

№61 а)есепті бірінші қатарә)есепті екінші қатар оқушылары шешеді . Әр жұп бір-бірінің шешкен есебін тексереді.Екінші оқушының шешкен есебін тексере отырып өзіде үйренеді және сыни тұрғыдан ойлауын дамытады

 

5-тапсырма Тест.Есепті шешпей жауапты  бірден көрсетеді және сол жауапты не үшін,қандай белгілеріне қарап таңдағаны туралы пікірін ортаға салады.Декламация (тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы білім мен ұғымдарды толықтыру. Александр,2001,2008 «нұсқаулық» 51-бет)

Не үшін осы жауапты таңдадың? деген сұраққа жауап береді. Бұл жерде оқушылардың жылдам ойлап шешімге келуі.Өз шешімін қорғауы есепке алынады

қорытуСабақта ең оңай және қызықты болған есепті таңдаусабаққа қатыспай отырған оқушылар-мен жұмыс, алға жетелеу
Бағалау критерийлерін анықтау·         Өткен сынып матералдарын еске түсіруі

·         Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі

·         Сұрақ қоя білуі

·         Тестте таңдаған жауабын негіздей білуі

·         Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі

Шығармашылық жұмыс: оқушылардың логикалық  және шығармашылық  қабілетін дамыту мақсатында математикалық фокус көрсетемін олар сол фокустың сырын ашуы керек.
Үйге тапсырма

%

 

№60 б),в)  №61 в)